Fatal Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 Witam Panowie Pompę sobie juz sprawdziłem także wiem co mam jutro zamówie i 200 zł w plecy , ale mam następny problem , mianowicje chodzi mi o obroty , skocza między 800 a 1100 obrotów nie mogą sie utrzymac na 900 i nie ważne czy silnik jest ciepły czy zimny ( najbardziej odczuwalne jest to na światłach jak stoje jak spadają obroty poniżej 900 to telepie silnikiem lekko ) o co chodzi czy to sa pierwsze objawy silniczka krokowego ze pada ? podrawiam i licze na pomoc z Waszej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 A moze cos z przepustnica ? Czyszczenie/ustawienie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2010 > A moze cos z przepustnica ? Czyszczenie/ustawienie ? czyściłem ostatnio przepustnice i siliczek krokowy i to samo , a jak ją ustawic bo nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2010 > czyściłem ostatnio przepustnice i siliczek krokowy i to samo , a jak ją ustawic bo nie wiem tam nic nie ma co ustawic , przepustnica ma się domykac przy zamknięciu , może to nie krokowy tylko tps , bo tez moze falowac najlepiej jakbys podmienil od kogos tps lub krokowiec , na szczęście w p1 mozna spokojnie odkrecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2010 > Witam Panowie <********************> U mnie winą takiego zachowania był nieszczelny układ wydechowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2010 > U mnie winą takiego zachowania był nieszczelny układ wydechowy. Powiem Ci tak że u mnie wydech jest troszke na pleciące zardzewiały ale aż takie by były objawy , teraz włąsnie odpalałem samochód o obroty skaczą z 900 na 800 i telepie lekko silnikiem sądzisz że takie objawy powoduje wydech ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2010 > Powiem Ci tak że u mnie wydech jest troszke na pleciące zardzewiały ale aż takie by były objawy , > teraz włąsnie odpalałem samochód o obroty skaczą z 900 na 800 i telepie lekko silnikiem > sądzisz że takie objawy powoduje wydech ? Nie wiem, u mnie tak było Dziurawa była plecionka i jeszcze jedno miejsce, obroty falowały 800 - 1000, po przegazowaniu i puszczeniu pedału spadały nawet koło 600 na chwilę. Po wymianie baaaaaaaaaaaardzo duza poprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2010 > Nie wiem, u mnie tak było Dziurawa była plecionka i jeszcze jedno miejsce, obroty falowały 800 - > 1000, po przegazowaniu i puszczeniu pedału spadały nawet koło 600 na chwilę. Po wymianie > baaaaaaaaaaaardzo duza poprawa. Jutro zamawiam pompe paliwa , a po majówce wezme sie za wydech , ogółem cały jest wymieniony i wszystko jest ok tylko ta dwururka pozostała nie wymieniona także wymienie razem z plecionką i zobaczymy , mam nadzieję ze pomoże bo już pół kropka wymieniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2010 > Jutro zamawiam pompe paliwa , a po majówce wezme sie za wydech , ogółem cały jest wymieniony i > wszystko jest ok tylko ta dwururka pozostała nie wymieniona także wymienie razem z plecionką > i zobaczymy , mam nadzieję ze pomoże bo już pół kropka wymieniłem A po co dwururkę ? U mnie wymieniali samą plecionkę - przecięli, wspawali i wsio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2010 > A po co dwururkę ? U mnie wymieniali samą plecionkę - przecięli, wspawali i wsio. ona już się nadaje do wymiany a i z uszczelki troszke wieje dlatego wymienie całośc i uszelki też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 > ona już się nadaje do wymiany a i z uszczelki troszke wieje dlatego wymienie całośc i uszelki też Nie patrz na to, że jest pordzewiała Uszczelkę też mi wymieniali - trzyma od 4 lat już. Wymiana wymianą, ale mechanikom za bardzo nie ufaj hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.