balu Napisano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2008 Pytam co robić i gdzie z uniaczkiem 1,4 a mianowicie, 1. ogrzewanie niby działa bo się robi ciepło i na szybkę leci ciepło ale z kratek z przodu nie leci ciepło ?? 2. gdzie zrobić zawieszenie w tym pojeździe chodzi o warszawkę i ile może to kosztować ??? chodzi o amorki i wahacze tj. tuleje i swożnie no i maglownicę czy się ona da zregenerować czy nie?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb64 Napisano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2008 > ale z kratek z przodu nie leci ciepło ?? Ciepło z przednich kratek zobacz tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2008 z 'kratek' na desce nad radiem nie leci ciepłe, trzeba to przerobić, gdzieś widziałem opis jak to zrobić i kto wie, czy na następną zimę tego nie zrobię zawiehę zrobisz wszędzie na każdym warsztacie, tuleje możesz kupić w serwisie lub w sklepie u 'Pana Zenka', amory wg uznania i tego, co się doczytasz o danej marce przekładnia kierownicz to już inna bajka ile będzie kosztować regeneracja? niech powie ten, co to robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2008 Czyli należy sobie odpuścić TTTM a jak odpowietrzyć nagrzewnice i całuy układ chłodzący bo bulgocze w środku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2008 mnie też bulgocze - słyszę w nogach pasażera jak przepływa płyn w nagrzewnicy grzejesz silnik aż się otworzy termostat i zagrzeje się chłodnica i w najwyższym punkcie układu, chyba na którymś wężu jest odpowietrznik - odkręcasz i czekasz aż poleci płyn a nie powietrze to bulgotanie w nagrzewnicy jest normalne chyba, jak przegazujesz, to tez słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sajbek Napisano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2008 Przy korku wlewu na chłodnicy taki mały koreczek powinien być z motylkiem, to właśnie służy do odpowietrzania. A co do bulgotania, to mam odpowietrzony układ, ale jeśli ustawie temperaturę na około połowę to przy pewnych obrotach słyszę jak przez zawór płyn się przelewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jajo81 Napisano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2008 > Czyli należy sobie odpuścić TTTM > a jak odpowietrzyć nagrzewnice i całuy układ chłodzący bo bulgocze w > środku?? Tu sobie poczytaj masz dokładnie opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 7 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2008 A w silniczku 1,4 nie ma tych odpowietrzników ?? Ma ktoś jakieś doświadczenie z 1,4 i bulgotkiem? A co z zawiechą ktoś robił ma ceny orjentacyjnie do podania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jajo81 Napisano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2008 > A w silniczku 1,4 nie ma tych odpowietrzników ?? > Ma ktoś jakieś doświadczenie z 1,4 i bulgotkiem? > A co z zawiechą ktoś robił ma ceny orjentacyjnie do podania?? Ja ostatnio wymieniałem amorki z przodu wraz z osłonami gumowymi za całość z robocizną zapłaciłem 340 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 7 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2008 Ok to juz mam amorki a jak jest z wahaczami i końcówkami drażków tulejami swożniami itp. może jest na forum jakiś mechanik co ma warsztat?? no i maglownica da się to zregenerować?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.