Skocz do zawartości

Zasyfiony aparat zapłonowy


Marek74

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio moj Uniaczek (1.0 i.e.) zaczal robic powazne problemy

A mianowicie - mul straszny, moc gdzies zniknela, 100km/h to juz duza predkosc,, no i mam wrazenie - takie mocno subiektywne - ze silnik inaczej pracuje, jakby glosniej.

Moja uwage zwrocil aparat zaplonowy jest zasyfiony olejem. I to nie tylko spod pokrywy zaworow - nawiasem mowiac, uszczelke pod pokrywa zmienialem rok temu i juz zaczyna puszczac - tak wygląda to na foto [image]http://picasaweb.google.com/lh/photo/sqT9tj_2oZngCLMPzh0Cbw?feat=directlink[/image]

Jeśli się nie pokazał obrazek, to link:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/sqT9tj_2oZngCLMPzh0Cbw?feat=directlink

Czy aparat zapłonowy moze byc probblemem? a jesli nie on, to co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sam wyciek w tym miejscu nie wpłynie Ci na moc samochodu. U Ciebie

> będzie walnięty taki gumowy oring w aparacie zapłonowym.Wymiana

> łatwa i koszt niewielki.

Rozumiem że moge to sam wymienić, wystarczy tylko odkrecic aparat zaplonowy? Od strony pokrywy zaworow nic nie trzeba?

A co moze byc przyczyna niemocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw zaznacz np. śrubokrętem zrób kreskę w jakim położeniu jest aparat zapłonowy, żeby go później zakręcić w tym samym miejscu. Później odkręcasz bodajże 3 śruby i aparat wychodzi. Na aparacie jest oring wymieniasz i zakręcasz z powrotem. Może jeszcze lecieć olej do środka aparatu ale wtedy winny jest uszczelniacz.

Co do niemocy silnika: to masz chyba na wtrysku? Masz gaz czy nie? Świece stare czy nowe? Kable Wn i kopułka czy nie mają przebicia? Jaki silnik ma przebieg? Czy nie masz przepałów? Czy masz ubytki oleju bądź płynu chłodniczego? Czy czasem nie kopci na biało? Równie dobrze może być przypchany filtr paliwa bądź układ wydechowy. na razie to mi przyszło na myśl. Daj więcej szczegółów (objawów).

p.s. ja uszczelkę pod zaworami wymieniłem w kwietniu, dołożyłem silikonu, wszystko ładnie skręciłem i teraz leci jak chole..a angryfire.gifNie mam pomysłu jak ją uszczelnić buu.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wtrysk bez gazu. Silnik 180 tys. Olej niestety bierze (choc czesc wywala przez uszczelke), ale tak ma juz od roku. Plynu chlodniczego nie bierze.

Uklad wydechowy.. moze cos w tym jest? W maju zdechl tlumik. Wymienilem, i chodzil ladnie.. zauwazalnie mocniej niz przed wymiana, jakies dwa miesiace. A potem zauwazalnie gorzej niz przed wymiana. Swiece zmienialem na wiosne. Kable (sentecha) i kopullke dwa lata temu, jak sprawdzic czy dobre? Filtr paliwa tez okolo 2 lata.

Podejrzewam ze moze nie palic na jeden cylinder.. tylko nie wiem jak sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam wtrysk bez gazu. Silnik 180 tys. Olej niestety bierze (choc

> czesc wywala przez uszczelke), ale tak ma juz od roku. Plynu

> chlodniczego nie bierze.

> Uklad wydechowy.. moze cos w tym jest? W maju zdechl tlumik.

> Wymienilem, i chodzil ladnie.. zauwazalnie mocniej niz przed

> wymiana, jakies dwa miesiace. A potem zauwazalnie gorzej niz

> przed wymiana. Swiece zmienialem na wiosne. Kable (sentecha) i

> kopullke dwa lata temu, jak sprawdzic czy dobre? Filtr paliwa

> tez okolo 2 lata.

> Podejrzewam ze moze nie palic na jeden cylinder.. tylko nie wiem jak

> sprawdzic

Czy przy odpalaniu pojawia się błękitna chmurka za wydechem?

Pokrywę zaworów proponuje zdjąć i zeszlifować troszeczkę "dystanse" w miejscu gdzie śruby przychodzą, jest to skuteczna metoda na wycieki.

Przewody można w nocy potraktować rozpyloną ze spryskiwacza wodą, jak będą iskrzyć to do wymiany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Podejrzewam ze moze nie palic na jeden cylinder.. tylko nie wiem jak sprawdzic

Na zapalonym silniku ściągasz po kolei kable ze świecy. Jak po ściągnięciu kabla nie widać różnicy w pracującym silniku to na ten cylinder nie pali. Wydech (katalizator) możesz sprawdzić czy nie zapchany rozkręcając śrubę na wydechu pomiędzy silnikiem a katalizatorem. Jak podejrzewasz że nie pali na jeden cylinder to sprawdził bym w nocy jednak te kable WN i kopułkę czy nie świecą. Nieraz nowe potrafią zawieść bądź przy montażu można coś naderwać. Sprawdziłbym też odstęp na świecach zapłonowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.