Skocz do zawartości

McPherson budowa w Lagunie I (i nie tylko)


AKuba

Rekomendowane odpowiedzi

Ale teoretycznie przy jednej nakrętce taka sytuacja: Odkręcam nakretkę trzpieniowa amorka to sprężyna powinna się rozprężać i nadwozie podnosić. No, ale w praktyce masa przypadająca na tą sprężynę być może jest większa niż siła sprężyny w stanie "do zamontowania" w aucie i w takiej sytuacji po zamontowniu i opuszczeniu nadwozia na koła sprężyna się skraca (spręża) aż do zrównoważenia tej masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ile masa auta ściska sprężynę widać podczas podnoszenia auta np. lewarkiem - nadwozie idzie do góry, a koło stoi, stoi... Oczywiście, sprężyna w zmontowanej kolumnie i tak jest ściśnięta, i to solidnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.