Jump to content

wojtala

użytkownik
  • Posts

    5140
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About wojtala

  • Birthday 05/12/1989

Profile Information

  • Name
    Wojtek
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Świętochłowice
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Car
    Renault Megane II
  • Motorcycle
    Romet Ogar 125

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

wojtala's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

55

Reputation

  1. Witajcie. Pacjent to Renault Master - podwozie z silnikiem 2.2 DCI i mocą 165KM. Problem zgłoszony przez kierowcę polega na wylewaniu się paliwa po tankowaniu do pełna. Sprawdzone osobiście i faktycznie tak się dzieje. Wylewa się ok 0,5l paliwa po zatankowaniu przez - domniemuję - odpowietrznik (zaznaczono na zdjęciu). Co ciekawe nie dzieje się to bezpośrednio po zatankowaniu (obicie pistoletu) tylko około minuty po tankowaniu. Coś bulknie i cieknie. ASO Renault zdiagnozowało uszkodzony wąż z odpowietrznika i zasugerował wymianę całego baku za 2500zł. Sam odpowietrznik pewnie jest pewną formą pływaka, który zamyka się po nalaniu do pełna, aby paliwo się nie wylewało. Może być tu coś nie tak skoro się nie zamyka szczelnie, ale wtedy paliwo powinno się wylewać bezpośrednio po nalania a nie po chwili. Jak podejrzewam jakąś nieprawidłowość we wlewie paliwa, że zbyt późno pistolet dystrybutora odbija i w zbiorniku pojawia się zbyt dużo paliwa. Na początku nie cieknie, ale po chwili tak bo może paliwo spłynie do końca z wlewy u się przelewa. Sprawdzane było na różnych stacjach (zachód i polska) i wszędzie jest tak samo. Jak sądzicie?? Zdjęcie pokazujące bak i miejsce z którego się wylewa
  2. Ja bym to skleił czarnym klejem na gorąco, tylko nie z pistoletu lecz zgrzać go małym palnikiem, tak spadając się palił co odpowiednio stapia podkład
  3. https://www.astrah.pl/viewtopic.php?t=4693 tutaj jest bardzo dobrze opisany problem wymiany oleju w oparciu o slynne m32
  4. W instrukcji piszą, że się nie wymienia. Ja wymieniam co 3 lata i skrzynia jak nowa
  5. Można śledzić i zobaczyć jak rozwiąże ten sam problem
  6. Obowiązek zgłoszenia jest ale to i tak nic nie daje. Do czasu zarejestrowania pojazdu na nowego właściciela auto nadal jest formalnie zarejestrowane na starego w CEPIKu. CEPIK posiada nowe dane z urzędu ale ich nie wprowadza bo czasu formalnego zarejestrowania.
  7. czy byłbyś w stanie podać linki do majfrienda od którego kupowałeś ?? Lepiej zamówić jakieś polecane i sprawdzone.
  8. Przecież ważny jest termin ustawowy. Informacja w DR jest tylko informacją. Była tutaj kiedyś dyskusja, że ktoś kupił nowe auto z fabrycznym LPG a w dowodzie miał nadal pierwszy przegląd po 3ch latach. Fachowcy tutaj mówili, że ważny jest termin ustawowy, a teraz mówią, że to co jest w dowodzie ...
  9. tak samo mozna zalozyc korektory z pandy bez abs
  10. na takich trytytkach niektorzy mechanicy potrafia skladac oslony przegubow
  11. Ja dawałem korektor z tylnej belki z golfa 3. Dorobiłem mocowanie i na sztywno regulację poprzez wkręcenie śruby. Potem na OSK ustawić siłę i tyle.
  12. wyciagnij korektory, sciagnij plastikowa oslone od dolu, wyciagnij seger. Cały tłoczek wyciągnij, wyczysc, odrdzew i zloz calosc. Tam naprawde nie ma co sie popsuc. Dodatkowo jest jeden oring gumowy i gumowa podkladka.
  13. a po co chcesz to ucinac ?? Odkręć kolektor wydechowy od głowicy i ją ściągnij.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.