fly Napisano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 Szukałem na forum i w zasadzie nic nie znalazłem (jeżeli temat był już poruszany i rozwinięty to oświadczam publicznie, że naprawdę zamorduję tą wyszukiwarkę ) Czy ktoś może coś powiedzieć na temat olejów silnikowych firmowanych przez K2? Ceny nie są specjalnie niskie, odnośnie producenta kompletnie nic nie można w internecie znaleźć - słodka tajemnica. Ciekawostka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pa_nowakowski Napisano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 a to? http://www.k2.com.pl/ lub to www.melle.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fly Napisano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 > a to? > http://www.k2.com.pl/ > lub to > www.melle.com Nie mówi nic z punktu widzenia użytkownika. Nie mówi także nic na temat producenta olejów sprzedawanych pod marką K2. Owszem, jest dostępna specyfikacja, aprobaty. Pokusiłem się o sprawdzenie, czy olej K2 TEXAR występuje na listach olei posiadających aprobatę VW i MB - rzeczywiście jest. Czyli "na oko" wszystko w porządku, ale.. Ale ciekawi mnie kto to naprawdę produkuje. Producentów olei silnikowych z nanotechnologią nie ma chyba zbyt wielu - ja znam tylko Millers i Roar (Singapur). Nie mam pewności, ale wydaje mi się, że Roar ma zakład w Chinach, czyżby był to dobry trop? Z kolei używanie przez K2 w nazwach sformułowania "BENZIN, DIESEL, LPG", sugeruje jakiś związek z Niemcami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 > Szukałem na forum To kiepsko szukałeś Pisałem w tym tygodniu o olejach K2 jako użytkownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fly Napisano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 > To kiepsko szukałeś Pisałem w tym tygodniu o olejach K2 jako użytkownik Widziałem ten wątek i widziałem twój wpis: Quote: Ja już drugi raz zalałem wynalazek K2 5w40 do diesla - 5L za 79PLN w Auchan Teraz już zdrożały Wybacz, ale za wiele się z niego nie dowiedziałem. Zalałeś drugi raz i co? jakieś odczucia w związku z tym olejem? jakieś spostrzeżenia, którymi mógłbyś się podzielić? A wracając do producenta - mam dziwne przeczucie, że jednak będą to "chiny". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 > A wracając do producenta - mam dziwne przeczucie, że jednak będą to "chiny". I to Cię zniechęca ? Gdzie jest jakiś znak, że to PRC ? Poczytaj tu, może ciut OT http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=283660835&an=0&page=1#Post283660835 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fly Napisano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 A koniecznie powinno? Jeżeli byłyby to oleje Roar rozprowadzane pod marką K2 to.. Swoją drogą, inna ciekawostka: bardzo dużo ludzi wychwalało i wychwala pod niebiosa Motula (świetne oleje, fakt) i efekt jest taki że ceny tego oleju poszybowały w górę. Gulf traktowany jest jako "średni" i cenowo trzyma się w Polsce dość nisko. Ale patrząc na ceny na stronie Opie Oils okazuje się, że różnica w cenie oleju Motul 8100 X-cess 5W-40, a Gulf Formula G 5w-40 wynosi 1,08 funta za litr (Gulf - 4l, Motul - 5l). Przy czym droższy jest Gulf. Ciekawe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 > A koniecznie powinno? > Jeżeli byłyby to oleje Roar rozprowadzane pod marką K2 to.. > Swoją drogą, inna ciekawostka: bardzo dużo ludzi wychwalało i wychwala pod niebiosa Motula (świetne > oleje, fakt) i efekt jest taki że ceny tego oleju poszybowały w górę. > Gulf traktowany jest jako "średni" i cenowo trzyma się w Polsce dość nisko. Ale patrząc na ceny na > stronie Opie Oils okazuje się, że różnica w cenie oleju Motul 8100 X-cess 5W-40, a Gulf > Formula G 5w-40 wynosi 1,08 funta za litr (Gulf - 4l, Motul - 5l). Przy czym droższy jest > Gulf. > Ciekawe? Dużo jest teraz "producentów" , który mają swój olej. Prawdopodobnie, ktoś tu kiedyś pisał, że K2=Shell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fly Napisano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 Ale że Shell i nanotechnologia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 > Wybacz, ale za wiele się z niego nie dowiedziałem. Zalałeś drugi raz i co? jakieś odczucia w > związku z tym olejem? jakieś spostrzeżenia, którymi mógłbyś się podzielić? A czego oczekiwałeś? Że wypiję i podzielę się wrażeniami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fly Napisano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 Nooo.. mógłbyś np. napisać że nie zauważyłeś zmian na gorsze/ lepsze w pracy silnika, albo że zauważyłeś. Albo mógłbyś napisać że zaczął ci brać olej a przedtem nie brał, albo na odwrót. Mógłbyś napisać, że olej szybko ciemnieje na bagnecie, albo że nie ciemnieje. Że szybciej albo wolniej gaśnie kontrolka. Że lepiej / gorzej odpala na mrozie. Że porównując do poprzedniego oleju marki XYZ nie widzisz różnicy, albo że ją widzisz. Że spokojnie polecasz ten olej, albo że wręcz przeciwnie - należy go omijać szerokim łukiem. itd. itp. Mógłbyś. Ale nie musisz. No offence. Rozumiem - lejesz i już. Po prostu jeździsz i się nie przejmujesz pierdołami. Silnik się nie zatarł ani nie wypadł, to jest OK. W porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 > Nooo.. mógłbyś np. napisać że nie zauważyłeś zmian na gorsze/ lepsze w pracy silnika, albo że > zauważyłeś. Nie zauważyłem. Ale pisanie o zmianie pracy silnika po zalaniu oleju XYZ jest nieporozumieniem > Albo mógłbyś napisać że zaczął ci brać olej a przedtem nie brał, albo na odwrót. Nie bierze nic > Mógłbyś napisać, że olej szybko ciemnieje na bagnecie, albo że nie ciemnieje. To diesel > Że spokojnie polecasz ten olej, Polecam > Rozumiem - lejesz i już. No > Po prostu jeździsz i się nie przejmujesz pierdołami. Silnik się nie zatarł ani nie wypadł, to jest > OK. W porządku. A to ciekawe wnioski, akurat należę do BARDZO przewrażliwionych motoryzacyjnie osób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fly Napisano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 No, i to jest opinia dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.