Skocz do zawartości

Wskaźnik obrotów i marchewa


szczuras

Rekomendowane odpowiedzi

Ponowne moje pytanie zeby.GIF pacjent CCS, objaw: na wysokich obrotach skacze mi wskazówka obrotomierza, nagle z ok 5 tys skacze sobie do 8 tys albo poza skale i tak sobie lata od 5 do poza skali. Nie wiem za bardzo co to może być :/ i jeszcze jedno na wysokich obrotach zapala mi się marchewa ale wszystko jest ok :/ na to też nie mam jakoś pomysłu :/ Może jakieś podpowiedzi ?? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra marchewa wiem co to jest. Wtrysk coś narzeka ale działa ;p Co do tych obrotów to podmieniłem kompa i to samo :/ na jakiej zasadzie działa obrotomierz w 1.1 ?? tzn. skąd idzie sygnał i przez co żebym mógł dalej sprawdzać smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sygnał obrotka masz pod 25 pinem komputera

zaplacisz mu za nowy obrotomierz jak go podlaczy wg. Twojej blednej informacji i go skopie?

obrotomierz bierze sygnal z pinu 23

poziom techniczny centomanii za chwile dorowna forum plotkarskiemu dla emerytek... no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kompa i to samo :/ na jakiej zasadzie działa obrotomierz w 1.1 ?? tzn. skąd idzie sygnał i

> przez co żebym mógł dalej sprawdzać

tak dziala: [LiNK]

obrotomierz dostaje sygnaly +12V, te same, ktore ida na pompe paliwa. im wiecej tych sygnalow, tym wiecej paliwa jest podawane.

BTW, najpierw doprowadz do ladu to co masz skopane, czyli ladowanie. 12,6V, to lipa i moze dlatego Ci swiruje obrotomierz i pojawia sie blad wtryskiwacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie bylo to samo poszukaj, gdzies mozesz miec mase luzna. ja mialem tak i dokrecilem i jest ok

> juz. u mnie byla luzna ta masa przy glowicy tu przy cewkach zaplonowych

Dokładnie tak samo myśle, sprawdz czy masz dobrze dokręconą masę do podstawki cewek zapłonowych!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie bylo to samo poszukaj, gdzies mozesz miec mase luzna. ja mialem tak i dokrecilem i jest ok

> juz. u mnie byla luzna ta masa przy glowicy tu przy cewkach zaplonowych

proponuje dokręcić masę do podstawki cewek zapłonowych albo masy do podłużnicy po stronie kompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak dziala: [LiNK]

> obrotomierz dostaje sygnaly +12V, te same, ktore ida na pompe paliwa. im wiecej tych sygnalow, tym

> wiecej paliwa jest podawane.

> BTW, najpierw doprowadz do ladu to co masz skopane, czyli ladowanie. 12,6V, to lipa i moze dlatego

> Ci swiruje obrotomierz i pojawia sie blad wtryskiwacza.

wczoraj juz wymieniłem alternator. mam normalne ładowanie 13.85 smile.gif blad wtryskiwaczy nie ma po zmianie komputera. Wiec to chyba lezy po stronie kompa lub programu :/ ale obrotomierz dalej swiruje :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie bylo to samo poszukaj, gdzies mozesz miec mase luzna. ja mialem tak i dokrecilem i jest ok

> juz. u mnie byla luzna ta masa przy glowicy tu przy cewkach zaplonowych

dziękować smile.gif faktycznie masa przy cewkach była luźna smile.gif problem rozwiązany smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.