Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Amortyzatory i sprężyny do cinquecento?

Featured Replies

Napisano

Witam wszystki forumowiczów, W swoim cienkim mam aktualnie amorki krosno i do tego sprężyny weitec albo -40 albo -60 (tak mi powiedział poprzedni właściciel) W związku z tym że jestem totalnym laikiem prosze mi napisać jak sie odczytuje te 40 i 60? Tzn 60 to są większe - autko wyżej stoi czy na odwrót?

Druga kwestia chciałbym je zmienić bo są za twarde do jazdy na co dzień i po mieściea pozatym auto jest za niskie przy wiekszej koleinie to dupa blada juz raz prawie skrzynie zostawiłem na asfalcie frown.gif Nie chce robic tapczanu z autke więc chciałbym żęby ciutke mu z tych właściowści zostało no i żeby był wyższy. Zastanawiam sie na bilsteine b4 a sprężyn to zupełnie nie wiem? Aby były nie za twarde i nie za drogie. Poprosze o jakieś propozycje? Druga sprawą tak na marginesie zastanawiam sie na włożeniem do cienkiego wiekszego silnika 1.2 od punto. Poprzedni właściciel zrobil swap z 700 na 900 i właściwie nie wiem czy cos zmienial czy nie? Może ma ktoś do sprzedania taki silnik ze wszystkim poptrzebnymi rzeczami do przełożenia? Albo zna kogoś kto sie tym zajmuje który przełożył by 1.2 nie zdzierając Bóg wie ile kasy? I zrobi to dobrze moge nawet dojechac jak bedzie potrzeba jestem z wawy? Pozdrawiam Łukasz smile.gif

Napisano

> Witam wszystki forumowiczów, W swoim cienkim mam aktualnie amorki

> krosno i do tego sprężyny weitec albo -40 albo -60 (tak mi