kamylj Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 Witam che kupic mondeo mk3 w dieslu ale nie rozumiem o co chodzi z silnikami sa tddi 115koni i tdci 130 koni znalazlem tez tdci 115 koni to mozliwe jak spisuja sie te silniki. Jezeli na pokrywie silnika jest napis DI to jest ten dobry silnik w ktorym tak nie leca wtryski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > Witam che kupic mondeo mk3 w dieslu ale nie rozumiem o co chodzi z > silnikami sa tddi 115koni i tdci 130 koni > znalazlem tez tdci 115 koni to mozliwe jak spisuja sie te silniki. > Jezeli na pokrywie silnika jest napis DI to jest ten dobry silnik w > ktorym tak nie leca wtryski? TDDI to stara seria silników a TDCI to nowa seria diesli którą obecnie stosuje Ford Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > Witam che kupic mondeo mk3 w dieslu ale nie rozumiem o co chodzi z > silnikami sa tddi 115koni i tdci 130 koni > znalazlem tez tdci 115 koni to mozliwe jak spisuja sie te silniki. > Jezeli na pokrywie silnika jest napis DI to jest ten dobry silnik w > ktorym tak nie leca wtryski? jak się tankuje na dobrej stacji to w żadnym wtryski nie lecą... jak pisałem 100 razy u mnie leją na auchan i od 6 lat oki!!!!!!! mity i legendy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjo1 Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 ooooo [...] SZUKAJ ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > jak się tankuje na dobrej stacji to w żadnym wtryski nie lecą... Firmowe ex-auto dyrektora - TYLKO dobre stacje (karta flotowa), pełny serwis w ASO z każdą pierdółką, niecałe 90 tkm - poleciały trzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > Firmowe ex-auto dyrektora - TYLKO dobre stacje (karta flotowa), pełny > serwis w ASO z każdą pierdółką, niecałe 90 tkm - poleciały > trzy... Passat TDi firmowy nowy z salonu 2.0TDI 170KM zuzycie oleju na poziomie 1l/1000km. serwis twierdzi narazie ze to norma. Nowy mercedes E klasse wjechal na parking i juz nie wyjechal popsul sie immo. przebieg 300km odebrane co z salonu i zaparkowane pod firma. Niestety trafaiaja sie buble w kazdej firmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > Passat TDi firmowy nowy z salonu 2.0TDI 170KM zuzycie oleju na > poziomie 1l/1000km. > serwis twierdzi narazie ze to norma. > Nowy mercedes E klasse wjechal na parking i juz nie wyjechal popsul > sie immo. przebieg 300km odebrane co z salonu i zaparkowane pod > firma. > Niestety trafaiaja sie buble w kazdej firmie. Ten Passat też ma montowany ten sam silnik 2.0 TDi, w którym na poczatku były problemy z głowicami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > Firmowe ex-auto dyrektora - TYLKO dobre stacje (karta flotowa), pełny > serwis w ASO z każdą pierdółką, niecałe 90 tkm - poleciały > trzy... Markowe nie znaczy dobre, u mnie spec od wtrysków (nie od regenracji) zaleca omijanie szerokim łukiem stacji Shell (poza v-power diesel) i Statoil. Poleca stacje Tesco, Neste i Łukoila. Zastrzega się oczywiście że konkretnie w Kaliszu. Sieciówki czasami są mniej narażone na kobinacje z paliwem niż stacje które mają ajentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > Niestety trafaiaja sie buble w kazdej firmie. Oczywiście, ale o wtryskach fordowych, to swego czasu głosno było - myślisz, że to "legenda urbana"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > Oczywiście, ale o wtryskach fordowych, to swego czasu głosno było - > myślisz, że to "legenda urbana"? tak tylko ze blad nie byl po stronie forda tylko wykonawcy pomp wtryskowych. Blad naprawiono smrod pozostal. A silnik naprawde swietny cichy i dynamiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > tak tylko ze blad nie byl po stronie forda tylko wykonawcy pomp > wtryskowych. Może i tak, tylko co to mogło obchodzić użytkowników? > Blad naprawiono smrod pozostal. Bano, co zrobić? > A silnik naprawde swietny cichy i > dynamiczny. Może będę miał okazję się przekonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > Może i tak, tylko co to mogło obchodzić użytkowników? > Bano, co zrobić? > Może będę miał okazję się przekonać. No coz takie sa choroby samochodow z poczatku produkcji. A poniewaz czesci tanie nie byly to smrod byl spory. Ja jezdzilem do tej pory sporo focusem tdci 115km, mondeo 2,2tdci oraz s-maxem 2.2tdci. Jak dla mnie i moich potrzeb narazie wystarczylby taki focus ale gdy bedzie mnie stac chcialbym s-maxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.