Menelik Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 FIAT CODE 1 składa sie z - Karty Kodowej - Klucza Bordowego ("Matki") - 2 kluczy Niebieskich Karta Kodowa - niezbedna podczas awaryjnego uruchamiania pojazdu, diagnozowania lub kodowania centralek FIAT CODE. Kluczyk Bodrowy - Sluzy Kodowania kluczykow niebieskich (lub np. do zmiany kodu po wyjezdzie samochodu z niepewnego serwisu) Kluczyki Niebieskie - służa do codziennego uruchamiania Dorobienie kluczyka niebieskiego mozna wykonac na 2 sposoby: 1) - przy pomocy orginalnych kluczyków (z ASO) za pomoca kodowania w samochodzie przy pomocy pedału gazu 2) - przy pomocy kluczyka "badziew" a zgranie kodu odbywa sie przy pomocy szczytania kodu i zapisania w niezmiennej postaci na kluczyku dorabianym 1) Opcja Wady: Drogo Zalety: Umozliwia samodzielne przekodowanie za pomoca techniki pedału gazu 2) Opcja Zalety: Taniej Wady: Nie mozesz juz nigdy zmienic samodzielnie kodu poprzez opcje "pedał gazu" (tak aby ten klucz dzialal). Jak ktos "inny" zgral sobie twoj kod to moze ci bryczke zwedzic kiedy chce - bo jezdzisz caly czas na tym samym kodzie. Co do Kodowania kluczyków niebieskich - jesli mamy je minimalnie 2 i klucz bordowy - mozemy zmieniac kod ktory znajduje sie w niebieskich kluczach poprzez kodowanie. Pozwala to na unikniecie sytuacji w ktorej np. podczas pobytu w ASO ktos by sobie dorobil kod w np. 3 kluczyku. Wtedy nasze autko moze zniknac bo 3 klucz bedzie zarowno otwieral jak i odpalal samochod. Z chwila przekodowania kluczy poprzez pedal gazu uruchomic pojazd sie da tylko i wylacznie z kluczy ktore uczestniczyly w ostatnim kodowaniu - jesli istnial wczesniej 3 dodatkowy klucz bedzie on posiadal stary kod ktory juz jest nie aktualny. Dlatego dziwi mnie ze jezdzicie po byle "klucznikach" kupujecie wisiorki ze stalym kodem przypominajace kluczyki i myslicie ze macie Immobiliser w autku. Lepiej to se juz wywalic Immobiliser - taniej wyjdzie niz wisorki ze stalym kodem. We wczesniejszych postach pisalem duzo o CODE 1 i rozpoznaniu firmy produkujacej (bo sa az 3) ... Jesli macie jakies pytanka o CODE 1 to prosze pisac - odpowiem. A jak ktoś w tym watku chce sobie pospamowac i kolegow blednymi informacjami karmic to bede zwracal na to pilną uwage. Mam pewną wiedze i chce sie nia podzielic - CODE w naszych autkach ma sluzyc do ochrony naszej wlasnosci a nie do noszenia kolejnego duzego kluczyka z lamellskim i beznadziejnym przegraniem kodu. Wiem że kluczyki w ASO sa drogie a w markecie to sie kupi za kilkadziesiat zyla z przekodowaniem (na stale). Prosze aby ten wontek zostal na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ogniowy Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > Prosze aby ten wontek zostal na forum. Chyba żeby każdy złodziej wiedział jak to zrobic...prosze o usuniecie tego wątku....co za durny wymysł pisac takie rzeczy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Może jeszcze kolega napisze ze brązowy kluczyk chować w jakimś miejscu podwozia bo zawsze może się przydać....brak słów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > Chyba żeby każdy złodziej wiedział jak to zrobic...prosze o usuniecie Ejże złodzieje dużo więcej wiedzą od nas tak że spokojnie A moim zdaniem powyższy opis jest właśnie przydatny dla nas laików - co nam grozi, jak postępować przy dorabianiu kluczyków. A zdanie o przeprogramowaniu kluczyka przy odbiorze auta z podejrzanego warsztatu bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menelik Napisano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > Chyba żeby każdy złodziej wiedział jak to zrobic...prosze