Skocz do zawartości

fred77

użytkownik
  • Liczba zawartości

    28 277
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana fred77 w dniu 26 Lutego

Użytkownicy przyznają fred77 punkty reputacji!

4 obserwujących

O fred77

  • Urodziny 06.04.1977

Retained

  • Captain Slow

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kr-ce Polska
  • Zainteresowania
    Kolej.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

fred77's Achievements

rajdowiec

rajdowiec (16/20)

10,2 tys.

Reputacja

  1. A ja zawsze jeżdżę z pełnym zbiornikiem. Zrobię tak z 200km i dolewam do pełna, pod korek. Lubię jak wskaźnik pokazuje pełny bak.
  2. Ale to jest ciecz, a nie ciało stałe. Paliwo bez przerwy podczas jazdy się miesza samoistnie, a dodatkowo przepompowywanie jest przez pompę, która podaje do silnika zawsze nadmiar paliwa. Część trafia do silnika, a część wraca do baku.
  3. Tyle teoria, a praktyka pokazuje, że w baku zawsze jest pełno par paliwa, pary wodnej śladowe ilości, które kompletnie nie mają wpływu na układ paliwa i pracę silnika. Szczególnie gdy samochód się przemieszcza, paliwo się w baku przelewa, ubywa go i dolewa się świeżego.
  4. A jak zbiornik jest pełny to mułu nie ma? Ludzie wymyślają jakieś dziwne teorie wyssane z palca. Przeważnie nie wiedzą jak wygląda pompa paliwa, filtry, jak to działa i powielają bzdury. Co niby miałoby się stać gdy jest rezerwa? Nic się nie dzieje.
  5. Nic nie robić. Kolejne rysy będą wtedy mniej denerwujące. Zostawiłbym to i dał sobie spokój.
  6. Szukam ramy do górskiego roweru. Rama ma mieć obowiązkowo tylny amortyzator z najprostszym zawieszeniem. Ma być aluminiowa. Dla osoby o wzroście 180cm. Nie ma to być nic wyszukanego i skomplikowanego, tym samym nie ma być drogie. Maksymalnie 2000zł. Ewentualnie tylko trochę mogłoby tę cenę przekroczyć. Jeżeli ktoś może polecić jakiś sklep to byłbym wdzięczny.
  7. Jeżeli miałoby to być urządzenie tylko do przetaczania tarcz to zrobiłbym to tak by wykorzystać silnik trójfazowy z motoreduktorem.
  8. Jest to fabrycznie przystosowane do przerobienia.
  9. W USA. W Europie najczęściej lampa była nieaktywna, a przeznaczona do jazdy dziennej. W Szwecji oświetlenie do jazdy dziennej było na długo przed ogólnymi europejskimi przepisami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.