Skocz do zawartości

rzel

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 093
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    rzeszowskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

rzel's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

12

Reputacja

  1. Dzięki za poradę. Inna osoba w WK oddała mi bez problemu zostawiając sobie tylko ksero.
  2. To co, pisać jakiś wniosek żeby oddali mi oryginał?
  3. U nie skończyło się to tak, że w WK wpisali mi w dowód właściwą normę po napisaniu wniosku (choć wcześniej twierdzili, ze tego nie robią). Na drugi dzień w cepiku już widniał właściwy wpis z normą. Nie oddali mi tylko tej homologacji (świadectwa zgodności WE), którą przedłożyłem, aby dokonać korekty. Twierdzą, że to musi zostać w dokumentacji u nich.
  4. Mam zdjęcie z tego pierwszego przeglądu w PL i nie ma tam wzmianki ani o katalizatorze ani o emisji spalin; w dowodzie rejestracyjnym też nie ma tych informacji.
  5. Te 30 dni to dotyczy czasu przez jaki system przypisywał automatycznie normy spalin w CEP i zakończył się podobno 22 września. Nigdzie w mediach nie spotkałem się z podanym terminem, aby to sprostować.
  6. Koszt jest wtedy gdy trzeba wyrobić dokument potwierdzający homologację z normą Euro. Ja taki dokument otrzymałem razem z autem kupionym w DE.
  7. W papierach, w homologacji norma Euro4, a w cepiku widnieje Euro5 wpisana przez podobno jakiś algorytm. Niby dla spraw podatkowych to lepiej dla mnie, ale na jakimś przeglądzie zadymienia może być odwrotnie.
  8. U mnie norma wpisana błędnie. Byłem w WK, ale oni nie wiedzą jak odkręcić sprawę, bo w ich bazie wszystko jest wg nich ok.
  9. W którym miejscu znajdują się te klapy wirowe w 1.3 66kW chyba rok 2011? Patrzę na zdjęcia z allegro kolektorów ssących i żadnych klap tam nie widzę.
  10. Będziesz miał jedno koło napędzane w górze i tylko ono będzie się kręcić. Auto nie odjedzie, pomimo, że drugie koło będzie na ziemi. Nie gazuj za bardzo bo mechanizm różnicowy się zużywa. Ja dalej nie wiem co jest przyczyną. Skrzynia została rozebrana, wymienione łożyska, założyłem nowe sprzęgło, nowe przeguby wewnętrzne i zewnętrzne i dalej są wibracje szczególnie odczuwalne przy 65km/h. Mierzyłem bicie kola zamachowego przy wymienie sprzęgła i chiński zegar pokazał 2 setki bicia na polu po którym ślizga się tarcza, ale jak wcześniej pisałem wibracje są przy wciśniętym sprzęgle, a nawet na luzie i przy wyłączonym w czasie jazdy silniku.
  11. Zamawiałeś może zestaw firmy Asta? U mnie się sprawdza. https://erli.pl/produkt/praska-do-zarabiania-przewodow-hamulcowych-zestaw,47887894
  12. Pokazana tarcza Luk została wyjęta z auta. Pokazałem ten luz bo w poprzednim sprzęgle Sachs o tej samej konstrukcji kilka km po montażu ten zabierak został zerwany przez wałek skrzyni i trzeba było wsadzić nową tarczę - tę którą teraz zdemontowałem. Teraz włożyłem tarczę, która nie ma w tym miejscu luzu. Chciałem się tylko upewnić, czy to czasem nie wina tarczy. Wsadziłem inną skrzynię z 96r. oraz inne sprzęgło i wibracje prawie ustały. Piszę prawie, bo przy wspominanej wcześniej prędkości 65km/h delikatnie je czuć. Wygląda na to, że coś nie tak jest z tą moją zdemontowaną aktualnie skrzynią. Skrzynia była cichutka więc nic nie wskazywałoby na łożyska, chyba że wałek główny ma jakieś bicie, ale to trzeba by go zdemontować i sprawdzić na maszynie.
  13. Czy taki luz na wieloklinie tarczy sprzęgła w który wchodzi wałek skrzyni jest dopuszczalny? Mam tarcze z innych aut i tam ten element jest sztywny. Dzisiaj podmieniam skrzynię na inną używkę i sprawdziłem też sprzęgło. Wałek w skrzyni ma minimalny luz góra-dół. Link do krótkiego filmiku pokazującego luz o który pytam. https://drive.google.com/file/d/15sffo5qfLgR_rZWPJ-wjpsYZnSjXzN4A/view?usp=sharing
  14. Skrzynia już założona, łożyska mechanizmu różnicowego bez luzów, tryby jak nowe bez widocznych śladów zużycia. Założyłem jeszcze nową, oryginalną przednią poduszkę skrzyni, ale wibracje są nadal takie same. Może rzeczywiście trzeba poszukać takiej stacji z rolkami do rozpędzania.
  15. Auto jeździ codziennie 50km, hamulce są ok; masa antywibracyjna jest na swoim miejscu; ściągam skrzynie to bedę weryfikował sprzęgło i mechanizm różnicowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.