o usuniecie > tego wątku....co za durny wymysł pisac takie > rzeczy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! > Może jeszcze kolega napisze ze brązowy kluczyk chować w jakimś > miejscu podwozia bo zawsze może się przydać....brak słów Złodziej i tak wie jak zwinac nam bryczki, są łatwiejsze sposoby ( o ktorych nie powiem nic) Martwic powinny się te osoby które dorabialy klucze w Marketach - ale zawsze moga kupic je w ASO zakodowac w garazu i po problemie. A jesli mowa o tych co dorabiaja kluczyki jak im nie ufacie to po co tam jechaliscie - zaoszczedzic 200 zł i bac sie o kilkanascie tysiecy (autko) ?? Mozliwe ze jechaliscie tam po niepelnych informacjach jakie na forum sie pojawialy bo nikt tego nie wytlumaczyl jak nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ogniowy Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > Złodziej i tak wie jak zwinac nam bryczki, są łatwiejsze sposoby ( o > ktorych nie powiem nic) > Martwic powinny się te osoby które dorabialy klucze w Marketach - ale > zawsze moga kupic je w ASO zakodowac w garazu i po problemie. > A jesli mowa o tych co dorabiaja kluczyki jak im nie ufacie to po co > tam jechaliscie - zaoszczedzic 200 zł i bac sie o kilkanascie > tysiecy (autko) ?? > Mozliwe ze jechaliscie tam po niepelnych informacjach jakie na forum > sie pojawialy bo nikt tego nie wytlumaczyl jak nalezy. A róbta co chceta........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 Dobra, a co polecasz w przypadku posiadania 1 (słownie: jednego) kluczyka, brak kluczyka 2, karty kodowej i brązowej 'matki'. Dodam że samochód jest pokradzieżowy (czytaj: nie karadziony, ale odzyskany). Kluczyk jest zaprogramowany w 'innym niż fabryczny pasmie immobilajzera' (słowa speca w tej materii, kluczyk także dorabiany u speca - Grab...). Chciałbym dorobić 2 kluczyk, jak najtaniej to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menelik Napisano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > Dobra, a co polecasz w przypadku posiadania 1 (słownie: jednego) > kluczyka, brak kluczyka 2, karty kodowej i brązowej 'matki'. > Dodam że samochód jest pokradzieżowy (czytaj: nie karadziony, > ale odzyskany). Kluczyk jest zaprogramowany w 'innym niż > fabryczny pasmie immobilajzera' (słowa speca w tej materii, > kluczyk także dorabiany u speca - Grab...). > Chciałbym dorobić 2 kluczyk, jak najtaniej to zrobić? Jesli spec zaprogramowal w sposób niestandardowy kluczyk (czyli inaczej niz poprzez zgranie kodu) to jest to pewnie duzo bezpieczniejsze od "Marketowego" jednak przyznam sie ze tego sposobu nie znam. Nie wiem ile dorobienie kolejnego 2 kluczyka kosztuje u tego speca - obawiam sie ze bedzie to duzo tansze niz: - zakup centralki FIAT CODE z kompletem kluczy ( w tym karta i bebenki do zamków) Powyzsza operacje mozna bylo wykonac po kradziezy na protokul firmy ubezpieczeniowej jak sie mialo AC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 Chciałbym uniknąć dorabiania 2 kluczyka u tego speca, bo jest drogi (za markę się płaci). Zastanawiam się czy 'supermarketowy' punkt dorabiania poradzi sobie z tym 'innym pasmem'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menelik Napisano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > Chciałbym uniknąć dorabiania 2 kluczyka u tego speca, bo jest drogi > (za markę się płaci). Zastanawiam się czy 'supermarketowy' punkt > dorabiania poradzi sobie z tym 'innym pasmem'. Jeśli ufasz człowiekowi w "supermarkecie" to mozesz próbowac - wiedz ze jesli dorobi 1 to moze rowniez dorobic kolejny kluczyk ... (a po 2 latach zwinac interes przekazac