-
Liczba zawartości
1 957 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Swiko
- Urodziny 07.04.1982
Retained
- weteran
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Cork / Gliwice
-
Zainteresowania
Samochody, komputery, kobiety :)
-
Samochód
Seat Leon 1.6 TDI
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Swiko's Achievements
kierowca (12/20)
28
Reputacja
-
System mu sie zawiesil/wysypal i nie zapisalo wynikow, stad drugi test.
-
Podepne sie pod temat. Jak zachowuja sie w Giulii silniki diesla? Jakies typowe problemy wersji 150 i 180?
-
Przeszklona wersja Forda Transita z bodajze 2015r. Samochod kopcil dosyc mocno po odpaleniu + ledwo sie rozpedzal, wiec zakladam ze turbosprezarka miala juz dosyc. Dwa czy trzy wkrecenia na 3k obrotow podczas testu spalin spowodowaly ze zassal olej i tyle bylo z rumakowania .
-
To jest to samo .
-
Ostatnio w takiej sytuacji, gdy samochod stal, to zdusilem silnik szybko puszczajac sprzeglo na szostym biegu. Obylo sie bez uszkodzen. Jezeli sie nie da wykonac powyzszego, wowczas stajesz z daleka od auta i czekasz az caly olej w silniku sie wypali. Na pewno ostatnia rzecza jaka robisz jest podniesienie maski, bo nie chcesz dostac w twarz jakims elementem silnika lub ktoryms plynem z jego wnetrza .
-
Nic z tych rzeczy. Masz sie ustosunkowac do zarzucanego Ci czynu. Jezeli Cie tam nie bylo i nie masz nic z tym wspolnego to musisz im to przekazac.
-
No to na dole pierwszej strony mandatu masz napisane co powinienes zrobic .
-
Czy na tym pismie jest Twoje nazwisko?
-
Jako ciekawostke napisze, ze w moim bylym Bravo akumulator wyprodukowany wraz z autem pod koniec 2007r wciaz ma sie dobrze - mimo prawie 200kkm nalotu i tego, ze raz go przypadkiem rozladowalem do zera .
-
Kiedys, bardzo dawno temu mialem podobny problem. Na zimno bylo git, a im cieplejszy silnik tym bylo gorzej - do tego stopnia, ze nie bylem w stanie wcisnac pedalu sprzegla. Na pierwszy rzut poszlo sprzeglo i lozysko oporowe. Po poskladaniu samochodu do kupy bylo tak samo. Dopiero wymiana tulejki po ktorej przesuwa sie lozysko oporowe rozwiazalo problem .
-
Technicznie i jakosciowo to bardziej Megane. U mnie Fluence jest jedynym Renaultem ktore czasami widuje sie na taksowce. Jest tez jedynym Renaultem ktore widuje z przebiegami ponad 400kkm .
-
Tak bylo - w 2000r
-
Szal to nie, ale jak doplacasz za Cantona to spodziewasz sie czegos brzmiacego lepiej niz stockowe audio, a w tym konkretnym przypadku jest odwrotnie .
-
Ostatnio dorwalem sie do Octavii Mk3 z Cantonem - to pod kazdym wzgledem brzmi gorzej niz seryjne audio w tym samochodzie .
-
Z doswiadczenia: 1.2 zazwyczaj okolo 1000-1050kg w zaleznosci od wersji. Abarth jakies 50kg wiecej.