macaga Napisano 3 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2009 mam takie pytanko jaki powinien być olej w skrzyni biegów w 156 2.4 175KM ? autko z 2004 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 6 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2009 Syntetyczny API GL5 75w90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macaga Napisano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 > Syntetyczny API GL5 75w90 i to samo napisali w instrukcji fabrycznej która jest na wyposażeniu auta a w skrzyni mam ATF, samochód krajowy, servisowany, jeden właściciel ten sam model 156-ki tylko sprowadzony z belgi ma mój brat i też w skrzyni jest ATF rok ten sam dlaczego ? o co chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 > i to samo napisali w instrukcji fabrycznej która jest na wyposażeniu > auta > a w skrzyni mam ATF, samochód krajowy, servisowany, jeden właściciel > ten sam model 156-ki tylko sprowadzony z belgi ma mój brat i też w > skrzyni jest ATF > rok ten sam > dlaczego ? > o co chodzi ? Niemożliwe, po porstu niemożliwe. Zwykle lana jest Tutela ZC 75 Synth , w skrzyniach 159 Tutela Matryx Nawet w wersjach Selespeed nie jest stosowany ATF, lecz specjalistyczny CS Speed . Ostatnio wycofano się także ze stosowania ATF'a (Dextron II, Tutala GI/A, GI/E) z układu hydraulicznego wspomagania (Croma, 159) i zastąpiono Syntetycznym Tutala GI/R (ziolony). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 16 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2009 > Niemożliwe, po porstu niemożliwe. > Zwykle lana jest Tutela ZC 75 Synth , > w skrzyniach 159 Tutela Matryx > Nawet w wersjach Selespeed nie jest stosowany ATF, lecz > specjalistyczny CS Speed . > Ostatnio wycofano się także ze stosowania ATF'a (Dextron II, Tutala > GI/A, GI/E) z układu hydraulicznego wspomagania (Croma, 159) i > zastąpiono Syntetycznym Tutala GI/R (ziolony). Co do fabrycznego zalania, to faktycznie niemożliwe, aczkolwiek mógł się trafić jakiś nadgorliwiec gdzieś i kiedyś, ponieważ ja już też się z czymś takim spotkałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 16 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2009 > Co do fabrycznego zalania, to faktycznie niemożliwe, aczkolwiek mógł > się trafić jakiś nadgorliwiec gdzieś i kiedyś, ponieważ ja już > też się z czymś takim spotkałem. Taka sytuacja zaistnieć faktycznie może, bo kowali Ci u nas w kraju nie brakuje. Pozostaje pewne "ale" - jak długo skrzynia w moco przecież wysilonym przeniesieniu napędu wytrzyma. To przecież zupełnie różne środki smarne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 17 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 > Taka sytuacja zaistnieć faktycznie może, bo kowali Ci u nas w kraju > nie brakuje. Pozostaje pewne "ale" - jak długo skrzynia w moco > przecież wysilonym przeniesieniu napędu wytrzyma. To przecież > zupełnie różne środki smarne. Dokładnie tak samo myślę. Dla niektórych automat to automat, a ta skrzynia jako sama przekładnia z automatem nie ma nic wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macaga Napisano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 > Co do fabrycznego zalania, to faktycznie niemożliwe, aczkolwiek mógł > się trafić jakiś nadgorliwiec gdzieś i kiedyś, ponieważ ja już > też się z czymś takim spotkałem. od nowości auto servisowane u tego samego dilera a on sam twierdzi że oleju nigdy wcześniej nie wymieniał a w skrzyni był atf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.