artur-wiater Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 Mam reduktor Tomasetto Arctic (zdjęcie poniżej), i nie widzę w nim korka spustu oleju - ktoś z kolegów wie gdzie jest? a może w sekwencji się tego nie robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 Ze względu na zdecydowanie wyższe ciśnienie robocze mała ilość ciężkich frakcji w reduktorze do sekwencji nie ma większego wpływu na jego pracę. Zwykle te reduktory nie mają więc korka, przynajmniej ja się nie spotkałem do tej pory. Policzone jest to widocznie tak, że jak się reduktor całkiem zafajda mazutem to i tak jest do wymiany/regeneracji. Inna rzecz, że w polskim LPG tego żuru jest zdecydowanie więcej niż we włoskim, czy holenderskim, a reduktory zwykle pochodzą z tych krajów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 No właśnie na austryjackim gazie przejechałem 80 km więcej, nóż się otwiera w tym naszym pieknym karaju, nie dość, że drogo to jeszcze byle jak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.