swoje klucze wraz ze zdjeciem jak wsiadasz do autka) dalej i ... bylo sobie autko ...) Bardziej ufam specjalistycznym warsztata elektronicznym, ktore na rynku sa od kilkunastu lat zainwestowaly dozu kasy w biznes - podejzewam ze taki warsztat to wlasnie Twój spec ... W moim miescie byl przypadek ze sie firma "kluczyk" powstala i zniknela po 6 miesiacach wraz z duza iloscia autek - qmpel stracil autko. Są tez wyjatki - dobre firmy "kluczyk" gdzie pracuje specjalista Sadowy. Pragne jedynie wskazac (dosc drastycznie) na niebezpieczenstwo, ktore jest jak przekazujemy kluczyki w nieznane rece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 Niebezpieczeństwo jest, ale nie dramatyzujmy - faktyczne większe niebezpieczeństwo stanowi pozostawienie samochodu na cały dzień w warsztacie na np montarz gazu. Skoro jest możliwośc dorobienia za powiedzmy 70-100zł u pana 'Kluczyka' to nie będę przepłacać (320zł - dzwoniłem). Dla zachowania bezpieczeństwa pojadę samochodem ojca . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TREQ Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 jeśli orientujesz się trochę w temacie, to powiedz, czy TAKI kluczyk da radę wprogramować do centralki metodą z kluczem "matką" (przepis znam)?. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menelik Napisano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > jeśli orientujesz się trochę w temacie, to powiedz, czy TAKI > kluczyk da radę wprogramować do centralki metodą z kluczem > "matką" (przepis znam)?. > pozdr. Zdjęcie opisanego kluczyka jest wykonane ze zlej strony (druga strona nosi znamiona producenta klucza) co jest podstawowym kryterium do stwierdzenia czy mozna go przekodowac - na podstawie tego zdjecia nie odpowiem na to pytanie Ważne jest aby zakupiiony kluczyk (niebieski) był od tego samego producenta co pozostale klucze (a co za tym idzie i antenka, centralka CODE) Producenta mozna rozroznic po kluczyku niebieskim - na kluczyku (niebieskim plastiku) po jego jednej stronie prz czesci łaczenia juz z kluczem metalowym jest kwadracik (zaokraglony na rogach) - Taki malutki na 3 mm i tak: - gdy tam nie ma nic (pusto) to jest to megamos - gdy jest tam jeden punkt - kropka to jest to MARELLI - gdy sa tam dwa punkty-kropki to jest to BOSCH ..........................__________ ........................./................\ .______________/...................\ /______________|...0..............) \______________|................../ .........................\__________/ (0 - oznacza miejsce w ktorym nalezy odczytac producenta klucza (jest tylko po jednej stronie klucza - najczesciej bedzie to MagnetiMarelli - czyli w srodku bedzie kropeczka) OPORNOSCI ANTENEK FIAT CODE: megamos - 35 omów MARELLI - 19 omów BOSCH - od 2 do 5 omów Jak rozpoznac jaka antenkę mamy: megamos - ma znaczek na antence (odwrocony trojkat w kólku) MARELLI - ma napis-logo MAGNETI MARELLI BOSCH - nie ma nic (ani znaczka, ani nazwy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Da_Don Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 No to ja mam tak. Kupiłem auto używane, Bravo '98, więc CODE 1 i dostałem tylko 1 kluczyk niebieski i nic poza tym. Z tego, co wiem, to już karty nie da się dorobić, a jedynie drugi kluczyk np. w ASO. W takim razie co się lepiej opłaca: czy dorobić sobie drugi kluczyk i jeździć licząc na to, że immo nie padnie, czy lepiej od razu wykasować kod z pamięci ECU i założyć sobie np. jakiś inny immo i do tego może jeszcze alarm? Jeśli oryginalny immobiliser by się sypnął, to (pomijając lawetę itd.) czy da się go wtedy wykasować? Czy jak padnie całkowicie, to