krzysiek82 Napisano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2010 witajcie jak wygląda kwestia korozji pod tymi plastikami? I generalnie jak z blachą w saxo? Planuje kupić coś małego ale priorytetem jest jakość blacharki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > witajcie > jak wygląda kwestia korozji pod tymi plastikami? I generalnie jak z blachą w saxo? Planuje kupić > coś małego ale priorytetem jest jakość blacharki. W przypadku VTSa rdza bedzie Twoim ostatnim zmartwieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > W przypadku VTSa rdza bedzie Twoim ostatnim zmartwieniem a te wcześniejsze zmartwienia to np jakie mogą być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > a te wcześniejsze zmartwienia to np jakie mogą być ? Skrzynia/Tjuningi poprzednich wlascicieli i tak dalej. Bezwypadkowosc, jesli znajdziesz niebitego to nie sadze zeby jakiekolwiek problemy z rdza mogly sie pojawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > Skrzynia/Tjuningi poprzednich wlascicieli i tak dalej. skrzynia nawet seria potrafi paść? właśnie tjuningów bym nie chciał > Bezwypadkowosc, jesli znajdziesz niebitego to nie sadze zeby jakiekolwiek problemy z rdza mogly sie > pojawic. mam nadzieje, że masz rację, dzięki za wypowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.