Skocz do zawartości

Wałek między maglownicą, a kolumną kierowniczą - luz.


Mike013

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z układem kierowniczym.

Gdzieś jest luz. Ostatnio byłem na sprawdzeniu geometrii - gościu powiedział, że luz jest na wałku łączącym kolumnę kierowniczą z maglownicą. Wychodzi na to, że trzeba by go wymienić - problem w tym, że nigdzie nie mogę go znaleźć. Jeżeli jest, to razem z kolumną kierowniczą. Da się go kupić osobno?

Co do samej kolumny kierowniczej, to jest tam jakiś element, który także może mieć luz - chciałbym to przy okazji też to sprawdzić i naprawić jak należy?

Dodam, że nie mam wspomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obstawiam, że chodzi o ten wałek w załączniku.

> Ja już to wymieniałem. Koszt około 50 zł i robota łatwa.

Efekt taki, że nie będzie denerwujących stuków na kocich łbach. Wymieniłem ze względu na komfort jazdy. Sprawdź czy nie wystarczy dokręcić śruby na łączeniu wałka z maglownicą.

Jeśli to krzyżaki to szkoda czasu na ich wymianę tylko cały wałek wstaw nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, właśnie o tym wałku mowa - muszę trochę popytać o ten wałek w sklepach. Trochę ciężko go dostać.

Wracając do pytania dotyczącego kolumny - jest tam jakiś element, który także może być wyrobiony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.