mareks_uno Napisano 15 Września 2009 Udostępnij Napisano 15 Września 2009 w 145 jak to działa? są problemy z silnikiem? jak to jeździ? wszelkie info mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 15 Września 2009 Udostępnij Napisano 15 Września 2009 > w 145 łomatko > jak to działa? jak jest sprawne to jakos dziala ... czyli zadko > są problemy z silnikiem? jeaaa ale za to jak brzmi > jak to jeździ? podobno fajnie jesli nie gorzej niz bravo 1.8 ktorym mialem przyjemnosc (bo chyba plyta podlogowa taka sama) to fajnie > wszelkie info mile widziane polecam fora wlascicieli... mozna sie szybko wyleczyc z zakupu p.s. nigdynie mialem alfy wiec go...o wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 15 Września 2009 Udostępnij Napisano 15 Września 2009 > w 145 > jak to działa? > są problemy z silnikiem? > jak to jeździ? > wszelkie info mile widziane Boxer- fajny silnik ale dla pasjonata Wycierające się krzywki wałków rozrządu, łatwe do przekręcenia panewki, w 16V dodatkowo napędy rozrządu o IMO niepewnej konstrukcji. Przeciętny posiadacz wyklnie ten silnik przy pierwszej awarii. Pasjonat włoży w swoją pracę więcej serca i nowych części a wtedy doceni wszystkie zalety boxera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 15 Września 2009 Udostępnij Napisano 15 Września 2009 Jeśli jest w dobrym stanie to bardzo fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 17 Września 2009 Udostępnij Napisano 17 Września 2009 Ja miałem i fajnie sie jeździło kiedy auto nie stało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 18 Września 2009 Udostępnij Napisano 18 Września 2009 albo 1.6 albo 1.3 albo 1.7 16v :-) typowy 1.7 8v skonczyl swoj zywot na AR 33 (np. w mojej) Silnik ma typowe wady, o ktorych piszą przedmówcy. Ale te wady "wychodzą" najczęściej na skutek kiepskiej bieżącej obslugi serwisowej. Dziś konstrukcyjnie to już zamierzchła przeszłość i trudno się od nich spodziewać zupełnie bezawaryjnej pracy. Bywaja już kłopoty z częściami. Jeśli trafisz na egzemplarz użytkowany zgodnie z regułami sztuki to "będziesz miał powody do mruczenia " :-) Tyle, że IMO 1.3 był OK do lekkiej 33. Do 145/146 za mały. 1.7 16v to z kolei mała podaż na rynku uczciwych egz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radzi0 Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > w 145 ja mam w 146 > jak to działa? mam od 2 lat i nie potrafie jej sprzedac > są problemy z silnikiem? jak dotad nie odnotowalem > jak to jeździ? do przodu do tylu, w bok nie chce:) calkiem przyjemnie. Ja kupilem zagazowanego i zrobilem juz 60 pare tysiecy. Nie wiem o co pytasz dokladnie? > wszelkie info mile widziane szyba u kierowcy po jakims czasie zle sie zamyka, taka wada modelu. Moj mechanik marudzil ze sruby to trzeba urywac bo sie odkrecic nie da, zapiekaja sie. olej warto zmieniac co 10kkm i trzymac poziom na 3/4 na bagnecie. Po 14 latach wymienilem wlasnie oryginalny wydech, ktory sie przepalil i rozpadl;] jak na gazownie na pokladzie to dluuugo sie utrzymal. Podsufitka sie odkleja to tez wada modelu. Jak ktos ma pomysl jak ja naprawic chetnie wyslucham:) Ponoc skrzynie sa kiepskie. ogolnie to pierwsze moje auto ktore mi sie jeszcze nie znudzilo. Kupie nowe ale alfke chyba zostawie i bedzie ojciec jezdzil. Odglos silnika na wysokich obrotach podnosi adrenaline i chetnie i czesto lubie go posluchac;] Ja chyba trafilem na zadbany model dlatego jezdze nia w sumie malo wkladajac, raczej wymieniajac podzespoly ktore sie zurzywaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.