Skocz do zawartości

Silniczek krokowy :( cos z nim chyba nie tak


Fatal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie smile.gif

Pompę sobie juz sprawdziłem także wiem co mam jutro zamówie i 200 zł w plecy frown.gif , ale mam następny problem , mianowicje chodzi mi o obroty , skocza między 800 a 1100 obrotów nie mogą sie utrzymac na 900 i nie ważne czy silnik jest ciepły czy zimny ( najbardziej odczuwalne jest to na światłach jak stoje frown.gif jak spadają obroty poniżej 900 to telepie silnikiem lekko ) o co chodzi czy to sa pierwsze objawy silniczka krokowego ze pada frown.gif ? podrawiam i licze na pomoc z Waszej strony smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyściłem ostatnio przepustnice i siliczek krokowy i to samo , a jak ją ustawic bo nie wiem

tam nic nie ma co ustawic , przepustnica ma się domykac przy zamknięciu , może to nie krokowy tylko tps , bo tez moze falowac ok.gif najlepiej jakbys podmienil od kogos tps lub krokowiec , na szczęście w p1 mozna spokojnie odkrecic ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie winą takiego zachowania był nieszczelny układ wydechowy.

Powiem Ci tak że u mnie wydech jest troszke na pleciące zardzewiały ale aż takie by były objawy , teraz włąsnie odpalałem samochód o obroty skaczą z 900 na 800 i telepie lekko silnikiem frown.gif sądzisz że takie objawy powoduje wydech ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem Ci tak że u mnie wydech jest troszke na pleciące zardzewiały ale aż takie by były objawy ,

> teraz włąsnie odpalałem samochód o obroty skaczą z 900 na 800 i telepie lekko silnikiem

> sądzisz że takie objawy powoduje wydech ?

Nie wiem, u mnie tak było smile.gif Dziurawa była plecionka i jeszcze jedno miejsce, obroty falowały 800 - 1000, po przegazowaniu i puszczeniu pedału spadały nawet koło 600 na chwilę. Po wymianie baaaaaaaaaaaardzo duza poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem, u mnie tak było Dziurawa była plecionka i jeszcze jedno miejsce, obroty falowały 800 -

> 1000, po przegazowaniu i puszczeniu pedału spadały nawet koło 600 na chwilę. Po wymianie

> baaaaaaaaaaaardzo duza poprawa.

Jutro zamawiam pompe paliwa , a po majówce wezme sie za wydech , ogółem cały jest wymieniony i wszystko jest ok tylko ta dwururka pozostała nie wymieniona frown.gif także wymienie razem z plecionką i zobaczymy , mam nadzieję ze pomoże bo już pół kropka wymieniłem frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jutro zamawiam pompe paliwa , a po majówce wezme sie za wydech , ogółem cały jest wymieniony i

> wszystko jest ok tylko ta dwururka pozostała nie wymieniona także wymienie razem z plecionką

> i zobaczymy , mam nadzieję ze pomoże bo już pół kropka wymieniłem

A po co dwururkę ? U mnie wymieniali samą plecionkę - przecięli, wspawali i wsio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A po co dwururkę ? U mnie wymieniali samą plecionkę - przecięli, wspawali i wsio.

ona już się nadaje do wymiany frown.gif a i z uszczelki troszke wieje frown.gif dlatego wymienie całośc i uszelki też smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ona już się nadaje do wymiany a i z uszczelki troszke wieje dlatego wymienie całośc i uszelki też

Nie patrz na to, że jest pordzewiała zlosnik.gif Uszczelkę też mi wymieniali - trzyma od 4 lat już. Wymiana wymianą, ale mechanikom za bardzo nie ufaj hehe wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.