Skocz do zawartości

Wspomaganie kierownicy 145 1,6 boxer


krzyzie

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

ponieważ mam problem ze wspomaganiem - duże stuki (wydaje mi się że w pompie) przy maksymalnym skręcie potrzebuje pomocy przy zdiagnozowaniu co ponosi winę pompa czy może magiel.

czy ktoś z szanownych forumowiczów może odpowiedzieć mi na pytanie jak powinnien zachowywać się płyn od wspomagania w zbiorniczku przy kręceniu kołami.

U mnie przy skręcie kół w jedna skrajną stronę płyn ma poziom minimalny. Natomiast przy przekręcaniu kół w drugą stronę płynu przybywa aż do poziomu maksymalnego przy przekręceniu w skrajne położenie.

mógłby to ktoś sprawdzić u siebie?

pozdro

krzyzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.