seiko85 Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Panowie mam takie problem w seince stacyjka sie zacina tzn jak sie wlaczy zaplon i przekraci kluczyk zeby zgasl to jest ok, natomiast po odpaleniu auta nie chce sie kluczyk przekrecic zeby zgasic. Jest z kluczyku immo. Chce to zrobic jak najtanszym kosztem to radzicie. Z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Pojedz na szrot lub kup stacyjkę z allegro Swój obecny kluczyk zawiń taśmą razem z pętelką od immo. Schowaj to gdzieś pod deską Załóż stacyjkę ze szrotu lub allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Czyli cala stacyjke nowa czy sama wkladke z nowym kluczykiem. A stary kluczyc rozebrac i gdzies pod deske schowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 > Czyli cala stacyjke nowa czy sama wkladke z nowym kluczykiem. A stary kluczyc rozebrac i gdzies pod > deske schowac ? Kup cała stacyjkę z kluczykiem. Starego klucza nie rozbieraj tylko wsadz w pętle jak jest i zawiń izolacyjną. Schować możesz gdzie kolwiek tylko po prostu zeby nie było go widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 > Panowie mam takie problem w seince stacyjka sie zacina tzn jak sie wlaczy zaplon i przekraci > kluczyk zeby zgasl to jest ok, natomiast po odpaleniu auta nie chce sie kluczyk przekrecic > zeby zgasic. Jest z kluczyku immo. Chce to zrobic jak najtanszym kosztem to radzicie. Z gory > dziekuje Jak najtaniej, to ja bym najpierw napsikał jakiegoś smarowidła do stacyjki (tylko nie WD40). Ja nie mogłem kiedyś przekręcić kluczyka w stacyjce aby silnik odpalić, położyłem na dywanik gazetę (aby go nie zalać) i siknąłem smarowidłem do zamków czy innych delikatnych mechanizmów. Nadmiar polał się na gazetę a od tego czasu minęły już ze 4 lata i do teraz jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Smarowidla juz byly, wkladaka byla wyciagana i czyszczona i dalej nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > Smarowidla juz byly, wkladaka byla wyciagana i czyszczona i dalej nic A może kluczyk jest już wyślizgany? Próbowałeś użyć drugiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 Problem może tu być nie we wkładce stacyjki tylko kostce. Mogły wyrobić się plastiki i małe zderzaki na nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 > A może kluczyk jest już wyślizgany? Próbowałeś użyć drugiego? Jeden jest wyslizgany. Drugi tzn "matka" na nim zapala ale zacina sie przy gaszeniu:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 Bo juz sam nie wiem cos jest grane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 > Jeden jest wyslizgany. Drugi tzn "matka" na nim zapala ale zacina sie przy gaszeniu:( To może zrób tak, odkręć dolną osłonę kierownicy (dawno tego nie robiłem ale chyba są tam tylko 3 śrubki), do stacyjki z lewej strony u dołu wchodzi kostka z kablami (dwa plastikowe zaczepy), zdejmij ją, włóż kluczyk do stacyjki, pokręć nim i wtedy się okaże gdzie jest problem - w mechanizmie bębenka czy w tej zdjętej kostce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mgala Napisano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2010 ja pamiętam u ojca w polonezie chciałem dobrze i wiozłem WD40 i w stacyj kie jak wcześniej pracowała tak po zabiegu stanęła i do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2010 > ja pamiętam u ojca w polonezie chciałem dobrze i wiozłem WD40 i w stacyj kie jak wcześniej > pracowała tak po zabiegu stanęła i do wymiany Kilka postów wyżej jest napisane aby nie używać WD40. Może czyści i rozdziela zapieczone elementy ale nie jest to środek smarujący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mgala Napisano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2010 oki ale ja tylko wspominam i też przestrzegam użycia WD40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 w takim razie, jakie smarowidła polecacie z własnego doświadczenia (proszę o konkrety, nazwa firmy itd.), bo też mi już się zaczyna zacinać, póki co tylko raz miałem problem z wyjęciem kluczyka, ale czuje, że jest coraz gorzej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > w takim razie, jakie smarowidła polecacie z własnego doświadczenia (proszę o konkrety, nazwa firmy > itd.), bo też mi już się zaczyna zacinać, póki co tylko raz miałem problem z wyjęciem > kluczyka, ale czuje, że jest coraz gorzej.. Proszszsz... Ja używałem WAZOL SPRAY firmy DRAGON. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.