ECU do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menelik Napisano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > No to ja mam tak. Kupiłem auto używane, Bravo '98, więc CODE 1 i > dostałem tylko 1 kluczyk niebieski i nic poza tym. Z tego, co > wiem, to już karty nie da się dorobić, a jedynie drugi kluczyk > np. w ASO. W takim razie co się lepiej opłaca: czy dorobić sobie > drugi kluczyk i jeździć licząc na to, że immo nie padnie, czy > lepiej od razu wykasować kod z pamięci ECU i założyć sobie np. > jakiś inny immo i do tego może jeszcze alarm? Jeśli oryginalny > immobiliser by się sypnął, to (pomijając lawetę itd.) czy da się > go wtedy wykasować? Czy jak padnie całkowicie, to ECU do > wymiany? Z tego co się orientuje to Centralke silnika zawsze idzie wyczyscic z FIAT CODE - jak sie zaplaci to zrobia ... Wtedy kupic centralke CODE + klucze + karta + wkladki do zamkow i znów bedzie wszytko dzialac jak powinno - ale to kosztuje ... Obecnie mosisz przyznac ze ten kto ma Twój klucz bordowy uruchomi twój pojazd bez problemów i odjedzie ... z ekonomicznego punktu to lepiej wywalic FIAT CODE i zalozyc dodatkowy immobiliser - pozostaje jeszcze kwestia wkładek w drzwiach ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Da_Don Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > Obecnie mosisz przyznac ze ten kto ma Twój klucz bordowy uruchomi > twój pojazd bez problemów i odjedzie ... > z ekonomicznego punktu to lepiej wywalic FIAT CODE i zalozyc > dodatkowy immobiliser - pozostaje jeszcze kwestia wkładek w > drzwiach ... Klucz-Master i karta zostały gdzieś w Niemczech, bo auto sprowadzałem, także o to raczej jestem spokojny. Martwi mnie tylko, że gdzieś w trasie może sypnąć się immo i wtedy dopiero będą problemy... Jeśli bym wyczyścił ECU z kodu, to kluczyk i zamki zostaną te same, tylko, że nie będę już miał immobilisera. Stąd właśnie mój pomysł, żeby założyć jakiś inny immo poza ASO, po prostu w jakimś zakładzie, gdzie robią alarmy, immo itp. Np. taki immo z dodatkowym kluczykiem. Trochę to niewygodne, ale przynajmniej niezbyt kosztowne rozwiązanie. No i nie wiem też na ile skuteczne, chociaż moim zdaniem złodziej i tak ze wszystkim sobie poradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_80 Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > FIAT CODE 1 składa sie z > - Karty Kodowej > - Klucza Bordowego ("Matki") > - 2 kluczy Niebieskich > Karta Kodowa - niezbedna podczas awaryjnego uruchamiania pojazdu, > diagnozowania lub kodowania centralek FIAT CODE. > Kluczyk Bodrowy - Sluzy Kodowania kluczykow niebieskich (lub np. do > zmiany kodu po wyjezdzie samochodu z niepewnego serwisu) > Kluczyki Niebieskie - służa do codziennego uruchamiania > Dorobienie kluczyka niebieskiego mozna wykonac na 2 sposoby: > 1) - przy pomocy orginalnych kluczyków (z ASO) za pomoca kodowania w > samochodzie przy pomocy pedału gazu > 2) - przy pomocy kluczyka "badziew" a zgranie kodu odbywa sie przy > pomocy szczytania kodu i zapisania w niezmiennej postaci na > kluczyku dorabianym > 1) Opcja Wady: Drogo Zalety: Umozliwia samodzielne przekodowanie za > pomoca techniki pedału gazu > 2) Opcja Zalety: Taniej Wady: Nie mozesz juz nigdy zmienic > samodzielnie kodu poprzez opcje "pedał gazu" (tak aby ten klucz > dzialal). Jak ktos "inny" zgral sobie twoj kod to moze ci > bryczke zwedzic kiedy chce - bo jezdzisz caly czas na tym samym > kodzie. > Co do Kodowania kluczyków niebieskich - jesli mamy je minimalnie 2 i > klucz bordowy - mozemy zmieniac kod ktory znajduje sie w > niebieskich kluczach poprzez kodowanie. Pozwala