-
Liczba zawartości
1 733 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O azja
- Urodziny 06.11.1976
Retained
- drugi
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Gdańsk
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
azja's Achievements
mistrz kierownicy (14/20)
2
Reputacja
-
Koledzy już podpowiedzieli właściwą drogę ;-) ja tylko tyle napiszę: zapomniałem już, że uprawiałem takie druciarstwo
-
> toż to tylko 3-latek ale mój przegub wymieniany 5,5 roku temu :-P
-
> Czy powodem klapania może być przegub wewnętrzny ??? przyczyny szukaj nieco wyżej niż przegub - to raczej łożysko na kolumnie mcphersona PS. aleś dinozaura wygrzebał :-D
-
> NIE ZMIENIAJ SKRZYNI NA DŁUŻSZĄ > znajdź moje posty nt. skrzyni w AF, żałuję do dziś etam ja wymianę F16CR na WR (VA --> AF) wspominam jak najlepiej kwestia gustu dla mnie 3800 obr. przy 130 km/h to jakiś absurd
-
> Czyli muszę zdjąć tapicerkę odkleić folię itd. Ehhhh... nie ma się co obawiać... a przy okazji wygłuszenie zrób :-D
-
> polecam nokia ck-200. zdecydowanie użytkuję 3 rok, bez zarzutu
-
może za późno, ale polecam CK-200 Nokii używam od dwóch lat z dwoma telefonami, bez zarzutu bateryjkę w "pilocie" wymieniałem w tym czasie raz
-
dorzucę pod rozwagę jeszcze Spidan (też zdaje się z grupy GKN) w astrze wymieniałem zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne w vectrze wewnetrzne bez zarzutu, po sporych przebiegach PS. trza czasem jakiegoś posta napisać żeby do końca nie zardzewieć :-DDD
-
> Dzięki wszystkim, przede wszystkim Orychmadiu
-
> Niemożność wyjęcia czopa przegubu z piasty. > Bez kapselka, wielowypusty lubią zarastać rdzą, co może skutkować takimi problemami. racja... ale nie doświadczyłem tego przy wymianie przegubu
-
przejrzałem wątek pobieżnie... kup Valeo, nie będziesz żałował Depo zdecydowanie unikaj
-
> Czy jest mi to do szczęścia potrzebne? od zakupu astry nie miałem ani jednej "pokrywki" negatywnych objawów nie zauważyłem, bo i jakie? ;-)
-
> Jaki klucz jest potrzebny do odkręcenia > tej śruby trzymającej piastę pod deklem ? w AF była 30, koniecznie długa nasadka, zwykła nie łapie bajdełej: w podobnej sytuacji jak opisujesz wymieniłem oba przeguby oczywiście nie pochopnie, ich stan uzasadniał wymianę ;-) co do dokręcania... za Etzoldem (dla AF ) Quote: "Dokręcić nakrętkę koronową czopa półosi momentem 100 N-m. Samochód musi wtedy stać na podłożu, włączyć bieg i poprosić drugą osobę o wciśnięcie pedału hamulca. Następnie nakrętkę poluzować i ponownie dokręcić momentem 20 N-m. Od tego położenia dociągnąć jeszcze nakrętkę o kąt 80° (1/4 obrotu = 90°). Włożyć nową zawleczkę i zagiąć. Jeżeli zawleczka nie daje się włożyć dokręcić nakrętkę koronową do następnego otworu pod zawleczkę, jednak nie więcej niż o kąt 9°." fajnie, nie? :-D
-
> Bo skąd sprzedający na allegro wiedzą, że akurat sprzedają F13 WR a nie CR i z PG 3.74 a nie np. > 3.94 skoro na skrzyni nie ma tych informacji? na skrzyni SĄ takie informacje :-D foto z czeluści archiwalnych, autor: _Zero_ ciekawe, czy On tu jeszcze zagląda...?
-
> No właśnie , dawno go nie widziałem na forum. > Zagląda tu czasem jeszcze ? zagląda regularnie w czym mogę pomóc? :-D