Skocz do zawartości

jarek_g60

użytkownik
  • Liczba zawartości

    310
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O jarek_g60

  • Urodziny 25.04.1980

Profile Information

  • Lokalizacja
    ożarów maz/ wojcieszyn

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

jarek_g60's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

25

Reputacja

  1. Właśnie tak pracują, napisałem kilka postów wcześniej gdzie szukać problemu. standard w Vw wiazka jest luźno w peszlu i przeciera się nad rozrusznikiem
  2. Wiazka w okolicach rozrusznika, trzeba zdjac peszel i pociągnąć za kabelki, oczywiście jeżeli silnik jest w poprzek.
  3. Zafira A ten stary, nie było tam tych nowszych silników
  4. Miałem kilka razy w warsztacie taki przypadek. Teraz juz wiem ale dwa razy sprawdzałem rozrząd. Ostatnio zafira 1,8B taki numer zrobiła zapaliła i zgasła kręci bez oporu, postała 48 godzin zmywacz w dolot i po minucie krecenia zapaliła. Ja to wiąże z hydraulika zaworowa że się zawiesza, ale w Toyocie zawory na sztywno może jakiś nagar ?? Pierścienie to raczej nie za duże spadki ciśnienia sprężania
  5. Mam pompkę z forch zmywacz z allegro daje radę, ale nie ma porównania do takiego w aerozolu. Mam też bańkę taka pompowana pistoletem do 10 bar, ale tam zmywacz znika w oczach
  6. Można go tak włożyć tylko na smar żeby się nie rozpadł przy wkładaniu, bez niego wysypia się łożyska w mechanizmie różnicowym działa jako centrowania całości
  7. Przerabialem w piątek, grzałka w pralce padła robiła przebicie. Spróbuj program bez grzania ( np samo płukanie) zobacz czy wtedy jest problem.
  8. Kleiłem zderzak zestawem z firmy Ataszek po roku nic się złego nie dzieję. Spawać się tego nie da
  9. Zobacz wielkość tarcz hamulcowych. Może okazać się że 15 nie wejdzie
  10. Montowałem do audi a6 z 2015, działa tam była latwa robota bo masa, plus na stałe, plus po zapłonie i dwa przewodnik sieci Can.
  11. jarek_g60

    W211 kibel?

    Większość bicia tarcz w BMW to problem złożony z luzu na przednich tulejach wahaczy, zapieczonych zacisków i słabego tylu.
  12. jarek_g60

    W211 kibel?

    Ogólnie czesci do tego auta raczej nie są drogie. Problemem może być układ paliwowy delphi, kolektor ssący i egr. reszta raczej pancerna. A silnik raczej om646 nie 651
  13. Trzeba było jechać prawym, nie było by problemy. A teraz tylko policjia dla ciebie mandat za jazdę lewym pasem, a dla niego za kolizję i ucieczkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.