Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mitsubishi Carisma 1.9 DID - temperatura silnika

Featured Replies

Napisano

Witam

Od niedawna jeżdżę Mitsubishi Carismą 1.9 DID i zastanawiam się nad wskazaniami temperatury silnika...

Podczas normalnej jazdy wskazówka znajduje się na pozycji "0". Pozycja zmienia się dopiero podczas jazdy w korku albo po mieście. Ogrzewanie działa...

Nie wiem, być może tak powinno być. Wydaje mi się, że do wymiany jest termostat... no ale ja nie mam doświadczenia w jeździe tym samochodem.

Pomóżcie!

Napisano

w zadnym samochodzie podczas dluzszej jazdy wskazowka temperatury nie ma prawa lezec na minimum, norma jest mniej wiecej polowa skali.

Napisano

> w zadnym samochodzie podczas dluzszej jazdy wskazowka temperatury nie ma prawa lezec na minimum,

> norma jest mniej wiecej polowa skali.

No to obalę Twoją teorię.

Miałeś kiedyś Tico?

Tam wskazówka nawet po 500km jest dosłownie na styku kreski pod tytułem "COLD". Po takiej dłuższej trasie jakby potrzymać Tico na biegu jałowym z 2 minuty to doszłaby do 1/3skali i włączyłby się już wiatrak.

Każde Tico, które widziałem (a byłem w klubie) miało identycznie.

Napisano

> Witam

> Od niedawna jeżdżę Mitsubishi Carismą 1.9 DID i zastanawiam się nad wskazaniami temperatury

> silnika...

> Podczas normalnej jazdy wskazówka znajduje się na pozycji "0". Pozycja zmienia się dopiero podczas

> jazdy w korku albo po mieście. Ogrzewanie działa...

> Nie wiem, być może tak powinno być. Wydaje mi się, że do wymiany jest termostat... no ale ja nie