-
Liczba zawartości
28 277 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
4
Ostatnia wygrana fred77 w dniu 26 Lutego
Użytkownicy przyznają fred77 punkty reputacji!
O fred77
- Urodziny 06.04.1977
Retained
- Captain Slow
Profile Information
-
Lokalizacja
Kr-ce Polska
-
Zainteresowania
Kolej.
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
fred77's Achievements
rajdowiec (16/20)
10,2 tys.
Reputacja
-
A ja zawsze jeżdżę z pełnym zbiornikiem. Zrobię tak z 200km i dolewam do pełna, pod korek. Lubię jak wskaźnik pokazuje pełny bak.
-
Ale to jest ciecz, a nie ciało stałe. Paliwo bez przerwy podczas jazdy się miesza samoistnie, a dodatkowo przepompowywanie jest przez pompę, która podaje do silnika zawsze nadmiar paliwa. Część trafia do silnika, a część wraca do baku.
-
Tyle teoria, a praktyka pokazuje, że w baku zawsze jest pełno par paliwa, pary wodnej śladowe ilości, które kompletnie nie mają wpływu na układ paliwa i pracę silnika. Szczególnie gdy samochód się przemieszcza, paliwo się w baku przelewa, ubywa go i dolewa się świeżego.
-
A jak zbiornik jest pełny to mułu nie ma? Ludzie wymyślają jakieś dziwne teorie wyssane z palca. Przeważnie nie wiedzą jak wygląda pompa paliwa, filtry, jak to działa i powielają bzdury. Co niby miałoby się stać gdy jest rezerwa? Nic się nie dzieje.
-
Nic nie robić. Kolejne rysy będą wtedy mniej denerwujące. Zostawiłbym to i dał sobie spokój.
-
Szukam ramy do górskiego roweru. Rama ma mieć obowiązkowo tylny amortyzator z najprostszym zawieszeniem. Ma być aluminiowa. Dla osoby o wzroście 180cm. Nie ma to być nic wyszukanego i skomplikowanego, tym samym nie ma być drogie. Maksymalnie 2000zł. Ewentualnie tylko trochę mogłoby tę cenę przekroczyć. Jeżeli ktoś może polecić jakiś sklep to byłbym wdzięczny.
-
Żuk nie miał tarcz.
-
-
Jeżeli miałoby to być urządzenie tylko do przetaczania tarcz to zrobiłbym to tak by wykorzystać silnik trójfazowy z motoreduktorem.
-
Nie świeci na bok.
-
Jest to fabrycznie przystosowane do przerobienia.
-
W USA. W Europie najczęściej lampa była nieaktywna, a przeznaczona do jazdy dziennej. W Szwecji oświetlenie do jazdy dziennej było na długo przed ogólnymi europejskimi przepisami.
-
A ten dalej swoje.