Antoine Napisano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2010 Co musi spelniac autobus aby mogl jezdzic 100km/h? kiedys znalazlem te wymagania techniczne, ale teraz jakis zly algorytm poszukiwan widac mam... musi miec retarder? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2010 Może to forum ci coś powie http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=3441 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekrawa Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 > Co musi spelniac autobus aby mogl jezdzic 100km/h? kiedys znalazlem te wymagania techniczne, ale > teraz jakis zly algorytm poszukiwan widac mam... musi miec retarder? zdjety kaganiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 Spełnienie przez autobus dodatkowych wymagań daje mu prawo poruszania się po drogach ekspresowych i autostradach z prędkością do 100 km/h. Te dodatkowe wymagania to: Tachograf samochodowy. Zakres pomiarowy tachografu powinien wynosić przynajmniej 125 km/h. Ogranicznik prędkości. Ustawiona na ograniczniku prędkość dopuszczalna powinna wynosić 100 km/h. Ogumienie pneumatyczne. Głębokość rzeźby bieżnika powinna wynosić przynajmniej 3 mm. Ponadto ogumienie musi być homologowane. Przepisy nie dopuszczają stosowania opon bieżnikowanych na osie z kołami pojedynczymi. Wyjątkiem jest sytuacja, w której rozpatrywana oś stanowi część składową osi wielokrotnej. Siedzenia wyściełane. Wysokość oparć nie powinna być mniejsza aniżeli 650 mm, w szczególności siedzenia w ostatnim rzędzie powinny być zaopatrzone w oparcia o wysokości minimum 560 mm. Obowiązek przedstawienia świadectwa homologacji siedzeń spoczywa na właścicielach autobusów zarejestrowanych po raz pierwszy po dniu 31 grudnia 1998 roku. Pasy bezpieczeństwa. Pasy takie mocuje się, przynajmniej dwupunktowo, na siedzeniach przed którymi nie ma już innych siedzeń, oraz na siedzeniu kierowcy. W pobliżu siedzeń wyposażonych w pasy bezpieczeństwa powinno znajdować się oznakowanie nakazujące ich zapięcie. Wyściełane podłokietniki. Podłokietniki takie stosuje się na skraju każdego zespołu dwóch siedzeń w celu zapobieżenia przemieszczania się pasażerów na boki. Przegroda za kierowcą. Zadaniem przegrody jest zabezpieczenie kierowcy przed uderzeniem z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 > Spełnienie przez autobus dodatkowych wymagań daje mu prawo poruszania się po drogach ekspresowych > i autostradach z prędkością do 100 km/h. Te dodatkowe wymagania to: > Tachograf samochodowy. Zakres pomiarowy tachografu powinien wynosić przynajmniej 125 km/h. > Ogranicznik prędkości. Ustawiona na ograniczniku prędkość dopuszczalna powinna wynosić 100 km/h. > Ogumienie pneumatyczne. Głębokość rzeźby bieżnika powinna wynosić przynajmniej 3 mm. > Ponadto ogumienie musi być homologowane. Przepisy nie dopuszczają stosowania opon bieżnikowanych na > osie z kołami pojedynczymi. Wyjątkiem jest sytuacja, w której rozpatrywana oś stanowi część > składową osi wielokrotnej. > Siedzenia wyściełane. Wysokość oparć nie powinna być mniejsza aniżeli 650 mm, w szczególności > siedzenia w ostatnim rzędzie powinny być zaopatrzone w oparcia o wysokości minimum 560 mm. > Obowiązek przedstawienia świadectwa homologacji siedzeń spoczywa na właścicielach autobusów > zarejestrowanych po raz pierwszy po dniu 31 grudnia 1998 roku. > Pasy bezpieczeństwa. Pasy takie mocuje się, przynajmniej dwupunktowo, na siedzeniach przed którymi > nie ma już innych siedzeń, oraz na siedzeniu kierowcy. W pobliżu siedzeń wyposażonych w pasy > bezpieczeństwa powinno znajdować się oznakowanie nakazujące ich zapięcie. > Wyściełane podłokietniki. Podłokietniki takie stosuje się na skraju każdego zespołu dwóch siedzeń w > celu zapobieżenia przemieszczania się pasażerów na boki. > Przegroda za kierowcą. Zadaniem przegrody jest zabezpieczenie kierowcy przed uderzeniem z tyłu czyli z tego wynika ze nie musi byc retardera... ale wyscielane podlokitniki czym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.