Skocz do zawartości

Problem z elektryką - ciag dalszy


szczuras

Rekomendowane odpowiedzi

Skasowałem tamten wątek bo bzdury popisałem ;p

Problem jest następujący. Z przekaźnika pompy paliwa (nie wiem dokładnie czy ta sie to nazywa ;p podłużne białe przy kompie ;p) wychodzi mi napięcie na pompe 5.4V (pin 5) a powinno być 12V :/ tak samo na cewki 5.4V (pin 13). Rozumiem, że sygnał do włączenia przekaźnika na cewki, pompe itp. musi pójść z komputera, tam mam 2,4V (pin 7). I moje pytanie czy te 2.4 wystarczy dla przekaźnika czy musi być mocniejszy sygnał a jeśli tak to kiedy ten sygnał sie wzmacnia. Co musi zostać spełnione by ten sygnał został puszczony ;p albo jeżeli źle myśle to prosze nakierujcie mnie bo juz nic nie wiem ;p

Z góry dzięki.

A jak coś to korzystałem z tych schematów do rozgryzania elektryki smile.gif

Schemat

opis1

opis2

opis3

opis4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skasowałem tamten wątek bo bzdury popisałem ;p

> Problem jest następujący. Z przekaźnika pompy paliwa (nie wiem

> dokładnie czy ta sie to nazywa ;p podłużne białe przy kompie ;p)

> wychodzi mi napięcie na pompe 5.4V (pin 5) a powinno być 12V :/

A masz podłączoną masę wiązki elektrycznej silnika?

Takie kabeloczko zazwyczaj przykręcone gdzieś obok cewki.

Bez tego dzieją się takie właśnie cuda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to białe podłużne to przekaźnik podwójny, jedna część jest na pompe.

po przekręceniu kluczyka napięcie na pompe będziesz miał tylko przez pare sekund. napięcie się pojawia dalej po odpaleniu sie silnika.

co do tych marnych napięć to sprawdź czy na styk podajże 8 lub 15 -zasilanie przekaxnika dochodzi 12v IThankYou.gif

i sprawdź/przeczyść/dokręć mase silnika z budą /aku z budą i komputera bo też podobne cyrki miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to białe podłużne to przekaźnik podwójny, jedna część jest na pompe.

> po przekręceniu kluczyka napięcie na pompe będziesz miał tylko przez

> pare sekund. napięcie się pojawia dalej po odpaleniu sie

> silnika.

> co do tych marnych napięć to sprawdź czy na styk podajże 8 lub 15

> -zasilanie przekaxnika dochodzi 12v

> i sprawdź/przeczyść/dokręć mase silnika z budą /aku z budą i

> komputera bo też podobne cyrki miałem

Już znalazlem winowajce. Komputer nawalał, założylismy inny komputer i odpalil bez problemu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.