to na unikniecie > sytuacji w ktorej np. podczas pobytu w ASO ktos by sobie dorobil > kod w np. 3 kluczyku. Wtedy nasze autko moze zniknac bo 3 klucz > bedzie zarowno otwieral jak i odpalal samochod. > Z chwila przekodowania kluczy poprzez pedal gazu uruchomic pojazd sie > da tylko i wylacznie z kluczy ktore uczestniczyly w ostatnim > kodowaniu - jesli istnial wczesniej 3 dodatkowy klucz bedzie on > posiadal stary kod ktory juz jest nie aktualny. > Dlatego dziwi mnie ze jezdzicie po byle "klucznikach" kupujecie > wisiorki ze stalym kodem przypominajace kluczyki i myslicie ze > macie Immobiliser w autku. Lepiej to se juz wywalic Immobiliser > - taniej wyjdzie niz wisorki ze stalym kodem. > We wczesniejszych postach pisalem duzo o CODE 1 i rozpoznaniu firmy > produkujacej (bo sa az 3) ... > Jesli macie jakies pytanka o CODE 1 to prosze pisac - odpowiem. A jak > ktoś w tym watku chce sobie pospamowac i kolegow blednymi > informacjami karmic to bede zwracal na to pilną uwage. Mam pewną > wiedze i chce sie nia podzielic - CODE w naszych autkach ma > sluzyc do ochrony naszej wlasnosci a nie do noszenia kolejnego > duzego kluczyka z lamellskim i beznadziejnym przegraniem kodu. > Wiem że kluczyki w ASO sa drogie a w markecie to sie kupi za > kilkadziesiat zyla z przekodowaniem (na stale). > Prosze aby ten wontek zostal na forum. Ja kupilem brave tylko z jednym kluczykiem (bordowy-master). I teraz: czy moge zmienic sobie kod tego kluczyka??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menelik Napisano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > Ja kupilem brave tylko z jednym kluczykiem (bordowy-master). I teraz: > czy moge zmienic sobie kod tego kluczyka??? Kod w kluczyku bordowym to specjalny kod którego czesc kodu jest stała przypisana do centralki CODE (a co za tym idzie rowniez do centralki silnika). Jako użytkownik nie mozna tego kodu zmieniac - ten kluczyk powinien byc w bezpiecznym miejscu, a uzywaqc powinno sie go tylko do okreslonych czynnosci (kodowanie niebieskich, problemy z centralka CODE -wizyta w ASO). Natomiast jak kupisz 2 klucze niebieskie (ktore bedziesz uzywal do odpalania samochodu) podczas operacji kodowania bedziesz zmienial ich kod za kazdym kodowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_80 Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > Kod w kluczyku bordowym to specjalny kod którego czesc kodu jest > stała przypisana do centralki CODE (a co za tym idzie rowniez do > centralki silnika). > Jako użytkownik nie mozna tego kodu zmieniac - ten kluczyk powinien > byc w bezpiecznym miejscu, a uzywaqc powinno sie go tylko do > okreslonych czynnosci (kodowanie niebieskich, problemy z > centralka CODE -wizyta w ASO). > Natomiast jak kupisz 2 klucze niebieskie (ktore bedziesz uzywal do > odpalania samochodu) podczas operacji kodowania bedziesz > zmienial ich kod za kazdym kodowaniem. aha, i jak dorobie sobie w serwisie dorabiajacym klucze (nie serwisie fiata!!!) kluczyk za 130 zl to kodu tego kluczyka nie bede juz mogl sobie zmieniac??? Kod mozna zmienac tylko w tych dorabianych oryginalnych fiatowskich kluczykach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menelik Napisano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > aha, i jak dorobie sobie w serwisie dorabiajacym klucze (nie serwisie > fiata!!!) kluczyk za 130 zl to kodu tego kluczyka nie bede juz > mogl sobie zmieniac??? Kod mozna zmienac tylko w tych > dorabianych oryginalnych fiatowskich kluczykach?? TAK jak piszesz Mała moja uwaga: -Pojęcie kluczyk dorabiany w ASO mam na mysli klucze produkowane przez ta sama