Skocz do zawartości

wymiana rury kolektorowej


danrogen

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wymieniałem oryginał na podróbę za 70zł. Cała dwururka aż po ostatni tłumik w jednym kawałku.

Odkręć całość łącznie z kolektorem (te nakrętki idą dobrze), rozkręć obejmę na tłumiku (jak nie pójdzie tnij śrubę- założysz potem nową).

No i odkręcić podtrzymkę zaraz za miską olejową, lubi to nie iść, stare i nie raz się zawadzi śrubą o coś bo nisko wisi. Ja ścinałem szlifierką całą nakrętkę.

Po założeniu nowej rury podtrzymkę dokręcaj po dokręceniu kolektora i zwróć uwagę czy dwururka dolega do góry podtrzymki, bo moja rura miał inny promień zagięcia między rurą a podtrzymką miałem z 0,7cm szczeliny i musiałem podkładać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zwróć uwagę czy dwururka dolega do góry podtrzymki, bo moja rura

> miał inny promień zagięcia między rurą a podtrzymką miałem z

> 0,7cm szczeliny i musiałem podkładać.

Z tą podtrzymką to są jaja i mnie była cała zjedzona, tylko ramię ro silnika wisiało hehe.gif Po dorobieniu nowej i poskręcaniu 2 razy zgubiłem dolną część sciana.gif

od tej pory jeżdżę bez grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tą podtrzymką to są jaja i mnie była cała zjedzona, tylko ramię ro

> silnika wisiało Po dorobieniu nowej i poskręcaniu 2 razy

> zgubiłem dolną część

> od tej pory jeżdżę bez

E to ja jeszcze mam całą po 16 latach. Dół tylko dorabiałem bo zardzewiał na wylot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.