bialy66612 Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 witam mam takie pytanie czy można wyjąc akumulator w fordzie mk3 z 2001 roku bez żadnych komplikacji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 > witam mam takie pytanie czy można wyjąc akumulator w fordzie mk3 z > 2001 roku bez żadnych komplikacji?? Radio trzeba będzie zakodować po włożeniu, nic więcej nie powinno się zmienić. Acha no i w focusie szybki trzeba programować, tzn opuścić do końca i przytrzymać żeby zapamiętał krańcowe ustawienie. Nie wiem jak w Mondeo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 >Nie wiem jak w Mondeo. Dokładnie tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 > witam mam takie pytanie czy można wyjąc akumulator w fordzie mk3 z > 2001 roku bez żadnych komplikacji?? tak jak koledzy napisali. Dodatkowo nie zdziw sie jak Ci zegary po 1 przekreceniu kluczyka zrobia test (zapalaja sie kontrolki i wskazowki jada do konca skali i spowrotem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 > tak jak koledzy napisali. Dodatkowo nie zdziw sie jak Ci zegary po 1 > przekreceniu kluczyka zrobia test (zapalaja sie kontrolki i > wskazowki jada do konca skali i spowrotem) O to to, zapomniałem dodać. Mogłby tak być za każdym razem, sportowo to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 > O to to, zapomniałem dodać. Mogłby tak być za każdym razem, sportowo > to wygląda mozna sobie to zalaczyc w dowolnej chwili Quote: 1. Aby wejść w tryb testu własnego zestawu wskaźników jednocześnie naciśnij i przytrzymaj przycisk zerowania licznika dziennego i przekręć kluczyk zapłonu w położenie II. 2. Po wyświetleniu napisu TEST na LCD zwolnij przycisk zerowania licznika dziennego 3. Zestaw wskaźników rozpocznie test poruszania wskazówkami wskaźników. 4. Aby wybrać lub ominąć jakiś test w teście własnym zestawu wskaźników naciśnij przycisk zerowania licznika dziennego. 5. Test własny zostanie wyłączony po obróceniu wyłącznika zapłonu do położenia 0 lub po wciśnięciu i przytrzymaniu przycisku zerowania licznika dziennego przez 5 sekund. 6. Jeśli nie można rozpocząć testu własnego wykonaj diagnostykę zestawu wskaźników przy pomocy WDS. Test Wyświetlany komunikat Testowany wskaźnik/lampka kontrolna/wyświetlacz/sygnały/układ Opis 1. Poruszanie wskazówkami GAGE Obrotomierz, prędkościomierz, wskaźnik temperatury i poziomu paliwa Wszystkie wskaźniki wykonują test pełnego ruchu wskazówek, który trwa około 5 sekund 2.Cały wyświetlacz LCD się świeci 8888 Wyświetlacze LCD wbudowane w prędkościomierz i obrotomierz Wypełnia wszystkie segmenty wyświetlacza LCD, co pozwala stwierdzić, czy wyświetlacz działa prawidłowo 3. Żarówki lampek Żarówka Zestaw wskaźników zaświeca lampki kontrolne i ostrzegawcze Zapalają się następujące lampki ostrzegawcze sterowane przez zestaw wskaźników * Układ ABS *Układhamulcowy * Świece żarowe (jeśli są) * Ostrzeżenie o mrozie (pomarańczowa) * Ostrzeżenie o oblodzeniu (czerwona) * Niski poziom paliwa * MIL * Układ TCS (jeśli jest w wyposażeniu) 4. Poziom ROM rXXXX Pamięć tylko do odczytu (ROM) zestawu wskaźników Pokazuje wersję pamięci ROM zestawu wskaźników 5. Poziom pamięci NVM (ROM) ErXXXX Pamięć trwała zestawu wskaźników (NVM) Pokazuje wersję pamięci trwałej (NVM) zestawu wskaźników 6. Poziom pamięci EEPROM E XX Poziom pamięci EEPROM zestawu wskaźników Pokazuje wersję pamięci EEPROM zestawu wskaźników 7. Kod DTC DTC lub NONE Kody DTC Wyświetlane są zapamiętane kody DTC. Jeśli jest więcej niż jeden kod DTC, będą one pojawiać się po kolei 8. Prędkość pojazdu (mile/godz.) SPXXXX Prędkościomierz Pokazuje sygnał aktualnej prędkości pojazdu w milach na godz. 9. Prędkość pojazdu (km/h) SPXXXX Prędkościomierz Pokazuje sygnał aktualnej prędkości pojazdu w km/h 10. Prędkość obrotowa silnika tAXXXX Obrotomierz Pokazuje sygnał aktualnej prędkości obrotowej silnika do obrotomierza (obr/min) 11. Poziom paliwa. FXXX Czujnik poziomu paliwa Pokazuje sygnał poziomu paliwa (0 = pusty, 255 = pełny) 12. Temperatura płynu chłodzącego silnik (ECT)/ temperatura głowicy silnika (CHT) XXXC Temperatura płynu chłodzącego silnik (ECT)/ temperatura głowicy silnika (CHT) Pokazuje sygnał temperatury w stopniach C 13. Napięcie akumulatora btXXX Napięcie akumulatora Pokazuje sygnał napięcia akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 Ale chyba nie na stałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 > Ale chyba nie na stałe no nie. Zreszta imho to jest malo fajne na dluzsza mete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.