Marek74 Napisano 20 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 Coś musze jeszcze ustawić? Jakoś nie odczuwam specjalnej różnicy w hamowaniu, no i ręcznego dalej nie ma. Wymienione - bebny i szczeki, rozpierak z lewej strony - z prawej niestety nie, bo robilem to w sobote i okazalo sie ze ten (tu wstawic odpowiednie wyzwisko) poprzedni wlasciciel zaspawal koncowke linki pod rozpierakiem, tak ze ez ciecia sie nie obejdzie - czyli wymiana linki, a juz bylo za pozno. Tyle ze z prawej strony rozpierak chodzil, choc troche sworzen wybity. Bede musial rozebrac jeszcze raz, wymienic rozpierak i linke - ale i tak powino to dzialac.. a nie dziala. dodatkowo - teraz jak wcisne hamulec, slysze z tylu lekki stuk - to objaw prawidlowy? tzn jak wciskam na postoju. od strony ze zmienionym rozpierakiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 20 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 > Coś musze jeszcze ustawić? Jakoś nie odczuwam specjalnej różnicy w > hamowaniu, no i ręcznego dalej nie ma. > Wymienione - bebny i szczeki, rozpierak z lewej strony - z prawej > niestety nie, bo robilem to w sobote i okazalo sie ze ten (tu > wstawic odpowiednie wyzwisko) poprzedni wlasciciel zaspawal > koncowke linki pod rozpierakiem, tak ze ez ciecia sie nie > obejdzie - czyli wymiana linki, a juz bylo za pozno. Tyle ze z > prawej strony rozpierak chodzil, choc troche sworzen wybity. > Bede musial rozebrac jeszcze raz, wymienic rozpierak i linke - > ale i tak powino to dzialac.. a nie dziala. > dodatkowo - teraz jak wcisne hamulec, slysze z tylu lekki stuk - to > objaw prawidlowy? tzn jak wciskam na postoju. od strony ze > zmienionym rozpierakiem. Linkę wymień już całą (tzn. ta krótką też) i ten drugi rozpierak, rozruszaj ten element na belce. Czy wiesz co to jest korektor siły hamowania? Prawdopodobnie to jeszcze właśnie słyszysz na postoju, z lewej strony auta. Trzeba go wyregulować: o tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 20 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 na pewno wszystko się musi dotrzeć - jak przejedziesz około 500 km powinna być poprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 20 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 > na pewno wszystko się musi dotrzeć - jak przejedziesz około 500 km > powinna być poprawa Docieranie docieraniem - sam korektor hamowania się nie wyreguluje to raz. Dwa, przy nowych szczekach/bębnach lub klockach/tarczach docieranie następuje szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek74 Napisano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 > Linkę wymień już całą (tzn. ta krótką też) i ten drugi rozpierak, > rozruszaj ten element na belce. > Czy wiesz co to jest korektor siły hamowania? > Prawdopodobnie to jeszcze właśnie słyszysz na postoju, z lewej strony > auta. Trzeba go wyregulować: o tak Ok, a co do linki - ta krotka idzie do belki, a ta dluga - tez do belki, czy az do samego recznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 21 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 aż do samego ręcznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 21 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 > Ok, a co do linki - ta krotka idzie do belki, a ta dluga - tez do > belki, czy az do samego recznego? Tak jak kolega wyżej napisał. Do samego ręcznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek74 Napisano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2009 > Tak jak kolega wyżej napisał. Do samego ręcznego. No to kiszka. A jak sie ja wymieni, bez kanalu raczej sie nie obejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 22 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2009 > No to kiszka. A jak sie ja wymieni, bez kanalu raczej sie nie > obejdzie? Z kanału wiadomo najłatwiej. Ostatecznie da się i bez... ale potrzeba jakieś kobyłki pod auto podstawić.... Nigdy nie wchodźmy pod auto, które stoi na samym podnośniku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 22 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2009 da się bez kanału i dużo roboty z tym nie ma tylko trzeba wysoko podnieść samochód i dobrze zabezpieczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tolonu Napisano 22 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2009 Wymieniałem linki obie bez kanału i się da,ale ciężko z dostępem do śruby regulacyjnej naciągu linki.Z linkami (zardzewiałymi)chyba jest tak,że jak się ma w rękach to linka sama z pancerza wypadnie ,a gdy jest zamontowana to nie ma siły uciągnąć rozpieraka. Oczywiście duże utrudnienia musiały być jak robiłem.Zawleczki przy bębnach były zardzewiałe i nie chciały wyjść,polewałem wd-40,potem ciągnąłem kombinerkami i najpierw urwała się zawleczka z jednej strony,potem z drugiej.Kawałek zawleczki pozostał w wałku co jest sworzniem dla linki zakończonej oczkiem(jest kilka rodzai linek-czy wszystkie będą pasować tego nie wiem).Połamałem kilka wierteł by wydobyć ten kawałek zawleczki. A potem chodziłem po sklepach z częściami do fiata za tymi zawleczkami i wszędzie nie mieli.Udało mi się kupić zawleczki w sklepie Budommarket.Jak się wymienia linki to lepiej te zawleczki mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.