dareq_ Napisano 25 Marca 2010 Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 alternator od 1.1 zamontowany do 1.2 8v ladowanie z wlaczonymi swiatlami 14,8 .. kontrolka ladowania sie zarzy i mruga i pytanie .. czy mozliwe jest ze byloby przyczyna moze byc przechowywanie altka w zawilgoconym pomieszczeniu ? bo jazda z za duzym ladowaniem to tez chyba nie ejst zbyt dobre rozwiazanie bo bedzie mi przeladowywalo aku tak ? tak to jest jak sie pozycza altki ktore niby maja byc sprawne zamiast kupic nowy albo regenerowany PS i na pewno nie ejst to regulator napiecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 25 Marca 2010 Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 max ma byc 14,4 zagotuje Ci sie elektrolit jak tak bedziesz jezdził słyszałem, ze jak jest za słabe ładowanie to winne są szczotki, jak za duze to regulator-- skąd wiesz, ze u Ciebie regulator jest dobry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 > max ma byc 14,4 > zagotuje Ci sie elektrolit jak tak bedziesz jezdził > słyszałem, ze jak jest za słabe ładowanie to winne są szczotki, jak za duze to regulator-- skąd > wiesz, ze u Ciebie regulator jest dobry? podmienialismy na 2 inne sprawne regulatory i to samo jesli dostane jutro w krk nowke sztuke ponizej 300 zl to nie ebdzie problemu i zrobie to w koncu tak jak powinno byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 > podmienialismy na 2 inne sprawne regulatory i to samo wiesz ile ja kupilem regulatorow zanim trafilem na dobry, ktory normalnie ładował? Chyba ze 4-5szt z kazdym bylo cos nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mwmen Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 > alternator od 1.1 zamontowany do 1.2 8v > ladowanie z wlaczonymi swiatlami 14,8 .. kontrolka ladowania sie zarzy i mruga > i pytanie .. czy mozliwe jest ze byloby przyczyna moze byc przechowywanie altka w zawilgoconym > pomieszczeniu ? > bo jazda z za duzym ladowaniem to tez chyba nie ejst zbyt dobre rozwiazanie bo bedzie mi > przeladowywalo aku tak ? > tak to jest jak sie pozycza altki ktore niby maja byc sprawne zamiast kupic nowy albo regenerowany > PS i na pewno nie ejst to regulator napiecia Mam ten sam problem pacjet sej 1.1 Spi z tym że u mnie to aż 15 ,1 ładuje i także zmieniłem regulator i nic nie dało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 > Mam ten sam problem pacjet sej 1.1 Spi z tym że u mnie to aż 15 ,1 ładuje i także zmieniłem > regulator i nic nie dało . a konmtrolka Ci sie pali ?..i ile juz tak jezdzisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 > jesli dostane jutro w krk nowke sztuke ponizej 300 zl no i znalazłeś? bo u mnie własnie wczoraj wysiadł, dzisiaj wymieniłem na regenerowany magneti i zapłaciłem 215zł teraz ładowanie mam 14,1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 > no i znalazłeś? > bo u mnie własnie wczoraj wysiadł, dzisiaj wymieniłem na regenerowany magneti i zapłaciłem 215zł > teraz ładowanie mam 14,1 nowka MM 300 zl + nowy pasek i teraz dopiero jest tak jak powinno byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mwmen Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > a konmtrolka Ci sie pali ?..i ile juz tak jezdzisz ? Pali sie na początku sie niekiedy zapalała a teraz juz na stałe , właśnie staram sie nie jeździć ale też została mi tylko chyba wymiana altka , stało mi sie tak w tamtym tygodniu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > Pali sie na początku sie niekiedy zapalała a teraz juz na stałe , właśnie staram sie nie jeździć > ale też została mi tylko chyba wymiana altka , stało mi sie tak w tamtym tygodniu . Pomierz ładowanie i jak coś najpierw zainwestuj w regulator ze szczotkami. Zawsze to mniejszy wydatek Do moda: Więc chodziło o post o zgniłych jajach? Przecież to nie był spam, tylko prawda! Przeładuj se Pan akume i zobacz co się stanie! Pozatym to była forma odreagowania po Darkowych napoleońskich decyzjach, które doprowadziły do niemalże 10 krotnej wymiany wszelkiej maści i wszelkeigo rodzaju alternatorów... począwszy od Taquitowego, poprzez Guidowy, Dudzikowym... Bóg jeden wie jeszcze kogo, na nowym kończąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.