skrzatekMK Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 Witam. Jeśli ktoś się zna to proszę o opinie na temat wyników podanych przez program. Po restarcie ECU i odpaleniu na benzynie i wolnych obrotach wartości BLM i Integrator wynosiły 128. Napięci O2 wahało się w granicach 430-460mV. Współczynnik AFR wynosił 14,6. Po wkręceniu silnika na 2,8 tyś obrotów wartość Napięcia O2 zaczęła się wahać w granicach 250-800mV. Podczas tego wahania było wyraźnie słychać, ze silnik pracuje głośniej i ciszej i obroty lekko falowały. BLM nie ulegał zmianie. Integrator wahał się w granicach 114-150. AFR bez zmian. Po przełączeniu na LPG napięcie O2 zaczęło skakać w granicach 50-840mV z dużo większa częstotliwością niż na benzynie. Póki silnik pracował na luzie BLM i Integrator nadal stały na 128. Po podkręceniu go do 2,8tyś obrotów Integrator gwałtownie skoczył do wartości 190 i na tej wartości stanął, a BLM stopniowo zaczął też rosnąć aczkolwiek dużo wolniej, doszedł do 150 i zakończyłem testy. AFR bez zmian, O2 - 50-840mV. Niestety, ale nie mam jeszcze pełnej wersji tego programu i 2 minuty logu to za mało czasu na cały test. Dlatego daję linka do strony gdzie jest skrócony film z testów: http://pl.tinypic.com/r/fxgsbr/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 Masz deko "za ubogo" ustawioną emulację. Jak znam życie, jak ją trochę przestawisz, to adaptacja pójdzie w druga stronę i rano będą problemy z jazdą lub nawet z odpaleniem. Dzieje się coś niepokojącego, czy tak sobie sprawdzasz dla zasady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzatekMK Napisano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > Masz deko "za ubogo" ustawioną emulację. Jak znam życie, jak ją trochę przestawisz, to adaptacja > pójdzie w druga stronę i rano będą problemy z jazdą lub nawet z odpaleniem. > Dzieje się coś niepokojącego, czy tak sobie sprawdzasz dla zasady? Sprawdzam dla zasady, ale jeśli jest coś nie tak, to wolałbym to poprawić. dodatkowo jak silnik jest zimny to na gazie lubi gasnąć. Poza tym czasami strzela. na benzynie nie ma żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzatekMK Napisano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 Zastanawia mnie również dlaczego na benzynie podczas wahania wartości Integratora było wyraźnie słychać, ze silnik pracuje głośniej i ciszej i obroty lekko falowały. Było to adekwatne do wahań Integratora, czyli wartość rosła to silnik pracował głośniej, opadała to silnik pracował ciszej. Na gazie Integrator nie skacze i silnik pracuje równomiernym odgłosem, ale za to szybko rośnie na wartościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 > Zastanawia mnie również dlaczego na benzynie podczas wahania wartości Integratora było wyraźnie > słychać, ze silnik pracuje głośniej i ciszej i obroty lekko falowały. Było to adekwatne do > wahań Integratora, czyli wartość rosła to silnik pracował głośniej, opadała to silnik pracował > ciszej. Bo silnik po pracy na gazie jest co nieco rozregulowany (adaptacja) i próbuje wrócić do tego, co ma założone. Na gazie Integrator nie skacze i silnik pracuje równomiernym odgłosem, ale za to > szybko rośnie na wartościach Ze względu na to, że sygnał emulacji jest fałszywy i przede wszystkim niezależny od niczego. Zmienisz wypełnienie emulacji i integrator poleci w drugą stronę. Utrzymać fabrycznych 128 w ten sposób nie ma szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.