artur-wiater Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 Wczoraj kolega posiadający Primerę P12 1.8 z 2004 roku poprosił mnie o przeprowadzenie dezynfekcji klimy, wszystko szło dobrze auto postało 15 minut z włączonym zapłonem i wentylatorem na 2 biegu i rozładował się całkowicie akumulator auto jest śmigane na trasie akumulator wygląda jak z epoki kamienia łupanego chociaż niby jest z 2004 roku ma korki i jest Austryjacki 1. pytanko jaki oryginalnie akumulator montowano do Primery P12 bo może poprzedni właściciel podmienił 2. wszystko rozumiem ale aby 15 minut załatwiło 55 Ah akumulator to przesada - a może ten typ tak ma dzięki wyświetlaczowi i iluminacji zegarów? prosze o porade... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 > łupanego chociaż niby jest z 2004 roku ma korki i jest > Austryjacki A zajrzałeś pod te koreczki??? Dolać wody, podładować, zmierzyć ładowanie i naciąg paska. Następnym razem: odpalcie silniczek podczas dmuchania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2009 > A zajrzałeś pod te koreczki??? > Dolać wody, podładować, zmierzyć ładowanie i naciąg paska. > Następnym razem: odpalcie silniczek podczas dmuchania elektrolit w normie, ładowanie ok ale chyba 15 minut to przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 12 Maja 2009 Udostępnij Napisano 12 Maja 2009 > ale chyba 15 minut to przesada Prócz dmuchawy jakie jeszcze odbiorniki prądu były aktywne? Bo sprężarka się raczej nie załączyła. Jakieś światła, radio? I nie napisałeś, dlaczego nie włączyliście silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 > Prócz dmuchawy jakie jeszcze odbiorniki prądu były aktywne? > Bo sprężarka się raczej nie załączyła. Jakieś światła, radio? > I nie napisałeś, dlaczego nie włączyliście silnika. nic dmuchawa i wyświetlacz silnika nie włączyłem bo robiłem dziesiątki marek aut i nigby nie było problemu z alumulatorem wiec po co przepalać cenne paliwo z prostej matematyki, wynika, że przy wentylatorze i kilku kontrolkach, a nawet wyświetlaczu 55Ah akumulator powinien bez problemu 10 godzin wytrzymać i to licząc na górke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 15 Maja 2009 Udostępnij Napisano 15 Maja 2009 > problemu 10 godzin wytrzymać i to licząc na górke Może jakaś zwara? Albo elektrolit nie tej gęstości? A benzyna kosztowałaby góra 5 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.