szczuras Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Ponowne moje pytanie pacjent CCS, objaw: na wysokich obrotach skacze mi wskazówka obrotomierza, nagle z ok 5 tys skacze sobie do 8 tys albo poza skale i tak sobie lata od 5 do poza skali. Nie wiem za bardzo co to może być :/ i jeszcze jedno na wysokich obrotach zapala mi się marchewa ale wszystko jest ok :/ na to też nie mam jakoś pomysłu :/ Może jakieś podpowiedzi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuras Napisano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 Dobra marchewa wiem co to jest. Wtrysk coś narzeka ale działa ;p Co do tych obrotów to podmieniłem kompa i to samo :/ na jakiej zasadzie działa obrotomierz w 1.1 ?? tzn. skąd idzie sygnał i przez co żebym mógł dalej sprawdzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 sygnał obrotka masz pod 25 pinem komputera bodaj czarno fioletowy drut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 > sygnał obrotka masz pod 25 pinem komputera zaplacisz mu za nowy obrotomierz jak go podlaczy wg. Twojej blednej informacji i go skopie? obrotomierz bierze sygnal z pinu 23 poziom techniczny centomanii za chwile dorowna forum plotkarskiemu dla emerytek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 > kompa i to samo :/ na jakiej zasadzie działa obrotomierz w 1.1 ?? tzn. skąd idzie sygnał i > przez co żebym mógł dalej sprawdzać tak dziala: [LiNK] obrotomierz dostaje sygnaly +12V, te same, ktore ida na pompe paliwa. im wiecej tych sygnalow, tym wiecej paliwa jest podawane. BTW, najpierw doprowadz do ladu to co masz skopane, czyli ladowanie. 12,6V, to lipa i moze dlatego Ci swiruje obrotomierz i pojawia sie blad wtryskiwacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 22 Maja 2010 Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 u mnie bylo to samo poszukaj, gdzies mozesz miec mase luzna. ja mialem tak i dokrecilem i jest ok juz. u mnie byla luzna ta masa przy glowicy tu przy cewkach zaplonowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jordan_m Napisano 22 Maja 2010 Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 > u mnie bylo to samo poszukaj, gdzies mozesz miec mase luzna. ja mialem tak i dokrecilem i jest ok > juz. u mnie byla luzna ta masa przy glowicy tu przy cewkach zaplonowych Dokładnie tak samo myśle, sprawdz czy masz dobrze dokręconą masę do podstawki cewek zapłonowych! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jordan_m Napisano 22 Maja 2010 Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 > u mnie bylo to samo poszukaj, gdzies mozesz miec mase luzna. ja mialem tak i dokrecilem i jest ok > juz. u mnie byla luzna ta masa przy glowicy tu przy cewkach zaplonowych proponuje dokręcić masę do podstawki cewek zapłonowych albo masy do podłużnicy po stronie kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diego_wski Napisano 22 Maja 2010 Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 Też miałem taki problem. Winna okazała się niedopięta wtyczka łaczeniu instalacja wychodzącej z wnętrza auta do tej silnikowej. Nie wiem czy dobrze tłumaczę. W każdym razie ta duża zaraz pod akumulatorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuras Napisano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 > tak dziala: [LiNK] > obrotomierz dostaje sygnaly +12V, te same, ktore ida na pompe paliwa. im wiecej tych sygnalow, tym > wiecej paliwa jest podawane. > BTW, najpierw doprowadz do ladu to co masz skopane, czyli ladowanie. 12,6V, to lipa i moze dlatego > Ci swiruje obrotomierz i pojawia sie blad wtryskiwacza. wczoraj juz wymieniłem alternator. mam normalne ładowanie 13.85 blad wtryskiwaczy nie ma po zmianie komputera. Wiec to chyba lezy po stronie kompa lub programu :/ ale obrotomierz dalej swiruje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuras Napisano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 > u mnie bylo to samo poszukaj, gdzies mozesz miec mase luzna. ja mialem tak i dokrecilem i jest ok > juz. u mnie byla luzna ta masa przy glowicy tu przy cewkach zaplonowych dziękować faktycznie masa przy cewkach była luźna problem rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.