lisik Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 Czy jest mozliwe zeby z tylu byl czujnik zuzycia klockow? Wymienilem klocki z przodu- wtyczka czujnika jest troche zaśniedziała ale nie sądzę aby nie łączyła- w kazdym razie kontrolka nie zgasła - a tylne klocki najlepiej nie wygladają. W najbliższym czasie je wymienie, ale tak profilaktycznie spytam o wasze doświadczenie z tymi czujnikami, czy z tyłu tez występują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > Czy jest mozliwe zeby z tylu byl czujnik zuzycia klockow? > Wymienilem klocki z przodu- wtyczka czujnika jest troche zaśniedziała > ale nie sądzę aby nie łączyła- w kazdym razie kontrolka nie > zgasła - a tylne klocki najlepiej nie wygladają. > W najbliższym czasie je wymienie, ale tak profilaktycznie spytam o > wasze doświadczenie z tymi czujnikami, czy z tyłu tez występują. zdaje się na pełnym CANie trzeba kasować to VAGiem - w sensie ustalić pozycję skrajna tłoczka przy wymianie czy jakoś tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > zdaje się na pełnym CANie trzeba kasować to VAGiem - w sensie ustalić > pozycję skrajna tłoczka przy wymianie czy jakoś tak Chyba nie, poniewaz gdy ten klocek sie wycieral to byly momenty ze kontrolka zapalala sie poniej gasla, i tak kilka razy przed tym jak zapalila sie na stale (tzn gasla po ponownym wlaczeniu zaplonu i np w czasie jazdy zapalala sie po kilku km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > Chyba nie, poniewaz gdy ten klocek sie wycieral to byly momenty ze > kontrolka zapalala sie poniej gasla, i tak kilka razy przed tym > jak zapalila sie na stale > (tzn gasla po ponownym wlaczeniu zaplonu i np w czasie jazdy zapalala > sie po kilku km) a przyjrzales sie dokladnie okablowaniu przed kostka przy klocku ? moze sie gdzies urywa lub przeciera. ile masz z przodu czujnikow jeden czy dwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 Ale urwanie kabla nie spowoduje zapalenia się kontrolki. Chyba ze kabel zwarł się do masy. Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > Ale urwanie kabla nie spowoduje zapalenia się kontrolki. Chyba ze > kabel zwarł się do masy. > Krawiec mylne twierdzenie, przerwanie obwodu aktywuje sygnal na szafie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > mylne twierdzenie, przerwanie obwodu aktywuje sygnal na szafie Hm... czujnik zatem ma dwa kable i jego ścieranie razem z klockiem powoduje po dojsciu do minimalnej grubości przerwanie obwodu? Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 2 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2009 > Hm... czujnik zatem ma dwa kable i jego ścieranie razem z klockiem > powoduje po dojsciu do minimalnej grubości przerwanie obwodu? > Krawiec dokladnie, zwykla petla, a jak jest wiecej czujnikow to sa one polaczone w szereg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2009 > a przyjrzales sie dokladnie okablowaniu przed kostka przy klocku ? > moze sie gdzies urywa lub przeciera. > ile masz z przodu czujnikow jeden czy dwa ? Masz racje, musi byc gdzies przerwa, jutro musze popatrzec- czujnik jest jeden, przy lewym kole- a te na tyl klocki wystepuja z czujnikiem i bez pewnie dlatego ze niektore fury ten model klockow maja z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 2 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2009 > Masz racje, musi byc gdzies przerwa, jutro musze popatrzec- czujnik > jest jeden, przy lewym kole- a te na tyl klocki wystepuja z > czujnikiem i bez pewnie dlatego ze niektore fury ten model > klockow maja z przodu sprawdzilem wlasnie w etce w Golfie V jest tak samo jak w Octavii II czujnik jest tylko jeden - z przodu po lewej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.