Skocz do zawartości

Mati_Krk

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 757
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Mati_Krk

  • Urodziny 02.06.1983

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Lokalizacja
    Rzeczpospolita Krakowska
  • Zainteresowania
    MPK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mati_Krk's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. Mati_Krk

    Swap na 1.2 16 v

    > z tyrkoleniem to wystarczy odpalić to nie na Magneti Marelli tylko na Bosch Motronic i żadnego > tyrkolenia nie ma Powiem szczerze, że przerobiłem kilka wariantów 16V w swoich pudłach na MM i dopiero ostatni setup nie tyrkoli... Nikt nie wykazał się chyba takim lenistwem i minimalizmem jak ja i nie zostawił seryjnego mapsensora z 1.1
  2. > prooosze no właśnie z SC też mam schemat i wychodzi na to że zasila RG, a ja mam ucięty w wiązce jakiś zielony
  3. > z tego co pamietam to on idzie od przekaznikow bo sa dwa. Przy sprzegielku jest on czerwony Przy sprzęgiełku jest ucięty czarny, a z przekaźnika znalazłem wychodzący zielony i jest ucięty w połowie wiązki. Może być że to właśnie ten.
  4. Witam. Mam pytanko czy posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej do CC 1,1 SPi z klimą, bo nie mogę namierzyc wtyczki przewodu idącego do sprzęgiełka od kompresora klimy. On wychodzi z kabinówki czy instalacji silnikowej? Jaki kolor może mieć ten kabel i gdzie go szukać?
  5. Witam. Nie chodzi mi o różnice wyglądowe, bo każdy wie jakie są, ale czy ma ktoś jakieś dane dotyczące charakterystyk obu map sensorów? Czy z 8v zadziała w 16v i odwrotnie? Chodzi mi zarówno o te z 1,1 8v SPi jakie były w CC jak i 1,1 8v MPi jakie były w SC (montowane w kolektor), jak się miały do tych z 16v.
  6. > Była, ale nie wyglądała tak jak ta na zdjęciu. Tak to powinno być, razem z boczkami: > http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=225824739&cd=634922415230000000 No to u mnie jakiś pewnie homemade
  7. > A nie lepiej je sprzedać? Jedyne co się nadaje do użytku to boczki drzwiowe i kanapa tylna, na prawy fotel można przymknąć oko, ale fotel kierowcy jest w opłakanym stanie. Niejednokrotnie CC wożące gnój do pola mają fotel kierowcy w mniej opłakanym stanie. Mogę porobić fotki ale wątpię by ktokolwiek się tym zainteresował.
  8. > Skora byla dostepna ale twoja IMO nie jest ori Czyli fotele idą na śmietnik
  9. > we francji w 97 roku był seryjny cc ze skórami i klimą Wiem tylko że auto zostało sprowadzone w zagramanicy w 2008 roku. Z opcji dodatkowych czyli zaznaczonych O w wyposażeniu ma: - elektryczne szyby - centralny zamek - klimatyzacja - radio alfa romeo - dzielona tylna kanapa - immo - airbag kierowcy Kolor 601/F a więc czarna perła... mogę podac numer nadwozia.
  10. W moim CC jest komplet foteli ze skórzaną tapicerką, niestety do odnowy ale jednak jest. Pytanie czy za granicą była opcjonalnie skóra w Sportingu czy to poprostu wymysł Niemca, którego nie było stać na lepszą furę?
  11. > Chyba nie tak bez problemu. Ale chyba też nie ma jakiegoś tematu, którego się nie da przeskoczyć. Pisał o szlifowaniu bloku między innymi.
  12. kolega Miczal już uświadomił mnie że 16V również wchodzi bez problemu także git majonez
  13. > Z tego co się orientuję to TEN Pan miał 1.2 16V z klimą więc może uderz do niego Dzięki już poszedł priv
  14. > mi w sc weszlo nawet z 1.4 8v, tylko dolot musial byc z puszki 900tkowej bo yanek sie nie miescil Pamiętam! Byłem u Ciebie oglądać z Duronem tego Seja W 16V ta kwestia by była łatwiejsza do rozwiązania ale nie wiadomo czy się kolektor minie bo bardziej wychodzi na ścianę grodziową.
  15. Witam czy ktoś się kiedyś bawił w upychanie do Cinquecento 1,1 z klimatyzacją silnika 1,2 8V lub też 1,2 16V? Wejdzie czy nie? Najbardziej mnie martwi czy kolektory się miną z przewodami od chłodzenia i klimy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.