Skocz do zawartości

AstraC

użytkownik
  • Liczba zawartości

    12 675
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana AstraC w dniu 2 Grudnia 2017

Użytkownicy przyznają AstraC punkty reputacji!

11 obserwujących

O AstraC

  • Urodziny 07.09.1984

Retained

  • Dziecko Opla

Profile Information

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    WN <----> KR
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Samochód
    S-Max 2.5 Hybrid

Ostatnie wizyty

5 028 wyświetleń profilu

AstraC's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

4 tys.

Reputacja

  1. PHEV to nie ten film. Tam jest 2.0 z C-Max'a i Mondeo, to raz, a oceniać awaryjnosc na podstawie skrzyni z mechanicznym uszkodzeniem obudowy? Co oczywiście nie znaczy, że być może problem jest, ale akurat ten filmik mało miarodajny. Mam FHEV i jest ok, PHEV był ZTCP mocniejszy, ale już nie jest. Co do silnika 2.0TDCi to bym się pochylił czy to jeszcze stare HDI czy już EcoBlue, nie pamiętam od którego roku ten drugi wkładali, ale na początku miał dużo problemów.
  2. Sorry - ale 90k za 7 letni samochód niszowej marki, z którym zasadniczo nie wiadomo co będzie za 5 lat? Nie twierdzę, że "wielcy" nie mają wtop, no ale znajdziesz coś fajniejszego. Choćby to: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/ford-kuga-1-5-182-km-4x4-automat-vignale-gwarancja-aso-ford-12-mce-f-vat-23-ID6FRnAC.html
  3. Bez przesady. Czy to we FR czy w IT aktywny tempomat tak samo się męczy jak w PL, jazda 140 km/h mi nie nastręcza praktycznie żadnych dodatkowych problemów w PL. Największym problemem jest tych niewielu wariatów, co skutecznie uprzykrzają życie innym bo oni mają BMW lub innego Mercedesa i muszą walić 200... Ale na zachodzie działa to dokładnie tak samo -> gdzie foto tam wolniej, poza tym zwsze ponad ograniczenie, tam tylko nie ma tych mocno skrajnych przypadków, a jak są to raczej mocno cierpliwi zdając sobie sprawę z tego, że to ich sprawa.
  4. Ja Cię przepraszam jakie ceny. Toż świat stoi na głowie, sensowna Kuga 120k.
  5. Good point, benzyna to problem, tylko TDCi, ewentualnie Kuga HEV 4x4. A no i co złego w tym Fordzie? Całkiem solidne samochody, mój wątek ma hybrydowych.
  6. S-Max? Nietypowo trochę.
  7. Warto uzupełnić temat. Samochód wybrał się na narty, Warszawa -> Kraków -> La Norma (Francja) -> Kraków -> Warszawa. 6 osób, bagaż zimowy dla tychże, 7 par nart, 6 par butów, kijków, 6 kasków, boks na dachu, bagaże zmieściły się w tym co zostało w bagażniku i boksie. Średnie spalanie 8.4l na dystansie nieco ponad 3.8kkm, nie spalił oleju (no a przynajmniej nie widać zmiany stanu na bagnecie ani o mm), potwierdza się że S-Max jest zrobiony do łykania km, cicho, komfortowo. Nie ukrywam że Galaxy byłby nieco lepszy bo jednak ciut większy, ale przy zaplanowaniu weszła jeszcze nie duża lodówka turystyczna z jakimś jedzeniem. I napęd i sam samochód godzien polecenia. Wady? Raz na czas zdarzy się adaptacyjnemu LEDowi zgłupieć i nie w porę wygasić światła, na tej trasie mignęły mi ze 4-5 samochody. Tutaj już nie wina samochodu, ale głośne opony... Jako że góry i śnieg, zostawiłem opony zimowe i w sumie dobrze, w La Norma 3 dni śnieg padał, ale w 25* na A przez IT szumiały i nieco czasem pływały. Zawieszenie w Fordzie to złoto. Przebieg obecny 42kkm i wciąż, znów bym kupił Galaxego w miejsce S-Max'a. Ale jeśli ktoś się zastanawia, to polecam. Ciekawy efekt był jak S-Max stał koło Octavii 3 Scout i wyglądał na... Mniejszego i zgrabniejszego mimo że to teoretycznie VAN. Zresztą generalnie wizualnie to bardziej napompowane kombi, aniżeli VAN, ale ja za to wizualnie również lubię Galaxego MK3 i MK4.
  8. Bo ja wiem. https://www.otomoto.pl/osobowe/ford/s-max/od-2015?search[filter_enum_generation]=gen-ii-2015-s-max&search[filter_float_mileage%3Ato]=75000&search[advanced_search_expanded]=true
  9. AstraC

    Auto za +-60k

    Falownik - pytanie jak długo. To trochę przypomina byle jaki moduł z spalinowego samochodu, przy czym falowniki są znacznie droższe i takich drogich modułów jest znacznie więcej. PS. Zrobiłeś się strasznie upierdliwy, jak @krowka z Fiatem, uważasz że to jest zabawne? Czy serio wierzysz w to co piszesz? Bo jak kiedyś fajnie dyskutowałeś, tak teraz starasz się na siłę w zabawny sposób dodać coś od siebie, za każdym razem nie w temacie...
  10. AstraC

    Auto za +-60k

    Po pierwsze winny jest podobno DPF, plus zimny silnik ma większe tolerancje. To nie jest tak że jak jeździ 40km to się paliwo nie dostaje, ale olej się nagrzeje i paliwo odparuje swobodnie zanim się go zbierze duża ilość. A samochód sam się upomina o zmianę. Gorzej że rekordziści zmieniają co 3kkm i jadą na zmianę na lawecie bo silnik mówi "zatrzymaj samochód zmień olej natychmiast". Ale jak klepie kilometry długo i dużo to nie ma problemów, problem jest jak jest dużo zimnych startów.
  11. AstraC

    Auto za +-60k

    Pytanie jaki charakter użytkowania masz, bo 1.5TDCi cierpi w mieście i rekordziści wymieniają olej co 2-3kkm bo zalewa go ON. Także myślałem nad nim, ale wymiękłem. Za to kumpel ma, jeździ do pracy pewnie z 40km i w sumie jeździ, acz chyba DPFa ostatnio robił przy niecałych 100kkm.
  12. AstraC

    Auto za +-60k

    Jeszcze jest Focus IV, nieźle wykończony, prowadzi się super, silniki nie jakieś super, ale nawet 1.0 hybrid daje radę jechać sensownie, ciekawe jak z trwałością. Był jeszcze 1.5 ale do którego roku to nie wiem. Na 100% nie bierz pod uwagę diesla 1.5 TDCI w Fordzie jak nie klepiesz tras, bo ten silnik źle to zniesie.
  13. Niech ma. Ja za każdym razem zadowolony, a i mam to polecone od byłego szefa który to montował w ilościach znacznych. Acz wiadomo, lata lecą jakość mogła spaść...
  14. Ja polecę Marix. Wkładałem do VB V6 i Forda TDCi przy cenie, jakość super. V6 nie dzwoniło, a w Fordzie wytrzymało dłużej niż fabryka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.