Skocz do zawartości

ubywa oleju i płynu


novo

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie taki oto problem mnie spotkał. Ubywa mi zarówno płynu chłodzącego jak i oleju. Dodam, że na korku nie ma żadnego masła, plam oleju itp pod autem też nie ma.

Przy ok 10k km musiałem dolać około 1L oleju i ze 2L płynu.

Na co zwrócic uwagę. Akurat za niedługo czeka mnie wymiana oleju to przy okazji mechanik, by doprowadził by go do porządku. Nie wiem tylko czego się spodziewać. Silnik trochę poci się spod dekla.

Dodam, że pacjent to CCS 1,1 z górą od 1,2 na LPG. I tu też problem, bo nie wiem jakie uszelki dać. Te od 1,2 czy co? Na jakie koszta mniej więcej być przyszykowanym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też ubywało płynu ale po dokręceniu wszystkich opasek na wężach wodnych przestało. A co do oleju to możliwe że pierścienie już nie dają rady a uszczelka to przy okazji do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy ok 10k km musiałem dolać około 1L oleju i ze 2L płynu.

Taki ubytek przecież mieści się w normalnym zużyciu. oleju wychodzi 100 ml/1000 km a to przecież całkiem niedużo, natomiast płyn może gdzieś delikatnie cieknąć że ciężko zauważyć, a może wyparował sobie trochę ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zauwazylem przy roznych autach z lpg ze ubywa plynu, jesli chodzi o

> olej to moze gdzies cieknie i niekoniecznie widac plamy

we wszystkich to nie ale czesto gazownicy daja kiepskie plastikowe trojniki no i co gorsza pad parownika moze sie trafic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.