szczuras Napisano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2009 Skasowałem tamten wątek bo bzdury popisałem ;p Problem jest następujący. Z przekaźnika pompy paliwa (nie wiem dokładnie czy ta sie to nazywa ;p podłużne białe przy kompie ;p) wychodzi mi napięcie na pompe 5.4V (pin 5) a powinno być 12V :/ tak samo na cewki 5.4V (pin 13). Rozumiem, że sygnał do włączenia przekaźnika na cewki, pompe itp. musi pójść z komputera, tam mam 2,4V (pin 7). I moje pytanie czy te 2.4 wystarczy dla przekaźnika czy musi być mocniejszy sygnał a jeśli tak to kiedy ten sygnał sie wzmacnia. Co musi zostać spełnione by ten sygnał został puszczony ;p albo jeżeli źle myśle to prosze nakierujcie mnie bo juz nic nie wiem ;p Z góry dzięki. A jak coś to korzystałem z tych schematów do rozgryzania elektryki Schemat opis1 opis2 opis3 opis4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hellfire Napisano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2009 > Skasowałem tamten wątek bo bzdury popisałem ;p > Problem jest następujący. Z przekaźnika pompy paliwa (nie wiem > dokładnie czy ta sie to nazywa ;p podłużne białe przy kompie ;p) > wychodzi mi napięcie na pompe 5.4V (pin 5) a powinno być 12V :/ A masz podłączoną masę wiązki elektrycznej silnika? Takie kabeloczko zazwyczaj przykręcone gdzieś obok cewki. Bez tego dzieją się takie właśnie cuda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2009 to białe podłużne to przekaźnik podwójny, jedna część jest na pompe. po przekręceniu kluczyka napięcie na pompe będziesz miał tylko przez pare sekund. napięcie się pojawia dalej po odpaleniu sie silnika. co do tych marnych napięć to sprawdź czy na styk podajże 8 lub 15 -zasilanie przekaxnika dochodzi 12v i sprawdź/przeczyść/dokręć mase silnika z budą /aku z budą i komputera bo też podobne cyrki miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuras Napisano 30 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2009 > to białe podłużne to przekaźnik podwójny, jedna część jest na pompe. > po przekręceniu kluczyka napięcie na pompe będziesz miał tylko przez > pare sekund. napięcie się pojawia dalej po odpaleniu sie > silnika. > co do tych marnych napięć to sprawdź czy na styk podajże 8 lub 15 > -zasilanie przekaxnika dochodzi 12v > i sprawdź/przeczyść/dokręć mase silnika z budą /aku z budą i > komputera bo też podobne cyrki miałem Już znalazlem winowajce. Komputer nawalał, założylismy inny komputer i odpalil bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.