-
Liczba zawartości
28 411 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
12
Ostatnia wygrana wladmar w dniu 19 Listopada 2021
Użytkownicy przyznają wladmar punkty reputacji!
O wladmar
- Urodziny 18 Listopada
Retained
- Miś Uszatek
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Kraków
-
Zainteresowania
samochody, rock, metal
wladmar's Achievements
rajdowiec (16/20)
14,6 tys.
Reputacja
-
Dziwne, przecież to elektryk. Tam nie ma co się psuć.
-
No i należy pomyśleć (wiem, wiem ), dlaczego z reguły na drzewa zawijają się na tych zakrętach "mistrzowie", a nie normalni kierowcy. Raczej rzadko widuję w rowach dziadków w Skodach, natomiast mnóstwo młodych w pełnoletnich BMW.
-
R8Spyder V10 performance quattro Cena od 1 137 000 PLN RS e-tron GT spokojnie przekroczy 900 kzł po dodaniu paru opcji RS 3 Limousine to samo RS 6 Avant performance. Cena od 683 400 PLN, myślę, że da się dobić do 900 kzł RS 7Sportback performance to samo S 8 TFSI Cena od 672 400 PLN, też pewnie się da.
-
Ja też nie lubię jak mi jakieś żółte kontrolki się palą, z wielkim trudem akceptuję S&S, a jak jeszcze na dodatek rezerwa to robię się opryskliwy i zatroskany
-
Co mamy kupić żeby temu zapobiec?
-
U mnie w zbiorniku atomy, z których składa się paliwo mają taki sam wiek. Większość około 4.6 miliarda lat, a niektóre starsze, ok. 18 miliardów (głównie atomy wodoru) i nie nie wiem jak się pozbyć tych starszych.
-
Same cyferki miało Audi i Alfa Romeo.
-
VAG daje 2 lata.
-
Tu nie ma co wymyślać, nadal kradnie się samochody przecież.
-
Francuski 2.0 HDi czy włoski 1.9 DDiS?
-
Wybitnie głupia, brzmi niepoważnie.
-
Ja się dowiedziałem ile się czeka na części do Suzuki jak mi niedawno na parkingu urocza pani skasowała reflektory z przodu i zderzak. A tak przez 7 lat i 150 kkm niczego nie zamawiałem poza filtrami i klockami, a to jest dostępne od ręki. I co z tego, jak np. alternator do Fiata jest dostępny następnego dnia i kosztuje ułamek tego do Suzuki (na które pewnie poczekasz kilka tygodni), jak prawdopodobnie przez cały okres użytkowania Suzuki nawet nie będziesz wiedział czy tam alternator w ogóle jest
-
Japończycy nadal się starają pod tym względem, a dokładniej im się to po prostu opłaca. Sprzedaż jest światowa i duża, auta są trwałe i zapotrzebowanie na części zamienne do starszych samochodów jest spore. Po prostu na tym zarabiają, bo na świecie jeżdżą miliony starych dajmy na to Land Cruiserów czy innych Subaru i jest rynek. Europejskie samochody sprzedają się głównie lokalnie, cykl życia jest krótszy (dużo widujesz na drogach 20-letnich Peugeot czy Fiatów?), więc nie opłaca im się produkować części zamiennych. Plus do tego bardzo wysokie koszty serwisu i po prostu nie opłaca się naprawiać starych samochodów (w Europie!). Wyjątkiem jest BMW i Mercedes, ale to jest kwestia prestiżu i tego, że mają sporo youngtimerów i miłośników.
-
Oczywiście, ale to nie jest tak, że jest dostępne od ręki, Lean management spowodował, że nikt nie trzyma już w magazynach tony części, które nie wiadomo kiedy się przydadzą. Zamówisz, poczekasz, masz. Jeżeli części do MG będą dostępne w takim trybie jak do japończyków, to spoko, ludzie to zaakceptują. Inna sprawa, że Chińczycy często robią tak, że przestają produkować części zamienne do poprzedniego modelu jak tylko pojawia się nowy model, ale teraz tak zaczynają robić wszyscy, niestety.