chemmist Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 "błąd czujnika identyfikacji numeru cylindra" co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > "błąd czujnika identyfikacji numeru cylindra" co to może być? to jest bład czujnika identyfikacji numeru cylindra ,czyli po prostu bład "czujnika fazy rozrządu"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 22 Października 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > to jest bład czujnika identyfikacji numeru cylindra ,czyli po > prostu bład "czujnika fazy rozrządu"... możesz jeszcze jaśniej? coś jest gdzieś źle ustawione, niepodpięte czy coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > to jest bład czujnika identyfikacji numeru cylindra ,czyli po > prostu bład "czujnika fazy rozrządu"... Gdybyś zechciał wytłumaczyć trochę jaśniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > możesz jeszcze jaśniej? coś jest gdzieś źle ustawione, niepodpięte > czy coś? niestety nie wiem,gdzie w GT znajduje się czujnik fazy ...np.w FIRE 8V jest to taki czujnik na skraju pokrywy zaworów,zaraz przy kole zębatym wałka,ktory "widzi" koło i nacięcia na nim,określające wlasnie fazę rozrządu...potrzebne są te sygnaly do precyzyjnego sterowania sekwencyjnym wtryskiem paliwa ,aczkolwiek stosowano też w PII sekwencję,sterowaną softłerowo Czujnik mogl paść,moze być niepodpięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > Gdybyś zechciał wytłumaczyć trochę jaśniej. juz Chemisiowi wyjaśnilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 22 Października 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > niestety nie wiem,gdzie w GT znajduje się czujnik fazy ...np.w FIRE > 8V jest to taki czujnik na skraju pokrywy zaworów,zaraz przy > kole zębatym wałka,ktory "widzi" koło i nacięcia na > nim,określające wlasnie fazę rozrządu...potrzebne są te sygnaly > do precyzyjnego sterowania sekwencyjnym wtryskiem paliwa > ,aczkolwiek stosowano też w PII sekwencję,sterowaną softłerowo > Czujnik mogl paść,moze być niepodpięty prawdopodobnie złapał błąd jak silnik był rozebrany, niestety nie chce się wykasować poprzez odłączenie aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 22 Października 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > juz Chemisiowi wyjaśnilem teraz tylko znaleźć ten czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > teraz tylko znaleźć ten czujnik może gdzieś na środku pokrywy zaworów ...jak w FIRE 16V i w Grande 1.4 8V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > niestety nie wiem,gdzie w GT znajduje się czujnik fazy A to nie jest ten aparacik napedzany walkiem pompy oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > A to nie jest ten aparacik napedzany walkiem pompy oleju? to,co mi pokazywałeś ? ,ciemny jestem w tym temacie... ...możliwe,ze to to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > to,co mi pokazywałeś ? > ,ciemny jestem w tym temacie... ...możliwe,ze to to... Jestem wiecej jak przekonany ze to o to chodzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 22 Października 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > Jestem wiecej jak przekonany ze to o to chodzi . ty lepiej mi pokaz bo to u mnie jest błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > ty lepiej mi pokaz bo to u mnie jest błąd Wporzo Bozo, juz tlumacze . Pompa oleju jest napedzana walkiem wejsciowym idacym od kola na wale korbowym. Od niego prostopadle odchodzi maly waleczek napedzajcy cos w rodzaju aparatu zaplonowego, pelniacego role tego wlasnie czujnika. Mozliwe ze jest przestawiony i dlatego wywala blad. Reguluje sie go chyba przez obracanie wokol wlasnej osi, dokladnie tak jak dawniej aparaty zaplonowe. Szukaj czegos takiego - maly aparacik z szybka i krecacym sie pod nia kolkiem ze znakami: Znajduje sie toto tuz obok cewki zaplonowej: Ide o zaklad o przekonanie ze