PiotrekS(axo) Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 > Trudno jest zdefiniowac normalnosc. > Peugeot ma wnetrze w podobnej konwencji jak cale auto. > Proste, funkcjonalne - idealne. A w citroenie.. > prostowanie bananow, tylko, ze jakby w odwrotnym procesie. Jezdzilem oboma autami (106 po FL i Saxo przed FL) i jakos nie moge stwierdzic, ze wnetrze 106 bylo bardziej proste czy bardziej funkcjonalne niz w Saxo. Optycznie przyjemniejsze wnetrze mialo jednak Saxo (tak samo jak Xsara wzgledem 306, tego ostatniego wnetrza wrecz nie trawilem, uwazalem je za najgorsza rzecz w tym swietnym aucie i w sumie siedem lat spedzilem w dwoch Xsarach VTS). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2009 > Kup raczej 106 1.6 16V. > Ma normalne wnetrze. W cytrynie mi jakoś nic ewidentnie nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2009 Optycznie przyjemniejsze wnetrze mialo > jednak Saxo Nie przekonam Cie a klocic sie nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2009 > Optycznie przyjemniejsze wnetrze mialo > Nie przekonam Cie a klocic sie nie ma sensu. Klocic sie nie ma o co a przekonac mnie faktycznie nie przekonasz bo tak jak pisalem jezdzilem oboma. Problemem Peugeota bylo to, ze robiac liftingi 106 i 306, ktore bardzo uatrakcyjnily te auta zewnetrznie, nic nie zrobil z wnetrzem, ktore zostawalo po staremu czyli takie jak w pierwszej polowie lat 90-tych. To tak jakby Citroen wstawil do Saxo wnetrze z AXa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2009 > Klocic sie nie ma o co a przekonac mnie faktycznie nie przekonasz bo > tak jak pisalem jezdzilem oboma. Problemem Peugeota bylo to, ze > robiac liftingi 106 i 306, ktore bardzo uatrakcyjnily te auta > zewnetrznie, nic nie zrobil z wnetrzem, ktore zostawalo po > staremu czyli takie jak w pierwszej polowie lat 90-tych. To tak > jakby Citroen wstawil do Saxo wnetrze z AXa. Ale o co chodzi? Funkcjonalnosc ta sama.. przelaczniki podobne. 106/saxo to auta z pierwszej polowy lat 90. Kanciaste ksztalty, oszczedny design, bez fajerwerkow. Takie samo powinno byc wnetrze. Bardzo dobrze, ze peugeot zostawil je prawie bez zmian. Dzieki temu wszystko do siebie pasuje. A w citroenie z zewnatrz saxo w srodku.. lanos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2009 > Ale o co chodzi? > Funkcjonalnosc ta sama.. przelaczniki podobne. > 106/saxo to auta z pierwszej polowy lat 90. Saxo to jesien 1996. Oczywiscie technika jak w AX/106. > Kanciaste ksztalty, oszczedny design, bez fajerwerkow. > Takie samo powinno byc wnetrze. > Bardzo dobrze, ze peugeot zostawil je prawie bez zmian. No nie bardzo bo 106 MkII kanciasty nie jest i to archaiczne wnetrze do niego poprostu nie pasuje. Tak samo jest w 306 MkII. Saxo, ktore jest podobnie pozaokraglane jak 106 MkII, dostalo wnetrze pasujace do jego zewnetrznego designu. > Dzieki temu wszystko do siebie pasuje. > A w citroenie z zewnatrz saxo w srodku.. lanos. Ty chyba w Saxo jednak nigdy nie jezdziles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.