Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

B5 1.8 - nierówna praca silnika...

Featured Replies

Napisano

na obrotach jałowych. W zasadzie nie ma tragedii, ale mnie to denerwuje wink.gif Jakieś pomysły, co to może być?

Poza tym nie ustaję w poszukiwaniach dobrego serwisu VW w Warszawie - chodzi o znalezienie stałego miejsca przeglądów auta. Ponieważ nie znam się na autach potrzebuję mechanika, który będzie się orientował i nie będzie próbował wybudować sobie willi za moje pieniądze wink.gif Znacie miejsce, gdzie można pojechać na diagnozę i w pełni zaufać werdyktowi?

No i jeszcze jedno: zauważyłem, że poziom płynu chłodzącego jest poniżej minimum. Nie widziałem żadnych wycieków, plam etc. Gdzie on się mógł podziać? icon_eek.gif

Za wszelką pomoc będę wdzięczny smile.gif

Napisano

> na obrotach jałowych. W zasadzie nie ma tragedii, ale mnie to

> denerwuje Jakieś pomysły, co to może być?

> Poza tym nie ustaję w poszukiwaniach dobrego serwisu VW w Warszawie

> - chodzi o znalezienie stałego miejsca przeglądów auta. Ponieważ

> nie znam się na autach potrzebuję mechanika, który będzie się

> orientował i nie będzie próbował wybudować sobie willi za moje

> pieniądze Znacie miejsce, gdzie można pojechać na diagnozę i w

> pełni zaufać werdyktowi?

> No i jeszcze jedno: zauważyłem, że poziom płynu chłodzącego jest

> poniżej minimum. Nie widziałem żadnych wycieków, plam etc. Gdzie

> on się mógł podziać?

> Za wszelką pomoc będę wdzięczny