firmę co cały układ FIAT CODE (czyli Megamos, Bosch lub Magneti Marelli) - Te klucze możemy kodowac przy pomocy pedału gazu. - Pojęcie klucz dorobiony u "supermarkecie u kluczyka" mam na mysli proces szczytywania kodu z klucza i przenoszenie go do nowego za pomoca urzadzen elektronicznych (bez uczestniczenia centralki CODE w samochodzie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franken11 Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 a jak przełoże pastylkę z klucza oryginalnego do innego i ją wkleję to wtedy będzie działał jak fabryczny ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_80 Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > TAK jak piszesz > Mała moja uwaga: > -Pojęcie kluczyk dorabiany w ASO mam na mysli klucze produkowane > przez ta sama firmę co cały układ FIAT CODE (czyli Megamos, > Bosch lub Magneti Marelli) - Te klucze możemy kodowac przy > pomocy pedału gazu. > - Pojęcie klucz dorobiony u "supermarkecie u kluczyka" mam na mysli > proces szczytywania kodu z klucza i przenoszenie go do nowego za > pomoca urzadzen elektronicznych (bez uczestniczenia centralki > CODE w samochodzie) ale mi chodzilo o to czy moge zmienic kod tego bordowego kluczyka?? tak zeby po dorobieniu niefirmowych kluczykow mialy one inny kod od tych ktorych nie dostalem przy kupnie samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menelik Napisano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > ale mi chodzilo o to czy moge zmienic kod tego bordowego kluczyka?? > tak zeby po dorobieniu niefirmowych kluczykow mialy one inny kod > od tych ktorych nie dostalem przy kupnie samochodu. Nie mozesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Menelik Napisano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > a jak przełoże pastylkę z klucza oryginalnego do innego i ją wkleję > to wtedy będzie działał jak fabryczny ??? TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsander Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 Najlepsze zabezpieczenia to takie jak to mowie "własne patenty", mam juz jeden a na wiosne bede istalował drugi, moim zdanie CODE 1 to liche(niewystarczajace) zabezpieczenie bo i tak nasze autka znikaja z pod blokow! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaskół Napisano 15 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2005 > Skoro jest możliwośc dorobienia > za powiedzmy 70-100zł u pana 'Kluczyka' to nie będę przepłacać > (320zł - dzwoniłem). Dla zachowania bezpieczeństwa pojadę > samochodem ojca Faktycznie 320 jest drogo, Brat tez posiada tylko jeden kluczyk (niebieski) reszta zgubiona dlatego interesuje mnie, gdzie dorobiłeś i za ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaskół Napisano 15 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2005 > Martwic powinny się te osoby które dorabialy klucze w Marketach - ale > zawsze moga kupic je w ASO zakodowac w garazu i po problemie. > A jesli mowa o tych co dorabiaja kluczyki jak im nie ufacie to po co > tam jechaliscie - zaoszczedzic 200 zł i bac sie o kilkanascie > tysiecy (autko) ?? Temat bardzo ważny, brat posiada tylko 1 niebieski kluczyk , w ASO zaproponowali wymianę całości - koszt Horrendalny Co proponujecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pinez Napisano 15 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2005 > w ASO zaproponowali wymianę całości - koszt Horrendalny nigdy więcej nie jeździć do tego ASO > Co proponujecie ? poczytać dokładnie ten wątek i zdecydować się na tańsze - mniej pewne / droższe bezpieczne rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.