rexio Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 Zablokowany został poprzedni temat więc nowy otwieram. Mam na oku taki oto model http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8448551 wszystko ladnie pieknie, ale brakuje mi tu gazu. Ile moze kosztowac taka przyjemnosc. wiem jutro przejdę się do gazownika i się spytam, ale co zakład to inna cena pewnie, a ja zielony w te klocki. No i jakiej generacji tutaj może byc ta instalacja. No i na co zwracac w szczególności uwagę przy oględzinach. wiem, stan łozysk, blacharki zawieszenia, ale coś jeszcze. Jakies newralgiczne punkty w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aRtiDG Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > Zablokowany został poprzedni temat więc nowy otwieram. Mam na oku > taki oto model > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8448551 > wszystko ladnie pieknie, ale brakuje mi tu gazu. Ile moze > kosztowac taka przyjemnosc. wiem jutro przejdę się do gazownika > i się spytam, ale co zakład to inna cena pewnie, a ja zielony w > te klocki. No i jakiej generacji tutaj może byc ta instalacja. > No i na co zwracac w szczególności uwagę przy oględzinach. wiem, stan > łozysk, blacharki zawieszenia, ale coś jeszcze. Jakies > newralgiczne punkty w aucie. ja bym się przyjrzał temu autu czy nie było bite i czy ten stan licznika faktyczny ... bo coś dziwnego że sprowadzone palio z Niemiec w tak dobrym wyposażeniu takie tanie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > Zablokowany został poprzedni temat więc nowy otwieram. Mam na oku > taki oto model > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8448551 > wszystko ladnie pieknie, ale brakuje mi tu gazu. Ile moze > kosztowac taka przyjemnosc. wiem jutro przejdę się do gazownika > i się spytam, ale co zakład to inna cena pewnie, a ja zielony w > te klocki. No i jakiej generacji tutaj może byc ta instalacja. > No i na co zwracac w szczególności uwagę przy oględzinach. wiem, stan > łozysk, blacharki zawieszenia, ale coś jeszcze. Jakies > newralgiczne punkty w aucie. "sprowadzone z Niemiec w czerwcu 2008 roku" i tyle stał?? masz kasę, to załóż IV generację LPG. koszt do ok. 3500 - zależnie od wyposażenia. ja z tym samym silnikiem mam II generację (jak większość) i pracuje bardzo dobrze. ale warunek jeden: filtry, kable WN, świece - wszystko NAJ najważniejsza to blacha jest, bo resztę i tak musisz sam wymienić: oleje + filtry + kpl. rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu1234 Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > ja bym się przyjrzał temu autu czy nie było bite i czy ten stan > licznika faktyczny ... bo coś dziwnego że sprowadzone palio z > Niemiec w tak dobrym wyposażeniu takie tanie ... eee... licznik moze byc ok ale raczej za mało... trzeba pamietac ze tam dojezdza sie do pracy po 60 i wiecej nieraz w jedną strone choc nie zawsze co do ceny wydaj mi sie ze jest ok te roczniki tak chodza nawet taniej a ze dobrze wypasiony to jego +i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 a 2 generacja gazu to ile by kosztowala ? bno mozna za niewiele drozej kupic juz z gazem, no ale sa bez klimy i sie z zona zastanawiamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > a 2 generacja gazu to ile by kosztowala ? > bno mozna za niewiele drozej kupic juz z gazem, no ale sa bez klimy i > sie z zona zastanawiamy. po tylu kilometrach sieną powiem z doświadczenia - każde następne auto TYLKO z klimą. właśnie jestem na etapie poszukiwań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > po tylu kilometrach sieną powiem z doświadczenia - każde następne > auto TYLKO z klimą. właśnie jestem na etapie poszukiwań POTWIERDZAM Wolę Sienę z klimą niż Mercedesa bez klimy Każde następne auto które kiedyś kupię będzie miało klimę (czy to zaraz po zakupie, czy troszeczkę później ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 Nie wnikam, jakie wady ma to auto, ale ma ZAJE... radio z RDS`em Kup je odkupię radio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 a jak to jest z tymi silnikami w paliowkach. maja 1,2 ktore maja 75 konikow, 1,4 ktore tez tyle mają, no i 1,6 ktore maja chyba 101 czy jakos tak. dokladniej o co chodzi z tymi 1,4. jakies lepsze one czy co. w stosunku do 1,2 to rozni sie momentem obrotowym, czy wytrzymalszy itp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 11 Maja 2009 Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 > a jak to jest z tymi silnikami w paliowkach. maja 1,2 ktore maja 75 > konikow, 1,4 ktore tez tyle mają, no i 1,6 ktore maja chyba 101 > czy jakos tak. > dokladniej o co chodzi z tymi 1,4. jakies lepsze one czy co. w > stosunku do 1,2 to rozni sie momentem obrotowym, czy > wytrzymalszy itp ? Historia: najpierw 1,4 i 1,6 16V potem 1,2 8V i 1,6 16V Palio 2 1,2 8V i 1,2 16V 1,4 to konstrukcja rodem z Fiata Uno/Tipo Jednopunktowy wtrysk dosyć paliwożerny, ale idealny pod GAZ. Przerzuć, sobie kilka stron forum, było sporo na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.