KaeM Napisano 20 Października 2005 Udostępnij Napisano 20 Października 2005 Od dwóch tygodni auto jeździło jak syrena. Silnik chodzil nie równo, jakby nie zawsze palił na wszystkie cylindry. Nowe świece, nowe przewody nie pomogły. Podejrzenie moje padało na uszczelkę pod głowicą i się nie pomyliłem. Pojechałem do znajomego mechanika, a on przy pomocy takiego prościutkiego przyrządu potwierdził moje przypuszczenie . Według niego ten przyrząd powinien nazywać się załamaywaczem klienta, a w przypadku bardziej skomplikowanych silników załamywaczem mechanika Auto więc zostało u niego. Po zdjęciu głowicy okazało się, że są w głowicy głębokie wżery między pierwszym cylindrem a kanałem płynu chłodzącego - i przy okazji wyjaśniła się zagadka dlaczego płynu ubywało. Głowica poszła więc do spawania i do planowania. Nowa uszczelka, poskładanie wszystkiego do kupy i ... auto dalej paliło tak samo. Okazało się, że nowe przewody WN są do Po wymianie przewodów auto chodzi jak nowe. No i łudzę się, że spalanie gazu mu zmaleje, bo do tej pory układ chłodzenia ciągle się zapowietrzał. Zresztą uszczelka ta już chyba dawno prosiła się o wymianę, tylko ciągle nie było na to czasu i drobnych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ania81 Napisano 20 Października 2005 Udostępnij Napisano 20 Października 2005 To gratuluję trafnej diagnozy i udanej naprawy kropka Niech teraz śmiga bezawaryjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeM Napisano 20 Października 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2005 > Niech teraz śmiga bezawaryjnie Dzięki ale to chyba niemożliwe. Wcześniej miałem uno i niestety muszę stwierdzić, że mniej mi kasy zjadało niż te punto niestety i co lepsze to uno było po nauce jazdy z LOK-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 20 Października 2005 Udostępnij Napisano 20 Października 2005 > Od dwóch tygodni auto jeździło jak syrena. Silnik chodzil nie równo, > jakby nie zawsze palił na wszystkie cylindry. Nowe świece, nowe > przewody nie pomogły. Podejrzenie moje padało na uszczelkę pod > głowicą i się nie pomyliłem. > Pojechałem do znajomego mechanika, a on przy pomocy takiego > prościutkiego przyrządu Może jakies wskazówki co do rodzaju tego czegos?????pomogło by to w diagnozie nijednego puntolota > spalanie gazu mu zmaleje, bo do tej pory układ chłodzenia ciągle > się zapowietrzał. > Zresztą uszczelka ta już chyba dawno prosiła się o wymianę, tylko > ciągle nie było na to czasu i drobnych... Może i spadnie spalanie ale nie wiem czy uszczelka mogła byc przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeM Napisano 20 Października 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2005 > Może jakies wskazówki co do rodzaju tego czegos?????pomogło by to w diagnozie nijednego puntolota To coś przypomina przyrząd do sprawdzania elektrolitu - szklana rurka z gumową gruszką do pompowania. W rurce dwie komory z niebieskim płynem. Przykłada się to przy pracującym silniku do otwartego zbiornika wyrównawczego. Sprawdza to zawartość CO2. Jeżeli dolna komora odbarwi się na żółto to znak, że już coś się dzieje. A u mnie piorunem odbarwiły sie obydwie i gość zrobił wielkie OOOOOOO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 20 Października 2005 Udostępnij Napisano 20 Października 2005 > w diagnozie nijednego puntolota > To coś przypomina przyrząd do sprawdzania elektrolitu - szklana rurka > z gumową gruszką do pompowania. W rurce dwie komory z niebieskim > płynem. Przykłada się to przy pracującym silniku do otwartego > zbiornika wyrównawczego. Sprawdza to zawartość CO2. Jeżeli dolna > komora odbarwi się na żółto to znak, że już coś się dzieje. A u > mnie piorunem odbarwiły sie obydwie i gość zrobił wielkie > OOOOOOO to z tego OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO a faktycznie widziałem cos takiego masz rację to może załamac...... Pozdrawiam i zycze bezawaryjnej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.