Piotr_T Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 Witam, Czy ktos moze mi potwierdzic, ze do zaciskow hamulcowych na przodzie w FFI wlasciwy jest imbus 7 ? Czytalem manual w w pdfi'ie (chyba z forum Forda) i tam pisali o torx'ach. Torx'em udalo mi sie odkrecic z jednej strony, ale z drugiej nie zdal egzaminu - "slizgal" sie na dolnej srubie (gora jakos poszla), ktos najwyrazniej za mocno zakrecil. Teraz jest smieszna sprawa bo wiekszosc zestawowo z imbusami nie zawiera 7 - to jakis super-duper-magic klucz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > Witam, > Czy ktos moze mi potwierdzic, ze do zaciskow hamulcowych na przodzie > w FFI wlasciwy jest imbus 7 ? Czytalem manual w w pdfi'ie (chyba > z forum Forda) i tam pisali o torx'ach. Torx'em udalo mi sie > odkrecic z jednej strony, ale z drugiej nie zdal egzaminu - > "slizgal" sie na dolnej srubie (gora jakos poszla), ktos > najwyrazniej za mocno zakrecil. Teraz jest smieszna sprawa bo > wiekszosc zestawowo z imbusami nie zawiera 7 - to jakis > super-duper-magic klucz ? A może jest tam imbus calowy? np 1/4. Efekt "ślizgania" pojawia się stosując lipne tanie klucze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_T Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > A może jest tam imbus calowy? np 1/4. > Efekt "ślizgania" pojawia się stosując lipne tanie klucze. Nie, tam jest imbus 7 - juz to w ksiazce sprawdzilem, a slizgal sie torx, a nie imbus. Mozna zakonczyc watek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yorek Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 to ciekawe bo u mnie były TORXy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_T Napisano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > to ciekawe bo u mnie były TORXy Torx moze pasowac, ale otwor jest dedykowany na imbusa. Jak to mnie jeden kolega wczoraj uswiadomil, wiekszosc zaciskow ATE ma imbusa (ampulowy) 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yorek Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > Torx moze pasowac, ale otwor jest dedykowany na imbusa. Jak to mnie > jeden kolega wczoraj uswiadomil, wiekszosc zaciskow ATE ma > imbusa (ampulowy) 7. ale właśnie chodzi o to, że ja jestem święcie przekonany, że tam był otwór pod torxa. upewnię się jak zdejmę koło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_T Napisano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > ale właśnie chodzi o to, że ja jestem święcie przekonany, że tam był > otwór pod torxa. upewnię się jak zdejmę koło ja tez bylem o tym swiecie przekonany, bo przy lewym kole torx sie swietnie sprawdzil, ale przy drugim cos sie slizgalo na jednej srubie, wczoraj rozebralem wszystko jeszcze raz i w obu zaciskach jest imbusik 7, torx sie moze sprawdzi, ale jak ktos zakreci bardzo mocno, a do tego sie zapiecze sruba, to sie mozna potem torxem pochlastac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 > ale właśnie chodzi o to, że ja jestem święcie przekonany, że tam był > otwór pod torxa. upewnię się jak zdejmę koło U mnie też są torxy a dokładnie T45. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bullitt Napisano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2009 > ale właśnie chodzi o to, że ja jestem święcie przekonany, że tam był > otwór pod torxa. upewnię się jak zdejmę koło Jesli prowadnice były wymieniane to tak. Sporo zamienników jest na Torxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.