Skocz do zawartości

altek .. za duze ladowanie


dareq_

Rekomendowane odpowiedzi

alternator od 1.1 zamontowany do 1.2 8v

ladowanie z wlaczonymi swiatlami 14,8 .. kontrolka ladowania sie zarzy i mruga

i pytanie .. czy mozliwe jest ze byloby przyczyna moze byc przechowywanie altka w zawilgoconym pomieszczeniu ?

bo jazda z za duzym ladowaniem to tez chyba nie ejst zbyt dobre rozwiazanie bo bedzie mi przeladowywalo aku tak ?

tak to jest jak sie pozycza altki ktore niby maja byc sprawne zamiast kupic nowy albo regenerowany crazy.gifzlosnik.gif

PS i na pewno nie ejst to regulator napiecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

max ma byc 14,4

zagotuje Ci sie elektrolit jak tak bedziesz jezdził

słyszałem, ze jak jest za słabe ładowanie to winne są szczotki, jak za duze to regulator-- skąd wiesz, ze u Ciebie regulator jest dobry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> max ma byc 14,4

> zagotuje Ci sie elektrolit jak tak bedziesz jezdził

> słyszałem, ze jak jest za słabe ładowanie to winne są szczotki, jak za duze to regulator-- skąd

> wiesz, ze u Ciebie regulator jest dobry?

podmienialismy na 2 inne sprawne regulatory i to samo

jesli dostane jutro w krk nowke sztuke ponizej 300 zl to nie ebdzie problemu i zrobie to w koncu tak jak powinno byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> alternator od 1.1 zamontowany do 1.2 8v

> ladowanie z wlaczonymi swiatlami 14,8 .. kontrolka ladowania sie zarzy i mruga

> i pytanie .. czy mozliwe jest ze byloby przyczyna moze byc przechowywanie altka w zawilgoconym

> pomieszczeniu ?

> bo jazda z za duzym ladowaniem to tez chyba nie ejst zbyt dobre rozwiazanie bo bedzie mi

> przeladowywalo aku tak ?

> tak to jest jak sie pozycza altki ktore niby maja byc sprawne zamiast kupic nowy albo regenerowany

> PS i na pewno nie ejst to regulator napiecia

Mam ten sam problem pacjet sej 1.1 Spi z tym że u mnie to aż 15 ,1 ładuje i także zmieniłem regulator i nic nie dało .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i znalazłeś?

> bo u mnie własnie wczoraj wysiadł, dzisiaj wymieniłem na regenerowany magneti i zapłaciłem 215zł

> teraz ładowanie mam 14,1

nowka MM 300 zl + nowy pasek i teraz dopiero jest tak jak powinno byc ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a konmtrolka Ci sie pali ?..i ile juz tak jezdzisz ?

Pali sie na początku sie niekiedy zapalała a teraz juz na stałe , właśnie staram sie nie jeździć ale też została mi tylko chyba wymiana altka , stało mi sie tak w tamtym tygodniu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pali sie na początku sie niekiedy zapalała a teraz juz na stałe , właśnie staram sie nie jeździć

> ale też została mi tylko chyba wymiana altka , stało mi sie tak w tamtym tygodniu .

Pomierz ładowanie i jak coś najpierw zainwestuj w regulator ze szczotkami. Zawsze to mniejszy wydatek waytogo.gif

Do moda: Więc chodziło o post o zgniłych jajach? Przecież to nie był spam, tylko prawda! Przeładuj se Pan akume i zobacz co się stanie! Pozatym to była forma odreagowania po Darkowych napoleońskich decyzjach, które doprowadziły do niemalże 10 krotnej wymiany wszelkiej maści i wszelkeigo rodzaju alternatorów... począwszy od Taquitowego, poprzez Guidowy, Dudzikowym... Bóg jeden wie jeszcze kogo, na nowym kończąc rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.