Skocz do zawartości

Problem z wycieaczkami?


darrkus

Rekomendowane odpowiedzi

Co mogło się popsuć.? Podczas normalnej jazdy wycieraczki działały i nagle stanęły w pozycji na samym dole. Włączając je słychać jak coś się obraca , jednak wycieraczki nie przesuwają się? Normalnie łapiąc za wycieraczki i ciągnąc po szybie nie da się ich przesunąć a teraz można wajchować po szybie w górę i w dół. Miał ktoś tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się odkręciły nakrętki przy ramionach na wieloklinie. Podnieś te małe plasticzki przy ramionach i obadaj.

A jak nie to zdejmij wygłuszenie co masz w okolicach silniczka od wycieraczek i obadaj czy wszystko w porządku, może się tam gdzieś jakiś plastik ułamał i silniczek chodzi, ale nie przenosi siły na mechanizm.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli słychać silniczek to znaczy że coś nie tak z mechanizmem wycieraczek mógł się zapiec albo coś się po odpinało...

Obcykana jestem bo ostatnio zjarał mi się silniczek tyle że wycieraczki stanęły w połowie...

śmierdziało przeokropnie... Nowy silniczek z wymianą kosztował mnie 305 zł sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy silniczek z wymianą kosztował mnie

> 305 zł

No co ty shocked.gif Przecież to jest 30 minut roboty... używkę można wyrwać za max 100,-, a jak się trafi to nawet za 20,- grinser006.gif ostatnio walczyłem z tą zasraną wycieraczką od uno i powiedziałem że koniec... teraz dorwałem cały mechanizm od cienkola i jest git grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz pod wygłuszeniem czy przypadkiem nie zszedł mechanizm z wieloklinu w silniczku (tam gdzie na czerwono zlosnik.gif), zobacz przy okazji czy sam mechanizm chodzi lekko, bo jak nie to proponował bym wymianę bo silniczek może się zjarać

925648344.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co mogło się popsuć.? Podczas normalnej jazdy wycieraczki działały i

> nagle stanęły w pozycji na samym dole. Włączając je słychać jak

> coś się obraca , jednak wycieraczki nie przesuwają się?

> Normalnie łapiąc za wycieraczki i ciągnąc po szybie nie da się

> ich przesunąć a teraz można wajchować po szybie w górę i w dół.

> Miał ktoś tak?

tak jak koledzy i kolezanka wspominala - poszły te male czarne plastiki najprawdopodobniej przy silniku. Ja mialem ten problem u siebie dzien przed wigilia. Nagle cos chrupnelo w podszybiu i wycieraczki stop - niestety zablokował sie caly mechanizm i silnik sie szybko zjaral frown.gif Jadac nawet 5 km tak smierdzialo w srodku spalenizna ze nawet przy uchylonych oknach chcialo sie wymiotowac od smrodu.

Czym predzej rozkrec mechanizm wycieraczek i posprawdzaj wszystkie połączenia. Jeśli będziesz miał już cały mechanizm w ręce to porozkładaj wszystkie "przeguby" i daj na nie trochę smaru zeby miały poślizg. U mnie powodem awarii było właśnie zatarcie jednego z przegubow -> złamała się czarna plastikowa blokada (jak rozkrecisz bedziesz wiedzial ktory element) i caly mechanizm sie zblokowal..... oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o dzięki za foto, a jeśli ten mechanizm zszedł z tego wieloklinu to da się jakoś to naprawić bez wymiany na nowe? Trochę nie widzi mi się rozbieranie tego bo widać tam jakieś przewody od klimy a jak się coś spsuje to dopiero bedzie frown.gif A może ktoś kto ma klime w cc/sc rozbierał to i podpowie mi coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o dzięki za foto, a jeśli ten mechanizm zszedł z tego wieloklinu to

> da się jakoś to naprawić bez wymiany na nowe? Trochę nie widzi

> mi się rozbieranie tego bo widać tam jakieś przewody od klimy a

> jak się coś spsuje to dopiero bedzie A może ktoś kto ma klime w

> cc/sc rozbierał to i podpowie mi coś?

Podejrzewam że po prostu się nakrętka odkręciła i wystarczy nasunąć tą część mechanizmu z wielokninem na silniczek wink.gif nie wiem jak to jest z klimą ale w normalnym cento to nie ma problemu z kablami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i jest rozwiązanie problemu. U mnie wyrobił się ten element zaznaczony grubszą czerwoną linią ( ten czarny plastik). Kawałek jego z boku się ułamało crazy.gif Nie wiem czy tak powinno być ale podczas ruchu wycieraczek obracał on się cały czas dookoła aż wyskakiwał 893goodvibes.gif. Ściągnać się tego plastiku chyba nie da. Więc w te 4 małe otwory przy tym plastiku wsadziłem cieniutkie gwoździki z dużym łebkiem hehe.gif Ładnie zaparało się i plastik już nie obraca się dookoła, to takie rozwiązanie czasowe z braku funduszy crazy.gif A może da się tanio dokupić ten króciutki kawałek ramienia z tym plastikiem?

925648344.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mógłbyś podać mi jakiś numer tego ? I jak to zdemontować ten czarny

> plastik? Bo ciągnąłem łapą do góry ale ni hu hu nie chciało

> zejść.

Dwa tygodnie temu zdarzyło mi się dokładnie tak samo. Ułamało mi się zabezpieczenie i ten plastik zleciał mi z kulki(dokładnie tej zaznaczonej grubym czerwonym okręgiem). Co do ściągania tych plastików to da się to zrobić nie uszkadzając kulki. Bierzesz szczypce z wąskimi końcówkami i zapierając o ramię delikatnie podważasz kulkę Uwaga lubi wystrzelić jak korek od szampana. Ja najpierw cały mechanizm położyłem na kilka godzin na grzejnik. Zimny plastik jest bardziej kruchy. Przy okazji przejrzyj czy Ci się nie zapiekają sworznie w tulejach

Mnie też "udało" się spalić silnik, bez problemu na alledrogo można tanio wyrwać silnik z całym mechanizmem. w moim przypadku 40 pln + przesyłka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co nie mam pojęcia, ale czytałem właśnie tu na CM, że ludzie takie kupowali. A demontaż tego jest prosty, ale ciężko mi to wyjaśnić. Hmmm... masz taki dzyndzel od tego plastiku od spodu i musisz od góry go wcisnąć, wtedy przekręcasz ten większy plastik tak, żeby kształtem do dziury pasował i i zdejmujesz ramię. Potem zdejmujesz z kulki i zakładasz nowy tak samo. Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem, ale mam nadzieję, że zrozumiesz zlosnik.gifhehe.gif

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam nadzieję że uda się to zrobić bez wyciągania całego

> mechanizmu? Bo jak widzę tą klimatyzację tam to mnie ciarki

> przechodzą.

Bez wyjęcia się raczej nie obejdzie chociaż możesz próbować zatrzymać tą obracającą się cześć na ośce od silnika wycieraczek w takim położeniu, iż będzie on dostępny bez wyciągania wygłuszenia(bez rozczepiania wygłuszenia przy wężach od nagrzewnicy), może się zdarzyć i tak że wokół tego nie będziesz miał za bardzo jak podejść. Jak pisałem przerabiałem to u siebie w Agencie i najwięcej czasu zeszło mi właśnie przy łączeniu tych dwóch części wygłuszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.