poziomek Napisano 28 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2009 Od nowości miałem poziom płynu tak róno ze zgrzewem na zbiorniczku. Czyli z 2cm nad poziom minimum. Zauważyłem po powrocie z wakacji (jakieś 1000km zrobiłem) że poziom obniżył się do MIN. Silnik 1.6 MJ 105km. Czy u was po cięższej jeździe też ubywałoi płynu? Aktualny przebieg to 6800km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 28 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2009 > Od nowości miałem poziom płynu tak róno ze zgrzewem na zbiorniczku. > Czyli z 2cm nad poziom minimum. Zauważyłem po powrocie z wakacji > (jakieś 1000km zrobiłem) że poziom obniżył się do MIN. Silnik > 1.6 MJ 105km. Czy u was po cięższej jeździe też ubywałoi płynu? > Aktualny przebieg to 6800km. Mi ubyło bo miałem wyciek z pompy przy przebiegu około 5 tysięcy (uszczelka podczas montażu się jakoś podwinęła czy skręciła i puściła po pewnym czasie). Zrobili pompę, uzupełnili płynem do połowy między MIN a MAX i przy przeglądzie (30 tysięcy) poprosiłem o dolewkę po spadło prawie do MIN. Uzupełnili prawie na MAX i teraz (51 tysięcy) jest cały czas tyle samo. Ale teraz jeżdżę trochę spokojniej, więc to naturalne parowanie też może być inne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2009 A ten wyciek to można samemu zaobserwować? Czy też twój przypadek raczej jednostkowy był? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szafranowicz Napisano 28 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2009 Mi ubyło na początku. Kupiłem płyn, zrobiłem dolewkę dwa razy i... przestało ubywać już od dłuższego czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 28 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2009 > A ten wyciek to można samemu zaobserwować? Czy też twój przypadek > raczej jednostkowy był? Raczej jednostkowy niż większa akcja. Wyciek był niewielki i widoczny po dłuższym postoju. Nie miałem wtedy osłony więc zauważyłem go na parkingu. Jak stało się krócej, to nie było nic widać, bo wyciek był tak mały, że zanim zleciał po silniku to zdążył wyparować, gdy ten był ciepły. Nie znam konstrukcji MJetów, ale u mnie można było też zauważyć zbierającą się kroplę na obudowie filtra oleju. Po podniesieniu auta w górę widać też było różowawy ślad po wyschniętym płynie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 28 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2009 u mnie był minimalny wyciek płynu z rury idącej od chłodnicy do silnika. Zauważyłem to po tym, że w tym miejscu i trochę poniżej był pomarańczowy osad z zaschniętego płynu. Ze zbiorniczka ubyło bardzo niewiele. W ASO poprawili mocowanie rury i teraz, już ponad 10 tys. km płyn w zbiorniczku trzyma dokładnie taki sam poziom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.