xaux Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 ello, przywitanie już było, info jedno było, zatem czas na pytanko... kłopot1: silnik klekocze - opis pozniej kłopot 2: nurkowanie obrotów, szczególnie zauwarzalne przy niskich tempereturach, bywa tak że w drodze do pracy (30km) przy kazdym wciśnięciu sprzegła lub wrzuceniu biegu jałowego obroty spadaja do 0 w pół sekundy i auto gaśnie, odpala natychmiast, aby nie zgaslo musze je krecic dosc wysoko, jak jedzie nawet na jedynce i niskich obrotach jest OK, czasem w ciagu calego dnia nie zgasnie ani razu, przewody wymienione, swiece NGK raczej OK ale kupilem nowe Briski, zamontuje w sobote, warto dodać że identyczne objawy na benzynie i gazie... co jest kaput? będę wdzięczny za każdą podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 na gazie? a co masz za instalke? silnik krokowy czyściłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 no i zes Bartek wykrakał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > no i zes Bartek wykrakał weteran jestem... znam się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xaux Napisano 3 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > na gazie? > a co masz za instalke? > silnik krokowy czyściłeś? silnika kr. nie czyscilem zastanawiajace jest dla mnie ze ten sam objaw jest na gazie i benzynie a jak dolalem do benzyny 2 butelki patentu do przeczyszczania zaworow (STS czy cos takiego) to pomoglo na jakis miesiac silnik byl trup a po tym pracowal calkiem ok a teraz choroba powraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 narazie wyczyść silnik krokowy i przepustnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xaux Napisano 3 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > narazie wyczyść silnik krokowy i przepustnice a da radę zrobić to samemu czy raczej atakować pseudo majstra? czy masz namiary na jakiś artykul opisujący ten proceder? dziękuję za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > a da radę zrobić to samemu czy raczej atakować pseudo majstra? > czy masz namiary na jakiś artykul opisujący ten proceder? > dziękuję za odpowiedź KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ror Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > ello, przywitanie już było, info jedno było, zatem czas na pytanko... > kłopot1: silnik klekocze - opis pozniej > kłopot 2: nurkowanie obrotów, szczególnie zauwarzalne przy niskich > tempereturach, bywa tak że w drodze do pracy (30km) przy kazdym > wciśnięciu sprzegła lub wrzuceniu biegu jałowego obroty spadaja > do 0 w pół sekundy i auto gaśnie, odpala natychmiast, aby nie > zgaslo musze je krecic dosc wysoko, jak jedzie nawet na jedynce > i niskich obrotach jest OK, czasem w ciagu calego dnia nie > zgasnie ani razu, przewody wymienione, swiece NGK raczej OK ale > kupilem nowe Briski, zamontuje w sobote, warto dodać że > identyczne objawy na benzynie i gazie... co jest kaput? > będę wdzięczny za każdą podpowiedź Ja w sprawie kłopotu nr 2. Też miałem podobny problem przy zwalnianiu obroty spadały i silnik gasł. Byłem w serwisie dwa razy i nic nie poradzili. U innego mechanika stwierdzono, że uszkodzony jest czujnik prędkości obrotowej silnika. Diagnoza była słuszna bo usterka ustąpiła. Opisywana przez Ciebie usterka może tkwić również - jak to zanaczają na forum koledzy w silniczku krokowym lub korpusie przepustnicy. Słyszałem z dobrych źródeł, że czyszczenie tych elementów pomaga. Mnie w serwisie proponowano wymianę całej przepustnicy koszt około 1600 zł.Zaznaczam, że mam bravę 1.2 z 1999r.Wydaję mi się, że opisywanej przez Ciebie usterki nie usuniesz wymieniając świece. Można spóbować pojechać do dobrego warsztatu mającego sprzet do diagnostyki komputerowej silnika, być może coś znajdą. Ach nadmieniam, że w serwisie za każde podłaczenie do komputera płaciłem 50 zł ale usterki mi nie usunietą. U mechanika, który problem usunął zapłaciłem 120 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xaux Napisano 4 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > Ja w sprawie kłopotu nr 2. Też miałem podobny problem przy zwalnianiu > obroty spadały i silnik gasł. ok bardzo dziekuje za info najpierw zabiore sie za ten silnik krokowy chos wczoraj bylem w Auto Vevert czy cos takiego i pytalem o cos do czyszczenia tego silnika a "fachowcy" mi powiedzieli ze tego sie raczej nie czysci tylko wymienia, a takie czyszczenie to jesli wogolw pomoze to tylko na chwile raczej gamonie są ...prawda? czy ten silniczek to czysci sie jakims odtłuszczaczem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ror Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > ok bardzo dziekuje za info > najpierw zabiore sie za ten silnik krokowy > chos wczoraj bylem w Auto Vevert czy cos takiego i pytalem o cos do > czyszczenia tego silnika a "fachowcy" mi powiedzieli ze tego sie > raczej nie czysci tylko wymienia, a takie czyszczenie to jesli > wogolw pomoze to tylko na chwile > raczej gamonie są ...prawda? > czy ten silniczek to czysci sie jakims odtłuszczaczem ? Czym się to czyści szczerze powiedziawszy nie wiem. Ale czytałem w jednym z numerów gazety Auto świat, iż czyszczenie korpusu przepustnicy pomaga. Poźniej potwierdził to jeden z czytelników gazety - własciciel Bravy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.