to cos zwiazanego z tym - moj nie kcial w ogole zapalic jak sie to rozkalibrowalo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > Wporzo Bozo, juz tlumacze . Pompa oleju jest napedzana walkiem > wejsciowym idacym od kola na wale korbowym. Od niego prostopadle > odchodzi maly waleczek napedzajcy cos w rodzaju aparatu > zaplonowego kiedyś dokladnie w tym samym miejscu w tym bloku był aparat zapłonowy ,podobnie jak w miejscu cewek w FIRE... , pelniacego role tego wlasnie czujnika. Mozliwe ze > jest przestawiony i dlatego wywala blad. Reguluje sie go chyba > przez obracanie wokol wlasnej osi, dokladnie tak jak dawniej > aparaty zaplonowe. > Szukaj czegos takiego - maly aparacik z szybka i krecacym sie pod nia > kolkiem ze znakami: > Znajduje sie toto tuz obok cewki zaplonowej: > Ide o zaklad o przekonanie ze to cos zwiazanego z tym - moj nie kcial > w ogole zapalic jak sie to rozkalibrowalo... tak tylko rozwazam,bo na GT się nie znam - odłaczalem czujnik "identyfikacji numeru cylindra" w Peugeocie 206,na test,co się stanie...samochod zapalał ,tylko wywalał checka,i wtrysk przechodził na sterowanie fullgrupowe...zapisany został wlasnie taki błąd EOBD... Także awaria tego czujnika imho nie powinna unieruchamiać silnika (jest przeciez jeszcze czujunik polozenia wału korbowego),typo powodować przejscie ECU w tryb awaryjny,na wtrysk jednoczesny,z powodu braku sygnału synchronizującego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 22 Października 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > kiedyś dokladnie w tym samym miejscu w tym bloku był aparat > zapłonowy ,podobnie jak w miejscu cewek w FIRE... > , pelniacego role tego wlasnie czujnika. Mozliwe ze > tak tylko rozwazam,bo na GT się nie znam - odłaczalem czujnik > "identyfikacji numeru cylindra" w Peugeocie 206,na test,co się > stanie...samochod zapalał ,tylko wywalał checka,i wtrysk > przechodził na sterowanie fullgrupowe...zapisany został wlasnie > taki błąd EOBD... > Także awaria tego czujnika imho nie powinna unieruchamiać silnika > (jest przeciez jeszcze czujunik polozenia wału korbowego),typo > powodować przejscie ECU w tryb awaryjny,na wtrysk jednoczesny,z > powodu braku sygnału synchronizującego... już spojrzałem jak to jest u mnie, na pierwszy rzut oka wszystko ok, w tygodniu skasuję błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > Także awaria tego czujnika imho nie powinna unieruchamiać silnika > (jest przeciez jeszcze czujunik polozenia wału korbowego) Nie mowimy tu o awarii tylko o rozsynchronizowaniu - podaje do kompa sygnal ale w nieprawidlowym momencie . Poza tym mysle ze czujnik przy kole walu korbowego sluzy tylko do wyliczania predkosci obrotowej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 22 Października 2005 Udostępnij Napisano 22 Października 2005 > Nie mowimy tu o awarii tylko o rozsynchronizowaniu - podaje do kompa > sygnal ale w nieprawidlowym momencie . racja... ,ale można to jakoś rozsynchronizować ? Poza tym... Quote: Hall Sender (G 40) in the distributor The signal from the Hall sender is used to: -Provide the ignition firing point for the #1 cylinder when the engine is first started -Determine injection timing and sequence -Provide the cylinder reference signal for the knock sensors If the Hall sensor fails, the engine cannot be restarted. If the Hall sender fails when the engine is running, the engine will continue to run by using the reference sensor and engine speed sensor signals, but the timing is retarded by 6°. Tekst dotyczy zasadniczo VAG-ów...ale z tym samym M2.7 206 ma wtrysk Magneti-Marelli ,w Motronicu jest,jak widac,inaczej,i silnik nie odpali bez sygnalu z tego czujnika... > Poza tym mysle ze czujnik przy kole walu korbowego sluzy tylko do > wyliczania predkosci obrotowej... i do podstawowego sterowania silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.