szklasty Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 a wiec po przejechaniu kolejnych 10 tysiecy kilometrow nadszedl czas na wymiane oleum w silniku.jako ze uzywam lotosa 10w40 (ktos pisal ze meches z saskiej polecil se darowac taki olej )zakupilem kolejna butle onego i zabralem sie za wymiane.zuzyty olej wydal mi sie dosc dziwny rzadki siakis jakby stracil swoja naturalna gestosc.wytlumaczylem se ze to z przepracowania (10 kkm) jednak po wlaniu nowego i zapaleniu bryki nie uslyszalem juz znajomego klekotu ktory trapil ten silnik od jakiegos czasu a slyszalny byl w zakresie 1000-1100 obr.nie byl to ponoc zawor tylko siakis element mogl sie wypracowac-twierdzil kiedys ow meches z saskiej.do tej pory lalem ten lotos i pasowala mi cena i wszystko jednak przy nastepnej wymianie trzeba bedzie chyba wlac cus innego bo najwyrazniej lotos nie robi tego co powinien . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 A zalałeś tym Valvoline 10/40 co polecany jest do aut o przebiegu ponad 100 tys?? Z saskiej polecai na stronie firmowej też ciekawie o nim pisza> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
onufry Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > a wiec po przejechaniu kolejnych 10 tysiecy kilometrow nadszedl czas > na wymiane oleum w silniku.jako ze uzywam lotosa 10w40 (ktos > pisal ze meches z saskiej polecil se darowac taki olej > )zakupilem kolejna butle onego i zabralem sie za wymiane.zuzyty > olej wydal mi sie dosc dziwny rzadki siakis jakby stracil swoja > naturalna gestosc.wytlumaczylem se ze to z przepracowania (10 > kkm) jednak po wlaniu nowego i zapaleniu bryki nie uslyszalem > juz znajomego klekotu ktory trapil ten silnik od jakiegos czasu > a slyszalny byl w zakresie 1000-1100 obr.nie byl to ponoc zawor > tylko siakis element mogl sie wypracowac-twierdzil kiedys ow > meches z saskiej.do tej pory lalem ten lotos i pasowala mi cena > i wszystko jednak przy nastepnej wymianie trzeba bedzie chyba > wlac cus innego bo najwyrazniej lotos nie robi tego co powinien > . mnie też czeka wymiana oleju a jeżdzę na Lotosie i jak dotąd nie narzekam (oby z tego powodu nię będę narzekał w przyszłości) i myślę że teraz też lotos wleję (wiadomo - kasiorka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pinez Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > mnie też czeka wymiana oleju a jeżdzę na Lotosie i jak dotąd nie narzekam (oby z tego powodu nię będę narzekał w przyszłości) i myślę że teraz też lotos wleję (wiadomo - kasiorka) po załaniu Lotosem (wcześniej była Selenia) wydaje mi się że silnik głośniej pracuje, zamierzam poszukać czegoś innego może właśnie ten Valvoline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 może właśnie > ten Valvoline Poczytaj o nim na www.valvoline.pl ciekawe czy faktycznie dobry?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 ja juz mam 3 raz lotosa zalanego i problemow z nim raczej nie ma wymienialem co 20kkm walek mam caly zbliza sie 115kkm wiec chyba wymienie olej na nie wiem co wlasnie bo fajnie zalac lepszy 10w 40 np shela chcialem zalac ale jezeli shel ma lepsze wlasciwosci myjace np to mi wyplucze brudy ktore stana na magistrali sam juz nie wiem co robic nie chodzi mi o kase w oleju juz teraz tylko o walek zeby sie nie zatarl bo na chwile obecna wyglada jak nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
japrzy Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > klekotu ktory trapil ten silnik od jakiegos czasu > a slyszalny byl w zakresie 1000-1100 obr.nie byl to ponoc zawor > tylko siakis element mogl sie wypracowac- > wlac cus innego bo najwyrazniej lotos nie robi tego co powinien LOTOS to ZŁO...prawie jak ASO a ten klekot...skądś to znam...o konsekwencjach niebawem napiszę jak się z nimi uporam...ale prawie takie jakby mi się zerwał pasek podczas jazdy...(koszty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astom Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 kumpel wymieniał mi olej po remoncie głowicy i jakoś bardzo nachalnie odradzał mi lotosa, powiedział że to syf hmm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
renegade Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 Nie wiem co jest z tym lotosem ale nigdy więcej tego nie wleję do silnika. Zalałem Lotosem 10W40 moją drugą furę (pancerwagena) i tak szybko jak wlałem ten olej tak szybko go spuściłem i wymieniłem na Mobil S 10W40. Na lotosie nie dało się słuchać tego silnika, coś zaczęło w nim klekotać a po wymianie na mobila silniczek zaczął znów kulturalnie pracować. Także z osobistych doświadczeń stanowczo odradzam ten olej. Pozdrwiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tumek15 Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > ja juz mam 3 raz lotosa zalanego i problemow z nim raczej nie ma > wymienialem co 20kkm > walek mam caly zbliza sie 115kkm wiec chyba wymienie olej na nie wiem > co wlasnie > bo fajnie zalac lepszy 10w 40 np shela chcialem zalac > ale jezeli shel ma lepsze wlasciwosci myjace np to mi wyplucze brudy > ktore stana na magistrali > sam juz nie wiem co robic > nie chodzi mi o kase w oleju juz teraz tylko o walek zeby sie nie > zatarl bo na chwile obecna wyglada jak nowy Ja bym nie kombinował na Twoim miejscu ja mam 88 Kkm jeżdzę na M1 full syntetyk i jest super a w przypadku tego silnika opłaci się inwestycja w dobry olej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > Ja bym nie kombinował na Twoim miejscu ja mam 88 Kkm jeżdzę na M1 > full syntetyk i jest super a w przypadku tego silnika opłaci się > inwestycja w dobry olej. > Pozdrawiam no tylko ze zaleje tego mobila wypluka mi nagary z przewodow i babrochy stana na magistrali i lipa wiec nie do konca wiadomo co wybrac ja sie zastanawiam miedzy lotosem a shelem boje sie zeby po prostu shel nie pokazal sie za dobry na lotosie zadnych negatywnych skutkow nie dostrzeglem kupowalem zawsze go w markecie moze na dobra partie trafilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > Ja bym nie kombinował na Twoim miejscu ja mam 88 Kkm jeżdzę na M1 > full syntetyk i jest super a w przypadku tego silnika opłaci się > inwestycja w dobry olej. > Pozdrawiam W porządku. A jak nie wiem co mam wlane. Poprzednik mówi że pełen syntetyk, a jak nie. Czy przy zmianie nie wlać półsyntetyku dla bezpieczeństwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tumek15 Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > no tylko ze zaleje tego mobila wypluka mi nagary z przewodow i > babrochy stana na magistrali i lipa > wiec nie do konca wiadomo co wybrac > ja sie zastanawiam miedzy lotosem a shelem boje sie zeby po prostu > shel nie pokazal sie za dobry > na lotosie zadnych negatywnych skutkow nie dostrzeglem kupowalem > zawsze go w markecie moze na dobra partie trafilem To faktycznie mój poprzednik jeździł non stop na m1 fulll.... wiec i ja na nim pozostaje choc cena boli, ale co zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szklasty Napisano 8 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > A zalałeś tym Valvoline 10/40 co polecany jest do aut o przebiegu > ponad 100 tys?? Z saskiej polecai na stronie firmowej też > ciekawie o nim pisza nic o tym nie wiem .znasz moze cene? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smiechu Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 a co sadzicie o Orlenie Synthetic 5W/40 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.