direct3d Napisano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2008 WItam, Moje pytanie jest proste Mechaniorzy w ASO stwierdzili w mojej Foczce (1.6 zetec- 2002m przebieg 123kkm) konieczność wymiany uszczelki wału korbowego. Koszt 30 zł. Tylko wymiana powiązana jest z koniecznością wymiany całego rozrządu. Tutaj kwota 1000 zł. Czy tak jest czy nie ? Rozrząd robiony był 30kkm temu, czyli jakies 9 miesięcy temu. Jak powiedziałem to fachmanowi to się troche zmieszał ale nadal twierdzi, że trzeba zmienić. Pytanie pomocnicze: czy można wymienić tylko sam pasek bez rolki i napinacza (domyślam się, że ma to powiązanie z ewentualnym zabryzganiem samego paska olejem choć nie wiem czy tak jest, bo wyciek nie jest az tak duzy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmvw3 Napisano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2008 jak leje po pasku to pasek do wymiany, jak nie leje i pasek suchy to zaznaczyć położenie wskazówki na rolce i napiąć tak samo jak było lub jak nie leje to dojeździć do następnej wymiany rozrządu w wtedy wymienić już wszystkie simmeringi, ale trzeba często sprawdzać czy pasek jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szlachcic Napisano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2008 Jedz do jakiegos normalnego mechanika, wymien zimmering i sam pasek rozrzadu pro forma. Koszt, max 200pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.