Skocz do zawartości

Klocki tył golf V


lisik

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest mozliwe zeby z tylu byl czujnik zuzycia klockow?

Wymienilem klocki z przodu- wtyczka czujnika jest troche zaśniedziała ale nie sądzę aby nie łączyła- w kazdym razie kontrolka nie zgasła - a tylne klocki najlepiej nie wygladają.

W najbliższym czasie je wymienie, ale tak profilaktycznie spytam o wasze doświadczenie z tymi czujnikami, czy z tyłu tez występują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy jest mozliwe zeby z tylu byl czujnik zuzycia klockow?

> Wymienilem klocki z przodu- wtyczka czujnika jest troche zaśniedziała

> ale nie sądzę aby nie łączyła- w kazdym razie kontrolka nie

> zgasła - a tylne klocki najlepiej nie wygladają.

> W najbliższym czasie je wymienie, ale tak profilaktycznie spytam o

> wasze doświadczenie z tymi czujnikami, czy z tyłu tez występują.

zdaje się na pełnym CANie trzeba kasować to VAGiem - w sensie ustalić pozycję skrajna tłoczka przy wymianie czy jakoś tak niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zdaje się na pełnym CANie trzeba kasować to VAGiem - w sensie ustalić

> pozycję skrajna tłoczka przy wymianie czy jakoś tak

Chyba nie, poniewaz gdy ten klocek sie wycieral to byly momenty ze kontrolka zapalala sie poniej gasla, i tak kilka razy przed tym jak zapalila sie na stale

(tzn gasla po ponownym wlaczeniu zaplonu i np w czasie jazdy zapalala sie po kilku km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba nie, poniewaz gdy ten klocek sie wycieral to byly momenty ze

> kontrolka zapalala sie poniej gasla, i tak kilka razy przed tym

> jak zapalila sie na stale

> (tzn gasla po ponownym wlaczeniu zaplonu i np w czasie jazdy zapalala

> sie po kilku km)

a przyjrzales sie dokladnie okablowaniu przed kostka przy klocku ? moze sie gdzies urywa lub przeciera.

ile masz z przodu czujnikow jeden czy dwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

> mylne twierdzenie, przerwanie obwodu aktywuje sygnal na szafie

Hm... czujnik zatem ma dwa kable i jego ścieranie razem z klockiem powoduje po dojsciu do minimalnej grubości przerwanie obwodu?

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hm... czujnik zatem ma dwa kable i jego ścieranie razem z klockiem

> powoduje po dojsciu do minimalnej grubości przerwanie obwodu?

> Krawiec

dokladnie, zwykla petla, a jak jest wiecej czujnikow to sa one polaczone w szereg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a przyjrzales sie dokladnie okablowaniu przed kostka przy klocku ?

> moze sie gdzies urywa lub przeciera.

> ile masz z przodu czujnikow jeden czy dwa ?

Masz racje, musi byc gdzies przerwa, jutro musze popatrzec- czujnik jest jeden, przy lewym kole- a te na tyl klocki wystepuja z czujnikiem i bez pewnie dlatego ze niektore fury ten model klockow maja z przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz racje, musi byc gdzies przerwa, jutro musze popatrzec- czujnik

> jest jeden, przy lewym kole- a te na tyl klocki wystepuja z

> czujnikiem i bez pewnie dlatego ze niektore fury ten model

> klockow maja z przodu

sprawdzilem wlasnie w etce w Golfie V jest tak samo jak w Octavii II czujnik jest tylko jeden - z przodu po lewej stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.