Skocz do zawartości

jako nowy użytkownik


balu

Rekomendowane odpowiedzi

Pytam co robić i gdzie z uniaczkiem 1,4 a mianowicie,

1. ogrzewanie niby działa bo się robi ciepło i na szybkę leci ciepło ale z kratek z przodu nie leci ciepło ??

2. gdzie zrobić zawieszenie w tym pojeździe chodzi o warszawkę i ile może to kosztować ???

chodzi o amorki i wahacze tj. tuleje i swożnie no i maglownicę czy się ona da zregenerować czy nie??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 'kratek' na desce nad radiem nie leci ciepłe, trzeba to przerobić, gdzieś widziałem opis jak to zrobić i kto wie, czy na następną zimę tego nie zrobię wink.gif

zawiehę zrobisz wszędzie na każdym warsztacie, tuleje możesz kupić w serwisie lub w sklepie u 'Pana Zenka', amory wg uznania i tego, co się doczytasz o danej marce

przekładnia kierownicz to już inna bajka

ile będzie kosztować regeneracja? niech powie ten, co to robił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie też bulgocze - słyszę w nogach pasażera jak przepływa płyn w nagrzewnicy

grzejesz silnik aż się otworzy termostat i zagrzeje się chłodnica i w najwyższym punkcie układu, chyba na którymś wężu jest odpowietrznik - odkręcasz i czekasz aż poleci płyn a nie powietrze

to bulgotanie w nagrzewnicy jest normalne chyba, jak przegazujesz, to tez słychać wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy korku wlewu na chłodnicy taki mały koreczek powinien być z motylkiem, to właśnie służy do odpowietrzania.

A co do bulgotania, to mam odpowietrzony układ, ale jeśli ustawie temperaturę na około połowę to przy pewnych obrotach słyszę jak przez zawór płyn się przelewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A w silniczku 1,4 nie ma tych odpowietrzników ??

> Ma ktoś jakieś doświadczenie z 1,4 i bulgotkiem?

> A co z zawiechą ktoś robił ma ceny orjentacyjnie do podania??

Ja ostatnio wymieniałem amorki z przodu wraz z osłonami gumowymi za całość z robocizną zapłaciłem 340 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok

to juz mam amorki a jak jest z wahaczami i końcówkami drażków tulejami swożniami itp.

może jest na forum jakiś mechanik co ma warsztat??

no i maglownica da się to zregenerować??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.