tomasz1971 Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 Witam. Dziś rano odpaliłem miśka ale kontrolka ładowania nie zgasła. Przejechałem ok. 10 km z postojami oczywiście na światełkach i już nie odpalił, akumulator rozładowany. Podmiana akumulatora nie pomogła, kontrolka świeci cały czas. Napięcie ładowania mierzone przy akumulatorze wynosi 11,3V. Dodam że alternator mam ten pod klimatyzację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Witam. Dziś rano odpaliłem miśka ale kontrolka ładowania nie zgasła. Przejechałem ok. 10 km z > postojami oczywiście na światełkach i już nie odpalił, akumulator rozładowany. Podmiana > akumulatora nie pomogła, kontrolka świeci cały czas. Napięcie ładowania mierzone przy > akumulatorze wynosi 11,3V. Dodam że alternator mam ten pod klimatyzację. może być padnięty alternator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomasz1971 Napisano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > może być padnięty alternator Tak, tylko co? Regulator napięcia, diody czy uzwojenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Tak, tylko co? Regulator napięcia, diody czy uzwojenie pęknięta obudowa na 99% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 Tak jak Darek pisze napewno pęknięta obudowa alternatora. Zobacz czy jak dajesz gazu tak 4-6 tys piszczy Ci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomasz1971 Napisano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 > Tak jak Darek pisze napewno pęknięta obudowa alternatora. Zobacz czy jak dajesz gazu tak 4-6 tys > piszczy Ci. Dziś wymontowałem alternator choć nie było łatwo, ciasnota niesamowita, przeszkadza mocno przy odkręcaniu górnej śruby kompresor klimatyzacji i węże. Wydobycie go dołem masakra, tu przeszkadza półoś i rura elastyczna. Po rozkręceniu alternatora okazało się że uzwojenie stojana ma przebicie do masy, obudowa jest cała nie pęknięta. Wybiłem rdzeń z uzwojeniem i pojechałem kupić do firmy która zajmuje się regeneracją itd. taki rdzeń już przezwojony za 80 zeta zostawiając stary. Przy okazji sprawdzili mi specjalnym przyrządem regulator napięcia. Alternator złożyłem, zamontowałem i teraz ładuje ok.14V a kontrolka gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.