eryko Napisano 23 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2008 Drodzy użytkownicy zacnego posuwacza z roczników 96-2000 z racji że w waszych autkach jast taki sam termostat jaki i wskaźnik na desce i czujnik temperatury mam pytanie : Mój pacjęt CRV chyba ma dolegliwości związane z termostatem mianowicie w trybie letnim wskazówka stoi w połowie skali wskaznika , gdy teraz nastały mrozy zaczynam uzywać nagrzewnicy to wskazówka lata sobie raczej w dolnych przedziałach skali tj. przeważnie do 1/4 skali. Czy może pamiętanie jak u was zachowuje się wskazówka temperatury na desce w zaleznosci od otwarcia nagrzewnicy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martyr55 Napisano 24 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 Witam. Wiosna lato jesień zima pod połową skali wskazówka się trzyma Żadnych ruchów wskazówki związanych z włączeniem nagrzewnicy nie zanotowałem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 > Witam. > Wiosna lato jesień zima pod połową skali wskazówka się trzyma > Żadnych ruchów wskazówki związanych z włączeniem nagrzewnicy nie > zanotowałem. > Pozdrawiam Dzieki utwierdza mnie to w przekonaniu że jednak termostat powiedizał pa-pa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 > Dzieki utwierdza mnie to w przekonaniu że jednak termostat powiedizał > pa-pa . I w odroznieniu od innych samochodow, Honda zaprojektowala termostat porzadnie - jak sie zepsuje to zostaje otwarty = nie masz ryzyka przegrzania i zatarcia silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 > I w odroznieniu od innych samochodow, Honda zaprojektowala termostat > porzadnie - jak sie zepsuje to zostaje otwarty = nie masz ryzyka > przegrzania i zatarcia silnika. a widzisz kolejny punkt potwierdzający moje przypuszczeniea . jeżeli jest walnięty to ma pełen obieg , czyli po odpaleniu przetacza czały płyn w ukladzie (jest też tak że po odpaleniu chłodnica się po paru minutach pracy na jałowym ciepła) , jak otworze nagrzewnicę to mam dodatkową mozna poiwiedziec chłodnice i silnik nie jest juz wstanie tego przyzwoicie nagrzać a raczej utrzymać w stałej temperaturze. ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.